De crew kan ook niet veel meer doen dan IP-adressen vergelijken, maar dat zou ik nou niet echt een bewijs willen noemen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
JeRa: 'duidelijk zijn' is nog wat anders dan bewijs, natuurlijk.
*zucht*quote:Op maandag 3 april 2006 23:19 schreef editor2 het volgende:
feestvarken komt toch maar ff terug vanwege de leugens
Jullie vinden dat jullie alles over mij mogen zeggen maar als ik zaken weerleg dat is het "je laat de boel ontsporen" Gelul van de bovenste plank. Ik heb het al eerder aangehaald als Tonks gestopt was met iedere keer de verwijzing dan was er niks aan de hand geweest. Jullie wisten dat dit soort geetter op de duur ontspoort. Dat wisten jullie of had je op zijn minst kunnen weten. Dan laat je dat gedrag achterwege, maar nee, dat doen we niet. Doorzuigen totdat iemand reageert en je verrot scheldt en dan klagen dat dat niet normaal is. Mijn reactie toen was logisch want hij was al langer in zowel DIG als daarbuiten bezig! Dat is waar het omgaat. En de SC was gesloten door een akkefietje van 2 anderen waar ik buiten stond. Maar nu wordt om de leugen instand te houden ik erbij betrokken net gedaan alsof de reden bent dat de SC is gesloten.
Dat is voor de crew 'bewijs' genoeg iemand te bannen, toch?quote:Op maandag 3 april 2006 23:23 schreef JeRa het volgende:
[..]
De crew kan ook niet veel meer doen dan IP-adressen vergelijken, maar dat zou ik nou niet echt een bewijs willen noemen.
Waarom gaan jullie niet even mailen?quote:Op maandag 3 april 2006 23:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
*zucht*
Sorry, maar je begint nu echt vermoeiend te worden. Je reageert totaal niet op mijn punt over hoe de slowchat goed ging tot jij de verkeerde ging uitschulden om de vraag of jij misschien een kloon kon zijn. Tonks deed op moment absoluut helemaal niets. En door welk akkefietje is de SC precies gesloten? Geqxon praatte al tijden gewoon mee zonder problemen, dus daar kan het niet aan liggen..
Morgen of over 30 min. is er een nieuwe dag en dan hoop ik dat FB weer is waar hij oorspronkelijk voor was bedoelt en opgeschoond is van al die onzin.quote:Op maandag 3 april 2006 23:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Wat we hier niet willen in het FB topic. Kunnen jullie niet gewoon even gaan slapen en morgen er verder over gaan (moet niet:))?
Chill out dude! Jij had geen ban, klonen zijn toegestaan, dus je hebt niets te vrezen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:30 schreef editor2 het volgende:
[..]
T.a.v. De_Hertog is mijn vraag waarom hij nog steeds iemand een ban probeert aan te smeren als de FOK regels
heel duidelijk hierover zijn: Is dit vriendjespolitiek?
Je hebt mijn vraag over die post, of over het mij uitmaken voor leugenaar, nog steeds niet beantwoord. Ik doe niet aan vriendjespolitiek, ik ken niet eens iemand van fok 'irl'. Ik vraag me alleen af of jij inderdaad, zoals zovelen zeggen, een kloon bent van iemand die gebanned is. Zo ja, dan moet je dus gebanned worden, niet vanwege persoonlijke dingen maar vanwege de regels die jij hier ook al genoemd hebt. Zo nee, dan kunnen ze dat hier melden, is het opgelost, hoeft niemand jou meer aan te klagen en hoef jij je niet te verdedigen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:30 schreef editor2 het volgende:
T.a.v. De_Hertog is mijn vraag waarom hij nog steeds iemand een ban probeert aan te smeren als de FOK regels
heel duidelijk hierover zijn: Is dit vriendjespolitiek?
Nog even men laatste reactie hierover vandaag: we gaan hier geen censuur gaan doen over apple topics, we gaan hier dus ook geen reacties verwijderen die door de beugel kunnen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:30 schreef editor2 het volgende:
[..]
Morgen of over 30 min. is er een nieuwe dag en dan hoop ik dat FB weer is waar hij oorspronkelijk voor was bedoelt en opgeschoond is van al die onzin.
Ik leg hier nog een keer de nadruk op.quote:Op maandag 3 april 2006 23:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt mijn vraag over die post, of over het mij uitmaken voor leugenaar, nog steeds niet beantwoord. Ik doe niet aan vriendjespolitiek, ik ken niet eens iemand van fok 'irl'. Ik vraag me alleen af of jij inderdaad, zoals zovelen zeggen, een kloon bent van iemand die gebanned is. Zo ja, dan moet je dus gebanned worden, niet vanwege persoonlijke dingen maar vanwege de regels die jij hier ook al genoemd hebt. Zo nee, dan kunnen ze dat hier melden, is het opgelost, hoeft niemand jou meer aan te klagen en hoef jij je niet te verdedigen.
Had i-spy24 een ban dan?quote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef XL het volgende:
Als editor2 een kloon is van ispy24 is het doorposten na een ban.
Ja, maar die is niet gaan klonen tijdens de banperiode volgens mij. Maar nu ga ik slapen... Ik raad jullie hetzelfde aanquote:
Nee dus. Hij had géén ban toen hij een kloon aanmaakte, dus die hele discussie hierboven gaat nergens overquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:03 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja, maar die is niet gaan klonen tijdens de banperiode volgens mij.
Trustenquote:Maar nu ga ik slapen... Ik raad jullie hetzelfde aan
Dat was dus de vraag die ik steldequote:Op dinsdag 4 april 2006 00:06 schreef JeRa het volgende:
[..]
Nee dus. Hij had géén ban toen hij een kloon aanmaakte, dus die hele discussie hierboven gaat nergens over
Ja, maar gelieve niet op iDex zen manierquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:37 schreef Remzz het volgende:
Als ik nu een Apple gerelateerde vraag heb, mag ik gewoon een topic openen?
Ja tonks, toevalligquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een vraag, toevallig
Doe niet zo verschrikkelijk gespeeld naïef.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:07 schreef tonks het volgende:
[..]
beetje raar dat je dan een ban krijgt hoor, zou wel aan mij liggen
Krijg jequote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Doe niet zo verschrikkelijk gespeeld naïef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |