abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36636658
Voor het OS uit Redmond hebben ze allemaal van die simpele effectieve progjes om WMV clips aan elkaar te plakken zodat het 1 geheel wordt.
Los dat je dat bij de Mac evt als QT file kan importeren in iMovie,of als je helemaal stoer wilt doen FCP gaan gebruiken,wilde ik weten of er niet een simpeler manier is om dat te bewerkstelligen.
Dus is er een eenvoudiger manier voor gebruikers van Mac OSX en zo ja hoe? stapsgewijs a..u.b.

[ Bericht 6% gewijzigd door editor2 op 04-04-2006 12:40:45 ]
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_36636694
Het OS uit redmond schijnt daar allemaal simpele effectieve progjes voor te hebben!
pi_36636701
maar verder kan ik je niet helpen, sorry
pi_36636888
Jammer dat Slarioux het weghaalde maar toen kopieerde ik het en toen was ik het kwijt

Nogmaals:

Open quicktime pro, als je op je macbook zit open hem met rosetta.

Druk apple+n
Open filmpje 1
druk apple+a
druk apple+c
ga naar de new recording
druk apple+v
ga naar de nieuw recording en druk helemaal aan het eind
Open filmpje 2
druk apple+a
druk apple+c
Ga naar new recording
Druk apple+v

Nu doe je save of export..
pi_36640618
Hey..dat werkte goed! TOP! Bedankte Tonks
pi_36646354
Vreemd..dat lukt bij mij niet. Bij stap 5 geeft ie aan dat ik een opname-apparaat moet aansluiten. Maar iMovie doet dat wat Editor wil doen bij mij prima....

En ik krijg hier inderdaad een warm gevoel van....

Edit: wel een bestandje van bijna een gig gegeneerd.....
Calmer than you are
pi_36647052
Hmmja... je moet die stap 5 anders intepreteren door gewoon je bestaande nieuwe QT player(waar je dus ook de eerste plak in gedaan hebt) gewoon opnieuw gebruiken voor je 2 de fase stap.
(Als je Tonks letterlijk uitleg zou volgen dan krijg je idd een popup over een apparaat recording)
Tis mischien niet zo mooi geeditted wanneer je bijvoorbeeld een FCP ofzo zou gebruiken want de scene loopt niet mooi in elkaar over alsof het lijkt 1 grote clip te zijn maar het is wel 1 hele clip en daar ginghet om, kun je die losse clips weggooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')