quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
Pas na die ene post van editor2 ging het weer een beetje mis, zoals hierboven ook staat. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het hem daar net om te doen was.
quote:
Yep. En hij is terug en het gaat fout. En eerlijk is eerlijk, dat lag niet alleen aan hem.quote:Op maandag 3 april 2006 20:34 schreef Furious het volgende:
Slarioux, eerlijk is eerlijk. Heb je niet gezegd dat het beter ging met de Apple SC nadat Geqxon verdwenen was en dat je er in feite geen omkijken naar had?
Negeren blijf je niet volhouden. Eens barst de bom.quote:Op maandag 3 april 2006 20:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep. En hij is terug en het gaat fout. En eerlijk is eerlijk, dat lag niet alleen aan hem.
Ach, iDex is al mijn mailtjes aan het forwarden? En wat als ik dat gezegd heb? Ben ik nu een liegbeest?quote:Op maandag 3 april 2006 20:36 schreef tonks het volgende:
Slarioux eerlijk is eerlijk je hebt toch iDex gemailt dat geqxon nooit meer in de slowchat kwam?
Nee, dat zie je verkeerd. Kijk nog maar eens naar de links die ik hierboven gaf. Er waren al minstens twee topics met Gexqon aanwezig zonder iets aan de hand. Het ging pas mis toen editor2 terug kwam, iemand zich afvroeg of hij een kloon van ispy was, Nietzman bevestigend antwoordde en editor2 om een of andere reden Tonks ging uitschelden.. Dan kun je wel zeggen dat daar niet op in gegaan had moeten worden (dat deed ook lang niet iedereen) maar ik kan het me ergens wel een beetje voorstellen... Vandaar mijn voorstel ook.quote:Op maandag 3 april 2006 20:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Yep. En hij is terug en het gaat fout. En eerlijk is eerlijk, dat lag niet alleen aan hem.
Hij is er waarschijnlijk van overtuigd dat jij Tonk's kloon bent, of andersom...quote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die iemand was ik
Heb nooit echt begrepen waarom ik toen niet de wind van voren kreeg van 'm...
Het is verder niet heel erg relevant wat precies de oorzaak is. Het is voor de tigste keer om [wat dan ook] fout gegaan en daar zit ik gewoon niet op te wachten.quote:Op maandag 3 april 2006 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Na die waarschuwing van je ging het wel degelijk beter, ook toen Gexqon terug kwam. Pas na die ene post van editor2 ging het weer een beetje mis, zoals hierboven ook staat. Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het hem daar net om te doen was. Verder vind ik mezelf nu niet inschikkelijker dan een paar weken geleden![]()
Ik heb geen zin om politieagentje te spelen. Wat moet ik doen? Tonks bannen omdat ie een nick verkeerd spelt? Nietzman bannen omdat ie cynisch is?quote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Precies...volgens mij ging het met 99% van de mensen voor 99% van de tijd goed. Eerlijk gezegd vind ik het topic dicht timmeren te drastisch en unfair naar de meeste Apple SC-ers. Er zal vast wel een beter oplossing zijn dan dit.
Editor/Ispy bannen omdat hij compleet gestoord is, en die gestoordheid blijft gebruiken om topics te verzieken?quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om politieagentje te spelen. Wat moet ik doen? Tonks bannen omdat ie een nick verkeerd spelt? Nietzman bannen omdat ie cynisch is?
Je hebt het hoog met hem hè?quote:Op maandag 3 april 2006 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Editor/Ispy bannen omdat hij compleet gestoord is, en die gestoordheid blijft gebruiken om topics te verzieken?
Het is allemaal redelijk simpel hoor.
De mongool is ook HIER begonnen met klagen nav zijn eigen zeer ongewenste gedrag notabene.
Vind je dat gek?quote:
Ik weet 'm!!! Ik weet 'm!!!quote:Op maandag 3 april 2006 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vind je dat gek?
Het blijkt een pathalogische leugenaar, welke met veel bombarie door notabene de crew ontdekt en ontmaskert wordt.
Deze persoon gaat vervolgens allerlei mensen bedreigen en lopen janken over zijn identiteit. Daarna komt hij onder een dusdanige doorzichtige kloon terug dat iedereen direkt weet dat het de pathalogische leugenaar is, welke vervolgens glashard verder gaat met liegen.
Daar wordt hij UITERAARD op aangesproken. Hij gaat weer janken en bedreigen, klaagt hier en krijgt zijn zin.....
Wat klopt er niet?
quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik weet 'm!!! Ik weet 'm!!!
Dat hij z'n zin krijgt!
Oh, en dat je ontmaskerd met een 'd' schrijft
Wat jij wil.quote:Op maandag 3 april 2006 21:11 schreef Slarioux het volgende:
IJspij zou willen dat hij hier een handje in had.
Indirect zeker, die gast haalt bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan, vandaar dat iedereen geirriteerd raakt en de sfeer eerder verkloot is...quote:Op maandag 3 april 2006 21:11 schreef Slarioux het volgende:
Nou ja, het was zijn post waarmee het mis ging, en hij zat al eerder uit te dagen... Maargoed, verder discussiëren lijkt me zinloos zo te zien, dus we kijken over een tijdje wel..quote:Op maandag 3 april 2006 21:11 schreef Slarioux het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |