Kook dan iets dat je wel kunt makenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef Blik het volgende:
[..]
nee, ik moet het toch ooit leren (stel dat ze het uitmaakt ofzo)
![]()
ik vroeg om een sausje, en dat is geevolueerd in een Blik-kan-niet-koken-topicquote:
Heb je een horloge?quote:
Ik gooi er wel wat citroensap overheenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:09 schreef Lucille het volgende:
De schnitzel wordt droog van het te lang op een laag vuur bakken. Dodelijk voor het product. Het is geen suddervlees. Ofwel, een schnitzel bak je snel op een wat hoger vuur, een paar keer om en om in een minuut of 4 of 5 maximaal. En zoals gezegd, met een stukje citroen er bij. Geen schijfje, want die kan je niet uitknijpen, maar een 1/8 deel (wedge-shaped). En dat moet je dus niet van te voren doen, maar pas op het moment dat je gaat beginnen met eten.
[afbeelding]
Is dat te eten daar ?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:06 schreef longinus het volgende:
Bij de van der valk in sassenheim kan je een megawienerschnitsel bestellen.
dat doe ik wel eens
Ja, hij is best wel goed.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:18 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Is dat te eten daar ?
( ik woon er vlakbij )
Je zou er eventueel los wat champignons bij kunnen bakkenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:32 schreef yvonne het volgende:
Bij een Wiener hoort geen saus, en als je het goed bakt is het totaal niet droog
Hoe heb je het uiteindelijk bereid?quote:
met sardientje kappertje etcquote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef longinus het volgende:
Een echte wiener schnitzel heeft een citroen als saus.
Gewoon simpel zonder sausje, flinke dot boter in de pan, en bakken maar, 4 minuten in de pan gelegen en klaar is wiener schnitzel, was idd niet droog en smaakte primaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |