Voor de duizendste keer......... NEE, WANT DAT PRODUCT HEB IK AL GEPROBEERD. En het werkte niet voldoende!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef Nuna het volgende:
Als ik jou was zou ik eerst Normaderm van Vichy proberen. Dat is speciaal voor mensen met acne.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer......... NEE, WANT DAT PRODUCT HEB IK AL GEPROBEERD. En het werkte niet voldoende!
* zucht *
quote:
* Regulating Spray (¤ 11,28):quote:-100% NATURAL Ingredients
-Antibacterial and Antifungal
-Kills bacteria for up to 10 hrs
-Deep pore cleansing
-Naturally Exfoliates
-Replenishes emollients
-Gentle, but very powerful
-Will not overdry or irritate
-No pore clogging ingredients
-No chemicals or preservatives
DESCRIPTION: In order to effectively clear acne, you first must cleanse the skin properly. Most soaps and cleansers, including antibacterial cleansers, can only remove a small amount of acne bacteria. Within hours, the remaining bacteria multiplies and covers the skin. Our cleanser removes bacteria, gently exfoliates, and stops the spread of infection for up to 10 hours.
KEY INGREDIENTS: Coconut Oil, Palm Oil, Shea Butter, Coconut Shell Ash.
* Soothing Toner (¤ 9,54):quote:-100% NATURAL ingredients
-Normalizes oil production
-Eliminates excessive oiliness
-Strong antimicrobial ability
-Helps fight clogged pores
-Refines enlarged pores
-Easy spray on application
-Wont irritate sensitive skin
-Improve skin tone & texture
-Helps pimples & blackheads
-Absolutely NO SIDE EFFECTS
DESCRIPTION: Until now, effectively controlling the skin's oil production could only be accomplished with dangerous (and very expensive) antibiotics. This product, with the active ingredient (Isolutrol) extracted from a sea organism, penetrates the skin and works to control oil production.
Within 4-6 weeks, depending on acne severity, this product will eliminate excessive oiliness while refining your pores. A true breakthrough product. We also offer this product in a gel based formula, information listed below.
KEY INGREDIENTS: Isolutrol, Pyridoxine (B6), Ester C, Organic Aloe Vera.
* Acnicure Lotion (¤ 13,89):quote:-100% NATURAL ingredients
-Fights infection on contact
-Contains 4-5% active Niacinamide
-Nourishes & repairs skin
-Calms skin irritation
-Helps to heal damaged skin
-Powerful acne fighter
-Protection lasts for hours
-No harmful ingredients
-Fast results
DESCRIPTION: Our toner product is one of those products that will make you wonder what you've ever done without it. This fine mist spray will cover your skin, nourishing the damaged areas, and immediately go to work on the acne bacteria. This product produces fast results!
KEY INGREDIENTS: Niacinamide (B3), Organic Aloe Vera, Herbal Extract Blend (Burdock Root, Plantain Leaf, Echinacea Purpurea, and Black Walnut Leaf), Apple Cider Vinegar, Witch Hazel Extract.
* 15% MSM/Emu Gel (¤ 8,67):quote:-100% NATURAL ingredients
-Has (8) powerful acne fighters
-Contains 5% NIACINAMIDE
-Clears acne lesions FAST!
-Breakthrough formula
-Fortified w/ anti-aging nutrients
-This lotion has no equal
-Highest quality ingredients
-Highest potency available
-No harmful side effects
DESCRIPTION: Our topical lotion will become your best friend in no time. We use only the highest quality ingredients and natural botanicals. Fortified with 10x Concentrated Aloe Vera, Emu Oil, and multiple acne fighting ingredients makes this product the most effective, 100% natural, acne control lotion in existence - period!
In 1995 there was a double-blind study performed to compare the effects of a 4% niacinamide-based topical to those of a popular topical acne antibiotic. After 8 weeks, both treatments produced beneficial results with an 82% success rate with niacinamide gel and 68% success rate with the topical antibiotic. We use a 5% solution to enhance the formula...and this is only (1) of the (8) acne fighting ingredients!
KEY INGREDIENTS: Pantothenic Acid (B5), MSM/Sulfur, Borage Oil, Organic Aloe Vera, Niacinamide (B3), Manuka Oil, DMAE, Alpha Lipoic Acid, Evening Primrose Oil.
* B5 Topical Gel (¤ 9,54):quote:-100% NATURAL ingredients
-Contains 15% MSM/Organic Sulfur
-Contains Alpha Lipoic Acid
-Helps treat acne pimples
-Helps scar tissue and repair
-Use to soften skin and wrinkles
-Prevent dry and brittle skin
-Highest quality ingredients
-No harmful side effects
DESCRIPTION: Our MSM/Emu Oil gel is highly concentrated with 15% pure MSM, Alpha Lipoic Acid, Lecithin, and Organic Whole Leaf Aloe Vera. Fortified with Expeller Pressed Organic Jojoba Oil for additional skin soothing and enhanced dermal penetration.
KEY INGREDIENTS: MSM/Sulfur, Emu Oil, Alpha Lipoic Acid, Lecithin, Organic Aloe Vera, Organic Jojoba Oil.
quote:-100% ALL NATURAL ingredients
-20% B5 Concentration
-Now w/ Niacinamide and Biotin
-Penetrates deep into skin
-Helps metabolize skin oil
-Helps refine pore size
-Clinically proven to work
-Perfect for use w/ B5 therapy
-BEST VALUE anywhere
DESCRIPTION: This gel was formulated based on the B5 medical study that suggested a topical B5 treatment. This gel contains 20% Pure Pantothenic Acid (B5) in a fast absorbing moisturizing base. Our formula now contains Niacinamide and Biotin for added strength. It packs a powerful punch when it comes to fighting acne deep within the skin.
KEY INGREDIENTS: Pantothenic Acid (B5), Niacinamide (B3), Biotin.
Ik heb een scrub gekocht voor 6 euro, van Nivea Visage Young. Werkt ook wel goed, puistjes worden minder.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:35 schreef Lanvin het volgende:
Ik scrub me de laatste tijd met een gel met heel veel Aloe Vera, als ik dit doe wanneer ik een puistje heb, heb ik erg grote kans dat volgende dag hij weg is. Dus voor mij doet Aloe Vera de truc
Je moet wel oppassen dat je niet een te grove scrub koopt, ik heb zelf die van het merk waar ik alles van koop: Zirh (16euro) Maar das meer gel achtig dan scrub, als je te grote korrel hebt lijkt het mij dat je je puisten kapot maakt, en littekenvorming kan ontstaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:49 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik heb een scrub gekocht voor 6 euro, van Nivea Visage Young. Werkt ook wel goed, puistjes worden minder.
Dat ligt aan het type creme dat je gebruikt. Je moet cremes nemen op basis van water of siliconen. Vette cremes met olie en dergelijke kan je beter vermijden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:18 schreef Goldfish80 het volgende:
als je wat last hebt van puisten, kun je beter toch geen gezichtscreme gebruiken?
Nivea intensieve creme?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dat ligt aan het type creme dat je gebruikt. Je moet cremes nemen op basis van water of siliconen. Vette cremes met olie en dergelijke kan je beter vermijden.
ja die heb ik ookquote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef hardsilence het volgende:
Dalacin-T lotion is me aangeraden.
Iemand ervaring?
Makkelijk verkrijgbaar bij de huisarts?
Nivea ben ik per definitie geen voorstander van, goedkope rotzooi.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef Goldfish80 het volgende:
Nivea intensieve creme?
Ik vond het al duur zatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:23 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nivea ben ik per definitie geen voorstander van, goedkope rotzooi.
Ga dan liever voor de Normadermlijn van Vichy. De T-Pur en AcnoCleanlijn van Biotherm Homme zouden ook nog betaalbare opties kunnen zijn.quote:
De volgende 2 topics doorlezen:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef ModKid het volgende:
advies?
Die Dianepil is zover ik weet juist het slechtste en zwaarste wat er is. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik dat ding ook ruim tien jaar geleden geslikt heb tegen puistjes. En om nou te zeggen dat het ECHT geholpen heeft......quote:Wie heeft er nog iets nieuws bedacht tegen de puistjes? Zijn er inmiddels weer nieuwe ervaringsdeskundigen bijgekomen? Zelf probeer ik het nu met de (merkloze) Dianepil. Al die zwaardere crémes en middeltjes kunnen altijd nog, zei de dokter.![]()
ik vind het een prima pil en ik heb zeker geen bergen puisten meer, alleen hier en daar af en toe ene pukkeltje. en heb er geen bijwerkingen van.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:12 schreef Stanning het volgende:
[..]
Die Dianepil is zover ik weet juist het slechtste en zwaarste wat er is. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik dat ding ook ruim tien jaar geleden geslikt heb tegen puistjes. En om nou te zeggen dat het ECHT geholpen heeft......![]()
dat is idd ook best rottig spulquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:52 schreef Joky het volgende:
Hi allemaal,
Ik heb een paar jaar Benzoyl Peroxide (5%) gebruikt en het hielp mij heel behoorlijk! Maar ik ben de vlekken in mijn kleding en beddegoed nu zo moe dat ik de huidarts om iets anders heb gevraagd. De man heeft me toen tretinoine voorgeschreven. Dat gebruik ik nu 4 weken, maar de puistjes komen weer terug! :-( Nu staat er ook wel op de bijsluiter dat het de eerste weken erger kan worden en misschien ben ik dus wat te ongeduldig......... maar ik vraag me af of de concentratie niet te laag is. Die is slechts 0,01% (het is namelijk een oplossing van 0,05% tretinoine in cremor vaseline) terwijl ik bij het lezen op internet over tretinoine steeds alleen maar die 0,05% aantref als effectief middel tegen acné én tegen huidveroudering! (wat een heerlijke bijwerking! :-))
Welke concentratie hebben jullie gehad wanneer je dit middel voorgeschreven hebt gekregen en zou ik mischien beter om de 0,05% kunnen vragen?
Alvast bedankt!!
0,01% is wel erg laag, tenzij je een erg gevoelige huid hebt. Misschien wilt je dermatoloog kijken hoe je op tretinoļne reageert, voordat hij je een hogere concentratie voorschrijft. 0,05% is wel de standaardconcentratie volgens mij. Het maakt ook veel uit hoe het is verwerkt. Een vloeistof werkt sterker dan de creme met dezelfde concentratie. Ik ben begonnen 0,05%. Het werkt wel, maar niet echt snel. Ik ga maar eens om de 0,1% vragen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:52 schreef Joky het volgende:
Hi allemaal,
Ik heb een paar jaar Benzoyl Peroxide (5%) gebruikt en het hielp mij heel behoorlijk! Maar ik ben de vlekken in mijn kleding en beddegoed nu zo moe dat ik de huidarts om iets anders heb gevraagd. De man heeft me toen tretinoine voorgeschreven. Dat gebruik ik nu 4 weken, maar de puistjes komen weer terug! :-( Nu staat er ook wel op de bijsluiter dat het de eerste weken erger kan worden en misschien ben ik dus wat te ongeduldig......... maar ik vraag me af of de concentratie niet te laag is. Die is slechts 0,01% (het is namelijk een oplossing van 0,05% tretinoine in cremor vaseline) terwijl ik bij het lezen op internet over tretinoine steeds alleen maar die 0,05% aantref als effectief middel tegen acné én tegen huidveroudering! (wat een heerlijke bijwerking! :-))
Welke concentratie hebben jullie gehad wanneer je dit middel voorgeschreven hebt gekregen en zou ik mischien beter om de 0,05% kunnen vragen?
Alvast bedankt!!
Ik moet het nog tot eind september gebruiken voordat ik een objectief oordeel kan geven.quote:Op maandag 11 september 2006 11:39 schreef flutterbye het volgende:
@ 2low4zero, hoe is het eigenlijk met je haaienspul afgelopen? Heb je het besteld of er nog iets over gevonden?
Ik heb het ook gebruikt, eigenlijk alleen om mijn porieren kleiner te maken, maar gebruik het icm. Grote Klis en werkt perfect. Daarnaast ga ik nu ook 4keer per week in de sauna en turks stoombad na elke keer trainen, zou ook wel klein resultaat geven.quote:Op maandag 11 september 2006 11:39 schreef flutterbye het volgende:
Ik meld even dat Skin2moro bij mij voor geen meter heeft geholpen en heb eigenlijk ook niemand anders kunnen vinden bij wie het wel werkte. Alleen maar negatieve resultaten helaas.
@ 2low4zero, hoe is het eigenlijk met je haaienspul afgelopen? Heb je het besteld of er nog iets over gevonden?
Iemand hier ervaring met chlorella of spirulina?
ofquote:Reinigende gelaatsbehandeling (45 minuten) ¤ 30,-
Behandeling met tweevoudige reiniging, face mapping(huidanalyse),
exfoliatie, extra dieptereiniging, moisturizer/sunprotection.
Aanbevolen voor een vette of acné huid.
quote:Skin Exfoliant system Behandeling ¤ 175,-
Een serie van zes behandelingen, inclusief skin-kit,
een setje producten ter waarde van ¤ 54,- voor thuisgebruik.
Een tweedelige hydroxy acid exfoliation systeem.
Verzorgt een zeer professionele manier van exfoliėren (peeling).
Het verzacht en verweekt ophopingen van dode huidcellen in de poriėn,
zodat deze diep gereinigd worden.
Aanbevolen voor een vette of acne huid.
Nou, probeer de Iris/Amandel serie van Weleda eens uit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:35 schreef timothy90 het volgende:
ik begrijp dus goed dat er geen middel/product is waar jullie eensgezind over zijn dat het werkt?
Ook voor huidveroudering ja...quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
Zonnebank: perfect middel tegen puistjes!![]()
Maar ik rook niet!quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
Ook voor huidveroudering ja...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:56 schreef Joky het volgende:
[quote]Van alles uit de drogisterij geprobeerd, maar ik ben toch weer terug bij Benzoyl Peroxide 5%.
Glanzen?? Uitdrogen zal je bedoelen.......quote:Bovendien glanst mijn huid weer!!
Het is topspul, vind ik zelf.....echter gebruik ik het amper, omdat ik vaak onder de zonnebank lig en het daardoor amper nodig is.quote:Maar ik heb begrepen dat niet iedereen zulke goede resultaten heeft van Benzoyl Peroxide..........
Nou, ik zweer bij Normaderm van Vichy. Het is wat duurder, maar er komen geen puistjes meer bij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:35 schreef timothy90 het volgende:
ik begrijp dus goed dat er geen middel/product is waar jullie eensgezind over zijn dat het werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |