abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:13:45 #101
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40432863
Ik heb iets nieuws ontdekt, namelijk een goedje wat je op je huid moet smeren, genaamd "ISOLUTROL". Wetenschappelijk onderzoek schijnt uit te wijzen dat deze stof zeer effectief is in het onderdrukken van overmatige talgproductie bij mensen. Naar 2 tot 6 week schijnt de talgproductie drastisch te zijn verminderd. Oorspronkelijk komt deze stof uit de galblaas van haaien, maar het heeft inmiddels synthetisch zijn weg gevonden naar commerciėle huidverzorgingsproducten.

Een 6-tal informatieve linkjes. Via Google is nog veel meer info te vinden!

- PubMed Abstract
- Shark bile – an acne cure?
- Quicktime movie
- Safety Report
- Ketsugo Oily Skin
- Discovery Channel reference

3 merken die Isolutrol als actieve ingredient hebben:

Ketsugo Skincare

Serious Skin Care Unplugged

Acne Miracle Regulating Spray

Zou dit spul nou echt werken?? Het is zeer verleidelijk om het te bestellen!

[ Bericht 2% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 04-08-2006 00:12:14 ]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_40433282
Als ik jou was zou ik eerst Normaderm van Vichy proberen. Dat is speciaal voor mensen met acne.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:25:04 #103
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40433355
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:23 schreef Nuna het volgende:
Als ik jou was zou ik eerst Normaderm van Vichy proberen. Dat is speciaal voor mensen met acne.
Voor de duizendste keer......... NEE, WANT DAT PRODUCT HEB IK AL GEPROBEERD. En het werkte niet voldoende!

* zucht *

pi_40433399
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Voor de duizendste keer......... NEE, WANT DAT PRODUCT HEB IK AL GEPROBEERD. En het werkte niet voldoende!

* zucht *

Sorry hoor.. Het werkt trouwens ook niet na een weekje. Je moet het wel een tijdje smeren.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:30:15 #105
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40433571
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:26 schreef Nuna het volgende:

[..]

Sorry hoor..
sorry voor de heftige reactie.

Kijk weet je... dat advies om de Normadermlijn van Vichy te proberen heb ik inmiddels op Fok al wel duizend keer gehad, o.a. in dit topic (al meerdere keren) en iedere keer geef ik hetzelfde antwoord.

Ook in Huidverzorging voor de heren (deel 13) is Normaderm al meerdere malen voorbij gekomen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:16:30 #106
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40437109
Om ff terug te komen op mijn eerdere post....

Deze 3 producten met Isolutrol zijn samen nog geen ¤40,- (excl. verzendkosten):

Ketsugo AntiBac Wash - 150ml (£4.95)
Ketsugo Gel - 75ml (£10.95)
Ketsugo Oil Control Lotion - 75ml (£10.95)

Bovendien is "Ketsugo" ook het merk dat is gebruikt in een gepubliceerd onderzoek in PubMed, waar de uitkomst positief was. Voor 40 euro wil ik dit spul best laten overvliegen uit Engeland.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 03:42:07 #107
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40470352
Zal dit wat wezen? Een totaal pakket van 6 producten voor ¤61,59 (excl. verzendkosten). Iemand ervaringen hiermee?

http://www.acnemiracle.com/

* Clarifying Cleanser (¤ 8,67):
quote:
-100% NATURAL Ingredients
-Antibacterial and Antifungal
-Kills bacteria for up to 10 hrs
-Deep pore cleansing
-Naturally Exfoliates
-Replenishes emollients
-Gentle, but very powerful
-Will not overdry or irritate
-No pore clogging ingredients
-No chemicals or preservatives

DESCRIPTION: In order to effectively clear acne, you first must cleanse the skin properly. Most soaps and cleansers, including antibacterial cleansers, can only remove a small amount of acne bacteria. Within hours, the remaining bacteria multiplies and covers the skin. Our cleanser removes bacteria, gently exfoliates, and stops the spread of infection for up to 10 hours.

KEY INGREDIENTS: Coconut Oil, Palm Oil, Shea Butter, Coconut Shell Ash.
* Regulating Spray (¤ 11,28):
quote:
-100% NATURAL ingredients
-Normalizes oil production
-Eliminates excessive oiliness
-Strong antimicrobial ability
-Helps fight clogged pores
-Refines enlarged pores
-Easy spray on application
-Wont irritate sensitive skin
-Improve skin tone & texture
-Helps pimples & blackheads
-Absolutely NO SIDE EFFECTS

DESCRIPTION: Until now, effectively controlling the skin's oil production could only be accomplished with dangerous (and very expensive) antibiotics. This product, with the active ingredient (Isolutrol) extracted from a sea organism, penetrates the skin and works to control oil production.

Within 4-6 weeks, depending on acne severity, this product will eliminate excessive oiliness while refining your pores. A true breakthrough product. We also offer this product in a gel based formula, information listed below.

KEY INGREDIENTS: Isolutrol, Pyridoxine (B6), Ester C, Organic Aloe Vera.
* Soothing Toner (¤ 9,54):
quote:
-Fights infection on contact
-Contains 4-5% active Niacinamide
-Nourishes & repairs skin
-Calms skin irritation
-Helps to heal damaged skin
-Powerful acne fighter
-Protection lasts for hours
-No harmful ingredients
-Fast results

DESCRIPTION: Our toner product is one of those products that will make you wonder what you've ever done without it. This fine mist spray will cover your skin, nourishing the damaged areas, and immediately go to work on the acne bacteria. This product produces fast results!

KEY INGREDIENTS: Niacinamide (B3), Organic Aloe Vera, Herbal Extract Blend (Burdock Root, Plantain Leaf, Echinacea Purpurea, and Black Walnut Leaf), Apple Cider Vinegar, Witch Hazel Extract.
* Acnicure Lotion (¤ 13,89):
quote:
-Has (8) powerful acne fighters
-Contains 5% NIACINAMIDE
-Clears acne lesions FAST!
-Breakthrough formula
-Fortified w/ anti-aging nutrients
-This lotion has no equal
-Highest quality ingredients
-Highest potency available
-No harmful side effects

DESCRIPTION: Our topical lotion will become your best friend in no time. We use only the highest quality ingredients and natural botanicals. Fortified with 10x Concentrated Aloe Vera, Emu Oil, and multiple acne fighting ingredients makes this product the most effective, 100% natural, acne control lotion in existence - period!

In 1995 there was a double-blind study performed to compare the effects of a 4% niacinamide-based topical to those of a popular topical acne antibiotic. After 8 weeks, both treatments produced beneficial results with an 82% success rate with niacinamide gel and 68% success rate with the topical antibiotic. We use a 5% solution to enhance the formula...and this is only (1) of the (8) acne fighting ingredients!

KEY INGREDIENTS: Pantothenic Acid (B5), MSM/Sulfur, Borage Oil, Organic Aloe Vera, Niacinamide (B3), Manuka Oil, DMAE, Alpha Lipoic Acid, Evening Primrose Oil.
* 15% MSM/Emu Gel (¤ 8,67):
quote:
-Contains 15% MSM/Organic Sulfur
-Contains Alpha Lipoic Acid
-Helps treat acne pimples
-Helps scar tissue and repair
-Use to soften skin and wrinkles
-Prevent dry and brittle skin
-Highest quality ingredients
-No harmful side effects

DESCRIPTION: Our MSM/Emu Oil gel is highly concentrated with 15% pure MSM, Alpha Lipoic Acid, Lecithin, and Organic Whole Leaf Aloe Vera. Fortified with Expeller Pressed Organic Jojoba Oil for additional skin soothing and enhanced dermal penetration.

KEY INGREDIENTS: MSM/Sulfur, Emu Oil, Alpha Lipoic Acid, Lecithin, Organic Aloe Vera, Organic Jojoba Oil.
* B5 Topical Gel (¤ 9,54):
quote:
-100% ALL NATURAL ingredients
-20% B5 Concentration
-Now w/ Niacinamide and Biotin
-Penetrates deep into skin
-Helps metabolize skin oil
-Helps refine pore size
-Clinically proven to work
-Perfect for use w/ B5 therapy
-BEST VALUE anywhere

DESCRIPTION: This gel was formulated based on the B5 medical study that suggested a topical B5 treatment. This gel contains 20% Pure Pantothenic Acid (B5) in a fast absorbing moisturizing base. Our formula now contains Niacinamide and Biotin for added strength. It packs a powerful punch when it comes to fighting acne deep within the skin.

KEY INGREDIENTS: Pantothenic Acid (B5), Niacinamide (B3), Biotin.

Op zich is het niet duur qua prijs.
pi_40490787
Allereerst helpt de diane 35 pil erg goed. Nu gebruik ik altijd Normaderm van Vichy, gebruik het nu 1 maand en mijn huid is echt beter geworden, de littekens zijn minder, porien minder groot en minder pukkels. Echt een aanrader!!
pi_40510872
Ik scrub me de laatste tijd met een gel met heel veel Aloe Vera, als ik dit doe wanneer ik een puistje heb, heb ik erg grote kans dat volgende dag hij weg is. Dus voor mij doet Aloe Vera de truc
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_40511202
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:35 schreef Lanvin het volgende:
Ik scrub me de laatste tijd met een gel met heel veel Aloe Vera, als ik dit doe wanneer ik een puistje heb, heb ik erg grote kans dat volgende dag hij weg is. Dus voor mij doet Aloe Vera de truc
Ik heb een scrub gekocht voor 6 euro, van Nivea Visage Young. Werkt ook wel goed, puistjes worden minder.
pi_40511572
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 14:49 schreef XiChico het volgende:

[..]

Ik heb een scrub gekocht voor 6 euro, van Nivea Visage Young. Werkt ook wel goed, puistjes worden minder.
Je moet wel oppassen dat je niet een te grove scrub koopt, ik heb zelf die van het merk waar ik alles van koop: Zirh (16euro) Maar das meer gel achtig dan scrub, als je te grote korrel hebt lijkt het mij dat je je puisten kapot maakt, en littekenvorming kan ontstaan
pi_40563617
Visolie-capsules welke bevatten Omega 3, Omega 6 en vitamine E.

De meesten merken al verschil na 1 of 2 dagen slikken.

Dus proberen kan je het altijd.

[ Bericht 31% gewijzigd door Calella op 07-08-2006 08:49:21 ]
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_40573281
Ik heb Acne Conglobata.. (geen pretje.. Probeer maar eens bij google-> Afbeeldingen -> Acne Conglobata) Pas op Schokkende beelden.. Maar ik heb van de dokter Zinnat 250 Mb voorgeschreven gekregen.. en ook nog een Antibiotica Depper ben de naam ff kwijt.. Deze vorm van Acne maakt heel lelijke littekens.. misschien maakt ik nog wel een keer een foto.. Maar da spul da werkt wel..
pi_40595672
als je wat last hebt van puisten, kun je beter toch geen gezichtscreme gebruiken?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:00:48 #115
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40613730
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:18 schreef Goldfish80 het volgende:
als je wat last hebt van puisten, kun je beter toch geen gezichtscreme gebruiken?
Dat ligt aan het type creme dat je gebruikt. Je moet cremes nemen op basis van water of siliconen. Vette cremes met olie en dergelijke kan je beter vermijden.
pi_40613934
bij mij heeft tot nu toe alleen de diane pil geholpen

desondanks heb ik ngo wel een vettige huid met grove porien en wat kleine puistjes. Om die ook weg te krijgen heb ik clinique reinigingslotion (fijn spul! maar wel duur) en ik probeer nu weleda dermolotion.
pi_40614035
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Dat ligt aan het type creme dat je gebruikt. Je moet cremes nemen op basis van water of siliconen. Vette cremes met olie en dergelijke kan je beter vermijden.
Nivea intensieve creme?
pi_40614173
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef hardsilence het volgende:
Dalacin-T lotion is me aangeraden.
Iemand ervaring?
Makkelijk verkrijgbaar bij de huisarts?
ja die heb ik ook

is gewoon antibiotica lotion, ontsmettend. maar je huid wordt er immuun voor na 1 a 2 maanden, dan werkt het niet meer
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:23:56 #119
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40614407
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef Goldfish80 het volgende:
Nivea intensieve creme?
Nivea ben ik per definitie geen voorstander van, goedkope rotzooi.
pi_40615868
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:23 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Nivea ben ik per definitie geen voorstander van, goedkope rotzooi.
Ik vond het al duur zat
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:20:03 #121
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40616109
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:12 schreef Goldfish80 het volgende:

[..]

Ik vond het al duur zat
Ga dan liever voor de Normadermlijn van Vichy. De T-Pur en AcnoCleanlijn van Biotherm Homme zouden ook nog betaalbare opties kunnen zijn.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:53:30 #122
148817 Vicente
Remember Remember..
pi_40617093
Even ongenuanceerd maar met een grote kern van waarheid:

De huid is een uitkleplaap van je lichaam, dus ik zou zeggen stop met bepaalde producten eten dan hoef je niks te smeren

[ Bericht 16% gewijzigd door Vicente op 08-08-2006 19:06:40 ]
pi_40617876
/edit @#$@# net een verhaal geschreven, klik ik op reageren....

ik heb al een beetje rond gezocht hier in de topics voor huid verzorging, maar ik kom zoveel producten en merken tegen, ik weet niet waar ik moet beginnen.

Ik heb veel verstopte porrieen, en vaak rode bulten, en je ziet me porrieen goed.

ik heb benzyl spul geprobeerd, het werkte lichtelijk, maar kreeg er wel een droge en schrale huid van, daarnaast verziek het ook me kleding en me beddengoed, geen pretje dus.

Ondanks dat ik verstopte porrieen hebt, uit dit niet altijd in puistjes gelukkig, maar ik wil er wel vanaf....

advies?
PS2 PoWaH
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:31:55 #124
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_40618349
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef ModKid het volgende:
advies?
De volgende 2 topics doorlezen:

KLIK 1
KLIK 2

pi_40655329
quote:
Wie heeft er nog iets nieuws bedacht tegen de puistjes? Zijn er inmiddels weer nieuwe ervaringsdeskundigen bijgekomen? Zelf probeer ik het nu met de (merkloze) Dianepil. Al die zwaardere crémes en middeltjes kunnen altijd nog, zei de dokter.
Die Dianepil is zover ik weet juist het slechtste en zwaarste wat er is. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik dat ding ook ruim tien jaar geleden geslikt heb tegen puistjes. En om nou te zeggen dat het ECHT geholpen heeft......
pi_40798799
Als de diane niet bevalt kun je de Yasmin nog proberen. Zelf heb ik er geen goede ervaringen mee maar ik reageer vrij heftig op hormonen, ook bij lichte hormonen zoals de nuvaring ging het bij mij niet goed.

Spul uit de galblaas van een haai? Hoe komen ze erbij? Maarja, als het werkt... Zit nu middenin mijn Skin2Moro kuur, als dit niet blijkt te werken ga ik weer eens wat meer opzoeken over andere middeltjes... Heb er nu even helemaal genoeg van! (over Skin2Moro kan ik nog niet veel zinnigs zeggen trouwens. Ik wacht de 8 weken af...)

btw nog even voor al die mensen die vichy normaderm aanraden enzo - het werkt bij de meeste mensen best goed, maar uiteindelijk blijft het toch symptoombestrijding. Ik gebruik het ook en het verbeterd mijn huid wel een klein beetje, maar niet genoeg. Ik las hierboven ook een post waarin iemand zei: als ik mijn aloe vera gel erop smeer is het puistje de volgende dag meestal weg! Dat is natuurlijk , maar ik ben toch eigenlijk op zoek naar een middeltje dat ervoor zorgt dat ik geen puistjes krijg om iets op te smeren!
pi_40816149
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 20:12 schreef Stanning het volgende:

[..]

Die Dianepil is zover ik weet juist het slechtste en zwaarste wat er is. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik dat ding ook ruim tien jaar geleden geslikt heb tegen puistjes. En om nou te zeggen dat het ECHT geholpen heeft......
ik vind het een prima pil en ik heb zeker geen bergen puisten meer, alleen hier en daar af en toe ene pukkeltje. en heb er geen bijwerkingen van.
pi_40874349
Hi allemaal,

Ik heb een paar jaar Benzoyl Peroxide (5%) gebruikt en het hielp mij heel behoorlijk! Maar ik ben de vlekken in mijn kleding en beddegoed nu zo moe dat ik de huidarts om iets anders heb gevraagd. De man heeft me toen tretinoine voorgeschreven. Dat gebruik ik nu 4 weken, maar de puistjes komen weer terug! :-( Nu staat er ook wel op de bijsluiter dat het de eerste weken erger kan worden en misschien ben ik dus wat te ongeduldig......... maar ik vraag me af of de concentratie niet te laag is. Die is slechts 0,01% (het is namelijk een oplossing van 0,05% tretinoine in cremor vaseline) terwijl ik bij het lezen op internet over tretinoine steeds alleen maar die 0,05% aantref als effectief middel tegen acné én tegen huidveroudering! (wat een heerlijke bijwerking! :-))

Welke concentratie hebben jullie gehad wanneer je dit middel voorgeschreven hebt gekregen en zou ik mischien beter om de 0,05% kunnen vragen?

Alvast bedankt!!
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_40878663
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:52 schreef Joky het volgende:
Hi allemaal,

Ik heb een paar jaar Benzoyl Peroxide (5%) gebruikt en het hielp mij heel behoorlijk! Maar ik ben de vlekken in mijn kleding en beddegoed nu zo moe dat ik de huidarts om iets anders heb gevraagd. De man heeft me toen tretinoine voorgeschreven. Dat gebruik ik nu 4 weken, maar de puistjes komen weer terug! :-( Nu staat er ook wel op de bijsluiter dat het de eerste weken erger kan worden en misschien ben ik dus wat te ongeduldig......... maar ik vraag me af of de concentratie niet te laag is. Die is slechts 0,01% (het is namelijk een oplossing van 0,05% tretinoine in cremor vaseline) terwijl ik bij het lezen op internet over tretinoine steeds alleen maar die 0,05% aantref als effectief middel tegen acné én tegen huidveroudering! (wat een heerlijke bijwerking! :-))

Welke concentratie hebben jullie gehad wanneer je dit middel voorgeschreven hebt gekregen en zou ik mischien beter om de 0,05% kunnen vragen?

Alvast bedankt!!
dat is idd ook best rottig spul

het werkt enigzins, maar je krijgt er een hele uitgedroogde en gevoelige huid voor terug
pi_40889512
Ik ga aan de dokter een chemokuur vragen voor mn gezicht. Als het helpt tegen dolgedraaide cellen helpt het ook tegen bacterien en ontstekinkjes.
pi_40890647
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 17:52 schreef Joky het volgende:
Hi allemaal,

Alvast bedankt!!
0,01% is wel erg laag, tenzij je een erg gevoelige huid hebt. Misschien wilt je dermatoloog kijken hoe je op tretinoļne reageert, voordat hij je een hogere concentratie voorschrijft. 0,05% is wel de standaardconcentratie volgens mij. Het maakt ook veel uit hoe het is verwerkt. Een vloeistof werkt sterker dan de creme met dezelfde concentratie. Ik ben begonnen 0,05%. Het werkt wel, maar niet echt snel. Ik ga maar eens om de 0,1% vragen.
pi_40898242
Hi Mexoryl,

Bedankt voor je advies. Dus 0,05% is inderdaad de standaard hč? Ik heb geen gevoelige huid, wel af en toe een allergisch reagerende huid maar dat zijn twee verschillende dingen. Van de tretinoļne 0,01% had ik totaal geen last, maar ook van de BP 5% kreeg ik geen droge schilferende huid of zo, dus ik denk dat mijn huid best 0,05% tretinoļne aankan.
Ik zei trouwens dat het een oplossing in cremor vaseline is, maar ik bedoel in cetomacrogol, als je dat al wat zegt (mij verder niet ;-)). En ja, het is een crčme.

Jij succes met je 0,1%!
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_41701544
Ik meld even dat Skin2moro bij mij voor geen meter heeft geholpen en heb eigenlijk ook niemand anders kunnen vinden bij wie het wel werkte. Alleen maar negatieve resultaten helaas.

@ 2low4zero, hoe is het eigenlijk met je haaienspul afgelopen? Heb je het besteld of er nog iets over gevonden?

Iemand hier ervaring met chlorella of spirulina?
  maandag 11 september 2006 @ 12:41:06 #134
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_41703144
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:39 schreef flutterbye het volgende:
@ 2low4zero, hoe is het eigenlijk met je haaienspul afgelopen? Heb je het besteld of er nog iets over gevonden?
Ik moet het nog tot eind september gebruiken voordat ik een objectief oordeel kan geven.
pi_41705323
quote:
Op maandag 11 september 2006 11:39 schreef flutterbye het volgende:
Ik meld even dat Skin2moro bij mij voor geen meter heeft geholpen en heb eigenlijk ook niemand anders kunnen vinden bij wie het wel werkte. Alleen maar negatieve resultaten helaas.

Iemand hier ervaring met chlorella of spirulina?
Ik heb het ook gebruikt, eigenlijk alleen om mijn porieren kleiner te maken, maar gebruik het icm. Grote Klis en werkt perfect. Daarnaast ga ik nu ook 4keer per week in de sauna en turks stoombad na elke keer trainen, zou ook wel klein resultaat geven.
pi_41733142
tja ik ben ook een van de ongelukkigen
heb tot een half jaar geleden clearasil producten en pucgel gebruikt.
niets heeft echt overdonderende resultaten opgeleverd.
ik heb het nu een half jaar aangezien, maar ook na gezond eten, sporten, goed wassen etc. kom ik er niet vanaf.
Nu ben ik het egt zat en wil dr gwoon vanaf.
is dr nou egt geen middel dat voor iedereen gewoon werkt
pi_41734037
Ik blijf er nog steeds bij dat je al die chemische troep gewoon niet moet gebruiken. De Tuinen heeft een heel assortiment aan natuurlijke producten die veel beter zijn voor je huid. Zelf zweer ik bij de Amandel lijn van Weleda; 's ochtends en 's avonds reinigen met de reinigingsmelk en dan de gezichtscrčme eroverheen. Meer info
pi_41736873
Amandel heeft een tijdje ook goed geholpen voor mij. Later begon het zijn uitwerking te verliezen, en heb toen (op aanrading van de bijsluiter) de Iris keten gekocht (reiniginsmelk, nachtcreme) Perfect resultaat.
pi_41737384
Weet er iemand een goede schoonheidsspecialist, omgeving Enschede ? Voor 'puistjes-behandelingen' ?

//edit

Kheb een aantal schoonheidsspecialisten gevonden, maar helpt zoiets:
quote:
Reinigende gelaatsbehandeling (45 minuten) ¤ 30,-

Behandeling met tweevoudige reiniging, face mapping(huidanalyse),
exfoliatie, extra dieptereiniging, moisturizer/sunprotection.

Aanbevolen voor een vette of acné huid.
of
quote:
Skin Exfoliant system Behandeling ¤ 175,-

Een serie van zes behandelingen, inclusief skin-kit,
een setje producten ter waarde van ¤ 54,- voor thuisgebruik.
Een tweedelige hydroxy acid exfoliation systeem.
Verzorgt een zeer professionele manier van exfoliėren (peeling).
Het verzacht en verweekt ophopingen van dode huidcellen in de poriėn,
zodat deze diep gereinigd worden.

Aanbevolen voor een vette of acne huid.

[ Bericht 41% gewijzigd door riX- op 12-09-2006 16:01:47 ]
pi_41738708
ik gebruik nu "puur" van dokter vd hoog, de reinigingsschuim 2 keer per dag mn huid goed reinigen. 'S avonds smeer ik met "purety" van l'oreal en clearasil (alleen op de pukkeltjes). 'S morgens smeer ik biodermal en clearacil. Ik merk dat de clearacil bij mij erg goed werkt, ik gebruik het echt om de pukkeltjes uit te drogen en niet op mn hele huid.

De zeep die ik hiervoor gebruikte was die van biodermal acopur. Die doet het ook erg goed, alleen die is nu op.
Ik heb geen zwaar acne probleem, alleen wel altijd een paar flinke pukkels op mn gezicht. Nu is mn gezicht eindelijk (na ongeveer vanaf mn pubertijd van alles proberen) een stuk zuiverder dan normaal.. ik ben blij!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_41739681
ik begrijp dus goed dat er geen middel/product is waar jullie eensgezind over zijn dat het werkt?
pi_41740459
Van alles uit de drogisterij geprobeerd, maar ik ben toch weer terug bij Benzoyl Peroxide 5%. Na een week dagelijks gebruik heb ik alleen nog maar een handvol bijna genezen puistjes en er ontstaan geen nieuwe meer! Bovendien glanst mijn huid weer!!
Dan maar af en toe een gebleekt shirt, een mooie huid vind ik toch belangrijker!

Maar ik heb begrepen dat niet iedereen zulke goede resultaten heeft van Benzoyl Peroxide..........
**ALLES IS RELATIEF!**
pi_41741029
Opeens schieten ze sinds het warmere weer als paddestoelen uit de grond bij mij,,, ben weer flink aan het smeren met benzoyl
pi_41741291
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:35 schreef timothy90 het volgende:
ik begrijp dus goed dat er geen middel/product is waar jullie eensgezind over zijn dat het werkt?
Nou, probeer de Iris/Amandel serie van Weleda eens uit.
pi_41744049
Zonnebank: perfect middel tegen puistjes!
pi_41744178
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
Zonnebank: perfect middel tegen puistjes!
Ook voor huidveroudering ja...
pi_41744273
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
Ook voor huidveroudering ja...
Maar ik rook niet!
*denkende aan alle vieze uitlaatgassen, zalfjes waar je huid van uitdroogd, medicijnen met hormonen.......etc!
pi_41744352
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:56 schreef Joky het volgende:
[quote]Van alles uit de drogisterij geprobeerd, maar ik ben toch weer terug bij Benzoyl Peroxide 5%.

Heb je de 10% al eens gebruikt??

Na een week dagelijks gebruik heb ik alleen nog maar een handvol bijna genezen puistjes en er ontstaan geen nieuwe meer!
quote:
Bovendien glanst mijn huid weer!!
Glanzen?? Uitdrogen zal je bedoelen.......
quote:
Maar ik heb begrepen dat niet iedereen zulke goede resultaten heeft van Benzoyl Peroxide..........
Het is topspul, vind ik zelf.....echter gebruik ik het amper, omdat ik vaak onder de zonnebank lig en het daardoor amper nodig is.
pi_41744568
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 16:35 schreef timothy90 het volgende:
Nou, ik zweer bij Normaderm van Vichy. Het is wat duurder, maar er komen geen puistjes meer bij.
pi_41745028
Waar haal je die Normaderm? Kruidvat/Trekpleister heeft ze niet right ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')