ik vind het een prima pil en ik heb zeker geen bergen puisten meer, alleen hier en daar af en toe ene pukkeltje. en heb er geen bijwerkingen van.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:12 schreef Stanning het volgende:
[..]
Die Dianepil is zover ik weet juist het slechtste en zwaarste wat er is. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik dat ding ook ruim tien jaar geleden geslikt heb tegen puistjes. En om nou te zeggen dat het ECHT geholpen heeft......![]()
dat is idd ook best rottig spulquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:52 schreef Joky het volgende:
Hi allemaal,
Ik heb een paar jaar Benzoyl Peroxide (5%) gebruikt en het hielp mij heel behoorlijk! Maar ik ben de vlekken in mijn kleding en beddegoed nu zo moe dat ik de huidarts om iets anders heb gevraagd. De man heeft me toen tretinoine voorgeschreven. Dat gebruik ik nu 4 weken, maar de puistjes komen weer terug! :-( Nu staat er ook wel op de bijsluiter dat het de eerste weken erger kan worden en misschien ben ik dus wat te ongeduldig......... maar ik vraag me af of de concentratie niet te laag is. Die is slechts 0,01% (het is namelijk een oplossing van 0,05% tretinoine in cremor vaseline) terwijl ik bij het lezen op internet over tretinoine steeds alleen maar die 0,05% aantref als effectief middel tegen acné én tegen huidveroudering! (wat een heerlijke bijwerking! :-))
Welke concentratie hebben jullie gehad wanneer je dit middel voorgeschreven hebt gekregen en zou ik mischien beter om de 0,05% kunnen vragen?
Alvast bedankt!!
0,01% is wel erg laag, tenzij je een erg gevoelige huid hebt. Misschien wilt je dermatoloog kijken hoe je op tretinoïne reageert, voordat hij je een hogere concentratie voorschrijft. 0,05% is wel de standaardconcentratie volgens mij. Het maakt ook veel uit hoe het is verwerkt. Een vloeistof werkt sterker dan de creme met dezelfde concentratie. Ik ben begonnen 0,05%. Het werkt wel, maar niet echt snel. Ik ga maar eens om de 0,1% vragen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:52 schreef Joky het volgende:
Hi allemaal,
Ik heb een paar jaar Benzoyl Peroxide (5%) gebruikt en het hielp mij heel behoorlijk! Maar ik ben de vlekken in mijn kleding en beddegoed nu zo moe dat ik de huidarts om iets anders heb gevraagd. De man heeft me toen tretinoine voorgeschreven. Dat gebruik ik nu 4 weken, maar de puistjes komen weer terug! :-( Nu staat er ook wel op de bijsluiter dat het de eerste weken erger kan worden en misschien ben ik dus wat te ongeduldig......... maar ik vraag me af of de concentratie niet te laag is. Die is slechts 0,01% (het is namelijk een oplossing van 0,05% tretinoine in cremor vaseline) terwijl ik bij het lezen op internet over tretinoine steeds alleen maar die 0,05% aantref als effectief middel tegen acné én tegen huidveroudering! (wat een heerlijke bijwerking! :-))
Welke concentratie hebben jullie gehad wanneer je dit middel voorgeschreven hebt gekregen en zou ik mischien beter om de 0,05% kunnen vragen?
Alvast bedankt!!
Ik moet het nog tot eind september gebruiken voordat ik een objectief oordeel kan geven.quote:Op maandag 11 september 2006 11:39 schreef flutterbye het volgende:
@ 2low4zero, hoe is het eigenlijk met je haaienspul afgelopen? Heb je het besteld of er nog iets over gevonden?
Ik heb het ook gebruikt, eigenlijk alleen om mijn porieren kleiner te maken, maar gebruik het icm. Grote Klis en werkt perfect. Daarnaast ga ik nu ook 4keer per week in de sauna en turks stoombad na elke keer trainen, zou ook wel klein resultaat geven.quote:Op maandag 11 september 2006 11:39 schreef flutterbye het volgende:
Ik meld even dat Skin2moro bij mij voor geen meter heeft geholpen en heb eigenlijk ook niemand anders kunnen vinden bij wie het wel werkte. Alleen maar negatieve resultaten helaas.
@ 2low4zero, hoe is het eigenlijk met je haaienspul afgelopen? Heb je het besteld of er nog iets over gevonden?
Iemand hier ervaring met chlorella of spirulina?
ofquote:Reinigende gelaatsbehandeling (45 minuten) ¤ 30,-
Behandeling met tweevoudige reiniging, face mapping(huidanalyse),
exfoliatie, extra dieptereiniging, moisturizer/sunprotection.
Aanbevolen voor een vette of acné huid.
quote:Skin Exfoliant system Behandeling ¤ 175,-
Een serie van zes behandelingen, inclusief skin-kit,
een setje producten ter waarde van ¤ 54,- voor thuisgebruik.
Een tweedelige hydroxy acid exfoliation systeem.
Verzorgt een zeer professionele manier van exfoliëren (peeling).
Het verzacht en verweekt ophopingen van dode huidcellen in de poriën,
zodat deze diep gereinigd worden.
Aanbevolen voor een vette of acne huid.
Nou, probeer de Iris/Amandel serie van Weleda eens uit.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:35 schreef timothy90 het volgende:
ik begrijp dus goed dat er geen middel/product is waar jullie eensgezind over zijn dat het werkt?
Ook voor huidveroudering ja...quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
Zonnebank: perfect middel tegen puistjes!![]()
Maar ik rook niet!quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:54 schreef Chanty87 het volgende:
Ook voor huidveroudering ja...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:56 schreef Joky het volgende:
[quote]Van alles uit de drogisterij geprobeerd, maar ik ben toch weer terug bij Benzoyl Peroxide 5%.
Glanzen?? Uitdrogen zal je bedoelen.......quote:Bovendien glanst mijn huid weer!!
Het is topspul, vind ik zelf.....echter gebruik ik het amper, omdat ik vaak onder de zonnebank lig en het daardoor amper nodig is.quote:Maar ik heb begrepen dat niet iedereen zulke goede resultaten heeft van Benzoyl Peroxide..........
Nou, ik zweer bij Normaderm van Vichy. Het is wat duurder, maar er komen geen puistjes meer bij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:35 schreef timothy90 het volgende:
ik begrijp dus goed dat er geen middel/product is waar jullie eensgezind over zijn dat het werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |