Reden.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:45 schreef Smeich het volgende:
ik weiger principeel ....
de loting heeft ook niet echt overal meegezetenquote:
En dan in de derde Anoeta - Villa Park. Die stadions hadden er in de eerste ronde al uit moeten liggenquote:
je bent weer aan het lobby'enquote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef magnifor het volgende:
Misschien kan er bij Luigi Ferraris naar een betere plaatje gelinkt worden. één van deze twee bijv:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij, als degene die de huidige foto heeft genomineerd, maakt het niet zoveel uit welke foto gebruikt wordt mocht dit stadion deze ronde overlevenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef magnifor het volgende:
Misschien kan er bij Luigi Ferraris naar een betere plaatje gelinkt worden. één van deze twee bijv:
[afbeelding]
[afbeelding]
uit t vorige topic: Hoe kan t dat iedereen zoveel meer op dat 13-in-een-dozijn stadion van een Anfield Road heeft gestemd dan op het prachtige Vicente Calderon.. voorliefde voor de club heeft toch een hoop invloed blijkbaar... waar ik al bang voor was.quote:
belachelijk dat dat nog spannend is.quote:
Preciesquote:Op maandag 20 maart 2006 20:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
belachelijk dat dat nog spannend is.![]()
kuip wint niet, daarvoor zijn er te veel mensen met een afkeer van feyenoord...quote:Op maandag 20 maart 2006 20:01 schreef Smeich het volgende:
[..]
uit t vorige topic: Hoe kan t dat iedereen zoveel meer op dat 13-in-een-dozijn stadion van een Anfield Road heeft gestemd dan op het prachtige Vicente Calderon.. voorliefde voor de club heeft toch een hoop invloed blijkbaar... waar ik al bang voor was.
Zal me niets verbazen dat de Kuip de uiteindelijke winnaar gaat worden (of zullen de Ajaxfans daar een stokkie voor steken?). Smaak verschilt uiteraard maareh...
Villa Park.. pfffffffffFantastisch jersey, niet zo mooi uitziend stadion. Ik zou er nog niet aan tegen willen pissen als het in de hens stond.
De Kuip is ook absoluut niet het mooiste stadion van de stadions die nog meedoen. Ik ben ook niet voor Feyenoord, maar dat heeft niets met m'n keuze te maken...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kuip wint niet, daarvoor zijn er te veel mensen met een afkeer van feyenoord...
zonde overigens
ik moet zeggen dat het bij mij wel meespeelt, binnen nederland is er objectief gezien geen enkele competitie voor de kuip, maar daarbuiten zal het wellicht meedoen in de subtop, maar zal het ook niet het beste zijn, en er gaat (hele rare resultaten daargelaten) ook echt wel een moment zijn dat ik niet meer op de kuip zal stemmenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:02 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De Kuip is ook absoluut niet het mooiste stadion van de stadions die nog meedoen. Ik ben ook niet voor Feyenoord, maar dat heeft niets met m'n keuze te maken...
Eens. Plus Marassi is geweldig: het ligt schitterend aan de kade en is een heerlijk stadion, on-Italiaans ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Wat vind iedereen zo mooie aan die Allianz Arena?
op die lampjes na heeft het namelijk helemaal niets bijzonders, ja een bijzonder slechte grasmat.
Maar bovenal is het een stadion zonder enkele historie en is het van binnen gezien inwisselbaar voor elk recente stadion.
Allianz Arena is gewoon mooier imo.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:55 schreef WeebI het volgende:
Ik vind dat Luigi Ferraris stadion wel apart, maar gewoon foeilelijk, daarom stem ik er niet op.
Als ie wint zal het me niet veel uitmaken, maar ik heb liever dat een andere wint
Echt niet. Walgelijk is het.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:14 schreef magnifor het volgende:
[..]
Allianz Arena is gewoon mooier imo.
Met zulke post til je het niveau van deze topic op een nog hoger plan! Hulde twi.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef twi het volgende:
Allianz Arena is eigenlijk meer een manier om een groot stadion zo opzichtig mogelijk te bedekken. Wat een dankzij die contradictio in termini dus eigenlijk gewoon afgestraft zou moeten worden.
Dus doe de echte voetballiefhebbers een plezier en tief 'm eruit, stem op Luigi Ferraris
er zijn wel meer stadions die in deze ronde niks te zoeken hebben, maar om nou actief te gaan lobbyen lijkt me ook redelijk overdrevenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
Iedereen die op de Allianz Arena stemt heeft niks in dit topic te zoeken.
Dat is toch geen stadion man![]()
.
Niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
Iedereen die op de Allianz Arena stemt heeft niks in dit topic te zoeken.
Dat is toch geen stadion man![]()
.
nee, modern gedrocht, zonder geschiedenis, met waardeloze club en dito grasmat...quote:
'k Vind het er toch wel redelijk indrukwekkend uitzien. Alhoewel ik geen fan ben van daken die naar buiten knikken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:32 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, modern gedrocht, zonder geschiedenis, met waardeloze club en dito grasmat...
ik vind het vooral nietszeggend eigenlijk, maar beter dan in mijn vorige post ga ik het niet kunnen verwoorden eigenlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
'k Vind het er toch wel redelijk indrukwekkend uitzien. Alhoewel ik geen fan ben van daken die naar buiten knikken.
Nou Camp is idd overschat. Maar toch heeft het wel iets.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooier dan Nou Camp in ieder geval, wat een overschat stadion is dat zeg. Groot: ja, mooi: nee.
Van mij mag Highbury winnen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooier dan Nou Camp in ieder geval, wat een overschat stadion is dat zeg. Groot: ja, mooi: nee.
pauperbakquote:Van mij mag Highbury winnen
de laatste stemmer is ook al weer ff geleden, dus het lijkt me niet dat er nog veel mensen zijn die nog mee willen stemmenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:36 schreef WeebI het volgende:
Ik verstel de deadline van 20.00 vanavond naar 15.00 vanmiddag.
Ik ben vanavond nog effe weg enzo dus vanmiddag komt me veel beter uit.
het zijn er al 2quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef twi het volgende:
Luigi Ferraris heeft 4 stemmen nodig. Kom op mensen, laat dit toernooi niet na ronde 3 al voorbij zijn vanwege wansmaak.
/edit: SuijkNiet voor niks super-VBL-mod
![]()
maar er is nog maar 3,5 uur...quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:32 schreef Suijk het volgende:
We komen er wel!
hehe, ok, dan zijn er vast veel mensen die hier rond de uitslag rondhangen, om maar die eerste poster te zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:47 schreef WeebI het volgende:
geen idee, das nog nooit voorgekomen
we doen het zo:
bij gelijkspel post ik dat hier.
de eerstvolgende poster mag dan zeggen welke er doorgaat.
Het feit dat Hillsborough en Vetch field er niet meer bijzitten was al bijna de doodsteek (En Celtic park en Vicente Calderon - maar die verloren van wel mooie, aparte, sfeervolle historische stadions).quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:44 schreef twi het volgende:
Luigi Ferraris heeft 4 stemmen nodig. Kom op mensen, laat dit toernooi niet na ronde 3 al voorbij zijn vanwege wansmaak.
En degene die dan Allianz Arena zegt, krijgt een permbanquote:Op woensdag 22 maart 2006 11:47 schreef WeebI het volgende:
geen idee, das nog nooit voorgekomen
we doen het zo:
bij gelijkspel post ik dat hier.
de eerstvolgende poster mag dan zeggen welke er doorgaat.
dan maak maar een onderscheid tussen meer of minder rukquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:16 schreef DutchGooner het volgende:
de rest is allemaal ruk.
Carlisle Grounds lag er ook al in de eerste rond uit....unfuckingbelievable gewoonquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het feit dat Hillsborough en Vetch field er niet meer bijzitten was al bijna de doodsteek (En Celtic park en Vicente Calderon - maar die verloren van wel mooie, aparte, sfeervolle historische stadions).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |