je bent weer aan het lobby'enquote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef magnifor het volgende:
Misschien kan er bij Luigi Ferraris naar een betere plaatje gelinkt worden. één van deze twee bijv:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mij, als degene die de huidige foto heeft genomineerd, maakt het niet zoveel uit welke foto gebruikt wordt mocht dit stadion deze ronde overlevenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:12 schreef magnifor het volgende:
Misschien kan er bij Luigi Ferraris naar een betere plaatje gelinkt worden. één van deze twee bijv:
[afbeelding]
[afbeelding]
uit t vorige topic: Hoe kan t dat iedereen zoveel meer op dat 13-in-een-dozijn stadion van een Anfield Road heeft gestemd dan op het prachtige Vicente Calderon.. voorliefde voor de club heeft toch een hoop invloed blijkbaar... waar ik al bang voor was.quote:
belachelijk dat dat nog spannend is.quote:
Preciesquote:Op maandag 20 maart 2006 20:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
belachelijk dat dat nog spannend is.![]()
kuip wint niet, daarvoor zijn er te veel mensen met een afkeer van feyenoord...quote:Op maandag 20 maart 2006 20:01 schreef Smeich het volgende:
[..]
uit t vorige topic: Hoe kan t dat iedereen zoveel meer op dat 13-in-een-dozijn stadion van een Anfield Road heeft gestemd dan op het prachtige Vicente Calderon.. voorliefde voor de club heeft toch een hoop invloed blijkbaar... waar ik al bang voor was.
Zal me niets verbazen dat de Kuip de uiteindelijke winnaar gaat worden (of zullen de Ajaxfans daar een stokkie voor steken?). Smaak verschilt uiteraard maareh...
Villa Park.. pfffffffffFantastisch jersey, niet zo mooi uitziend stadion. Ik zou er nog niet aan tegen willen pissen als het in de hens stond.
De Kuip is ook absoluut niet het mooiste stadion van de stadions die nog meedoen. Ik ben ook niet voor Feyenoord, maar dat heeft niets met m'n keuze te maken...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kuip wint niet, daarvoor zijn er te veel mensen met een afkeer van feyenoord...
zonde overigens
ik moet zeggen dat het bij mij wel meespeelt, binnen nederland is er objectief gezien geen enkele competitie voor de kuip, maar daarbuiten zal het wellicht meedoen in de subtop, maar zal het ook niet het beste zijn, en er gaat (hele rare resultaten daargelaten) ook echt wel een moment zijn dat ik niet meer op de kuip zal stemmenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:02 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De Kuip is ook absoluut niet het mooiste stadion van de stadions die nog meedoen. Ik ben ook niet voor Feyenoord, maar dat heeft niets met m'n keuze te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |