Maar kun je wel heeeeel snel weer afvallen!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
door het niet slikken van de pil kom je pas aan
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
duurt toch meestal een maand of 9quote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Maar kun je wel heeeeel snel weer afvallen!
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
whehequote:Op maandag 20 maart 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
Pardon?quote:Op maandag 20 maart 2006 08:52 schreef stampgek_carool het volgende:
Heel veel meiden denken dat ze door de pil kunnen aankomen. Maar mensen kunnen hierdoor verkeerd gaan denken over de pil. Het is niet zo dat als je aan de pil gaat, je gaat aankomen! Het kan wel zijn dat je door de pil meer "eetlust" krijgt, zin om te snoepen etc, daardoor kun je dus wèl aankomen.. dus met andere woorden: als je je niet aan die eetbuien toegeeft die door de pil kunnen ontstaan, kom je dus niet aan!![]()
Nee je kunt niet aankomen door "de pil" zoals ik al zei.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon?
Dus je stelling is dat je door hormonen niet kunt aankomen?
Lees nog eens verder aub
Dude?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef flutterbye het volgende:
Dude! Ik ben nu anderhalve week aan de Dianepil en mijn borsten zijn al een halve maat groter geworden! En ze doen nog steeds pijn dus het lijkt er niet op dat het al op gaat houden. Dus je kunt er echt wel van aankomen!
Dat "de pil" een aanleiding is klopt ivm het opwekken van meer eet(snoep)lust, maargoed zolang je je je daar dus niet aan toegeeft, hoef je ook niet aan te komen.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
Maar dan is 'de pil'dus wel een aanleiding tot overgewicht. Het is bekend dat door invloed van hormoonschommelingen je eetbuien krijgt. Dat verklaart ook waarom veel vrouwen (ook degenen die de pil niet slikken) zich in de week voor de menstruatie ongans snoepen. Of waarom zwangere vrouwen zulke vreemde eetgewoonten hebben.
Das een beetje hetzelfde als zeggen dat je van Prednison bijv niet aankomt: dat berust ook bijna compleet op vocht vasthouden, verandering van vetafzetting en meer eetlust. Of zeggen dat je van chocola niet aankomt: als je maar let op hoeveel je eet. Het hele punt is gewoon dat je meer eetlust krijgt dan je gewend bent en dat zelf eik niet eens echt doorhebt. Daarbij komt al het vet wat zich normaal mschien mooi had verdeeld nu fijn terecht op je heupen en je kont, waardoor die disproportioneel groeien en je dus veel dikker lijkt dan wanneer het zich netjes verdeeld had.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef stampgek_carool het volgende:
Dat "de pil" een aanleiding is klopt ivm het opwekken van meer eet(snoep)lust, maargoed zolang je je je daar dus niet aan toegeeft, hoef je ook niet aan te komen.
Hoezo "groter"? Het is echt zo, hoor! Voordat het gebeurde geloofde ik er ook niks van. Ik denk dat Georgina Verbaan ook aan de Diane is!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef stampgek_carool het volgende:
[..]
Dat "de pil" een aanleiding is klopt ivm het opwekken van meer eet(snoep)lust, maargoed zolang je je je daar dus niet aan toegeeft, hoef je ook niet aan te komen.
En dat je borsten "groter" kunnen worden door de pil heeft inderdaad te maken met de hormonen die in de pil zitten, die het ontwikkeln/groeien van borsten stimuleren.
haha oke dan!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef flutterbye het volgende:
[..]
Hoezo "groter"? Het is echt zo, hoor! Voordat het gebeurde geloofde ik er ook niks van. Ik denk dat Georgina Verbaan ook aan de Diane is!Al slikt ze er dan misschien 2 per dag ofzo. lol.
De stelling is dat je door de pil niet aankomt. En dat is bewezen zo.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon?
Dus je stelling is dat je door hormonen niet kunt aankomen?
Lees nog eens verder aub
Kom maar op met dat bewijs dan.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:15 schreef Staps.nl het volgende:
De stelling is dat je door de pil niet aankomt. En dat is bewezen zo.
Ik moet het nuanceren, er is geen bewijs voor de relatie pil en toename gewicht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |