abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36191729
Heel veel meiden denken dat ze door de pil kunnen aankomen. Maar mensen kunnen hierdoor verkeerd gaan denken over de pil. Het is niet zo dat als je aan de pil gaat, je gaat aankomen! Het kan wel zijn dat je door de pil meer "eetlust" krijgt, zin om te snoepen etc, daardoor kun je dus wèl aankomen.. dus met andere woorden: als je je niet aan die eetbuien toegeeft die door de pil kunnen ontstaan, kom je dus niet aan!
Heb respect voor jezelf.
Heb respect voor een ander.
Niemand is perfect.
  maandag 20 maart 2006 @ 09:39:09 #2
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36192346
Ok, ik zal het onthouden!
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 20 maart 2006 @ 09:42:30 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_36192398
door het niet slikken van de pil kom je pas aan
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 20 maart 2006 @ 09:43:40 #4
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_36192416
quote:
Op maandag 20 maart 2006 09:42 schreef Klonk het volgende:
Maar kun je wel heeeeel snel weer afvallen!
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_36192422
quote:
  maandag 20 maart 2006 @ 09:45:06 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_36192445
quote:
Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Maar kun je wel heeeeel snel weer afvallen!
duurt toch meestal een maand of 9
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Vis een optie? maandag 20 maart 2006 @ 10:11:31 #7
70532 loveli
N
pi_36192952
Er is een centraal pil-topic.
crap in = crap out
pi_36193202
quote:
pi_36193324
Zooo, goed topic :")
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_36193343
quote:
whehe
pi_36193351
quote:
Op maandag 20 maart 2006 08:52 schreef stampgek_carool het volgende:
Heel veel meiden denken dat ze door de pil kunnen aankomen. Maar mensen kunnen hierdoor verkeerd gaan denken over de pil. Het is niet zo dat als je aan de pil gaat, je gaat aankomen! Het kan wel zijn dat je door de pil meer "eetlust" krijgt, zin om te snoepen etc, daardoor kun je dus wèl aankomen.. dus met andere woorden: als je je niet aan die eetbuien toegeeft die door de pil kunnen ontstaan, kom je dus niet aan!
Pardon?
Dus je stelling is dat je door hormonen niet kunt aankomen?
Lees nog eens verder aub
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_36193713
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Pardon?
Lees nog eens verder aub
Nee je kunt niet aankomen door "de pil" zoals ik al zei. Wat wel zou kunnen is (dat gebeurd als een vrouw ongesteld moet worden) dat je vocht vasthoudt.. maar dat heb je ook als je NIET aan de pil bent..
Heb respect voor jezelf.
Niemand is perfect.
  maandag 20 maart 2006 @ 10:51:17 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36193827
Maar dan is 'de pil'dus wel een aanleiding tot overgewicht. Het is bekend dat door invloed van hormoonschommelingen je eetbuien krijgt. Dat verklaart ook waarom veel vrouwen (ook degenen die de pil niet slikken) zich in de week voor de menstruatie ongans snoepen. Of waarom zwangere vrouwen zulke vreemde eetgewoonten hebben.
pi_36193991
Dude! Ik ben nu anderhalve week aan de Dianepil en mijn borsten zijn al een halve maat groter geworden! En ze doen nog steeds pijn dus het lijkt er niet op dat het al op gaat houden. Dus je kunt er echt wel van aankomen!
  Moderator maandag 20 maart 2006 @ 11:01:27 #15
5428 crew  miss_sly
pi_36194054
Hormonen kunnen een behoorlijke uitwerking hebben, zowel lichamelijk als geestelijk. Inderdaad is het niet ongebruikelijk dat oiv hormonen vrouwen eetbuien krijgen, maar bovendien kunnen die hormonen volgens mij toch echt ook extra gewicht opleveren, zonder dat je meer gaat eten of snoepen.

Hormonen zijn ondingen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_36194071
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef flutterbye het volgende:
Dude! Ik ben nu anderhalve week aan de Dianepil en mijn borsten zijn al een halve maat groter geworden! En ze doen nog steeds pijn dus het lijkt er niet op dat het al op gaat houden. Dus je kunt er echt wel van aankomen!
Dude?
  Vis een optie? maandag 20 maart 2006 @ 11:04:40 #17
70532 loveli
N
pi_36194126
Hormonen hebben ook invloed op de plaatsen waar vet wordt opgeslagen. Heupen, bovenbenen borsten... vrouwelijke vormen worden beinvloed door oestrogenen.
crap in = crap out
pi_36194543
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:51 schreef Aventura het volgende:
Maar dan is 'de pil'dus wel een aanleiding tot overgewicht. Het is bekend dat door invloed van hormoonschommelingen je eetbuien krijgt. Dat verklaart ook waarom veel vrouwen (ook degenen die de pil niet slikken) zich in de week voor de menstruatie ongans snoepen. Of waarom zwangere vrouwen zulke vreemde eetgewoonten hebben.
Dat "de pil" een aanleiding is klopt ivm het opwekken van meer eet(snoep)lust, maargoed zolang je je je daar dus niet aan toegeeft, hoef je ook niet aan te komen.

En dat je borsten "groter" kunnen worden door de pil heeft inderdaad te maken met de hormonen die in de pil zitten, die het ontwikkeln/groeien van borsten stimuleren.
Heb respect voor jezelf.
Niemand is perfect.
pi_36195321
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef stampgek_carool het volgende:
Dat "de pil" een aanleiding is klopt ivm het opwekken van meer eet(snoep)lust, maargoed zolang je je je daar dus niet aan toegeeft, hoef je ook niet aan te komen.
Das een beetje hetzelfde als zeggen dat je van Prednison bijv niet aankomt: dat berust ook bijna compleet op vocht vasthouden, verandering van vetafzetting en meer eetlust. Of zeggen dat je van chocola niet aankomt: als je maar let op hoeveel je eet. Het hele punt is gewoon dat je meer eetlust krijgt dan je gewend bent en dat zelf eik niet eens echt doorhebt. Daarbij komt al het vet wat zich normaal mschien mooi had verdeeld nu fijn terecht op je heupen en je kont, waardoor die disproportioneel groeien en je dus veel dikker lijkt dan wanneer het zich netjes verdeeld had.
pi_36195389
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef stampgek_carool het volgende:

[..]

En dat je borsten "groter" kunnen worden door de pil heeft inderdaad te maken met de hormonen die in de pil zitten, die het ontwikkeln/groeien van borsten stimuleren.
Hoezo "groter"? Het is echt zo, hoor! Voordat het gebeurde geloofde ik er ook niks van. Ik denk dat Georgina Verbaan ook aan de Diane is! Al slikt ze er dan misschien 2 per dag ofzo. lol.
pi_36195782
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef flutterbye het volgende:

[..]

Hoezo "groter"? Het is echt zo, hoor! Voordat het gebeurde geloofde ik er ook niks van. Ik denk dat Georgina Verbaan ook aan de Diane is! Al slikt ze er dan misschien 2 per dag ofzo. lol.
haha oke dan! Dus vanaf nu opgelet vrouwen: ga aan de Dianepil! Zelf gebruik ik Microgynon 30 ofzo, vind het wel prima.
Heb respect voor jezelf.
Niemand is perfect.
pi_36201234
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Pardon?
Lees nog eens verder aub
De stelling is dat je door de pil niet aankomt. En dat is bewezen zo.

Een andere levensfase, een vriendje waardoor je minder op de lijn gaat letten. Dat soort zaken zorgen er indirect voor dat je aan kan komen.

Misschien moet jij nog wat meer lezen...

aub
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_36201487
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:15 schreef Staps.nl het volgende:
Kom maar op met dat bewijs dan.
  maandag 20 maart 2006 @ 16:14:07 #24
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36203161
Hmnn, ik moet eigenlijk dit topic uit mijn MyAT krijgen, als mijn zusje dat leest over die borsten wil ze straks ook aan de pil
pi_36205729
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:23 schreef fee-tje het volgende:

[..]

Kom maar op met dat bewijs dan.
Ik moet het nuanceren, er is geen bewijs voor de relatie pil en toename gewicht.

Ga zelf maar lekker googelen

[ Bericht 11% gewijzigd door Staps.nl op 20-03-2006 17:58:29 (nuance :)) ]
pi_36205816
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:47 schreef Staps.nl het volgende:

[..]

Ga zelf maar lekker googelen
Jij poneert die stelling, ik niet. Hier gaan lopen roepen "er is bewijs" en dat vervolgens niet kunnen tonen is een beetje zwak .
pi_36206198
Het was ook meer de opmerking van zhe-devil. Zoals wel vaker op het forum lekker makkelijk wordt geroepen, lees maar even verder. Terwijl stampgek in de basis gelijk heeft.
pi_36212116
quote:

[..]

Een andere levensfase, een vriendje waardoor je minder op de lijn gaat letten. Dat soort zaken zorgen er indirect voor dat je aan kan komen.

aub
ja inderdaad, die zin zocht ik! De pil zorgt er indirect voor dat je aan kan komen.. maar tis dus niet zo dat als je de pil slikt je meteen aankomt.
Heb respect voor jezelf.
Niemand is perfect.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:49:50 #29
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36214323
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:52 schreef stampgek_carool het volgende:

[..]

ja inderdaad, die zin zocht ik! De pil zorgt er indirect voor dat je aan kan komen.. maar tis dus niet zo dat als je de pil slikt je meteen aankomt.
Ok niet meteen dan, het duurt een paar dagen voordat je hormoonspiegel dusdanig verneukt wordt dat je aan gaat komen
pi_36224156
Van Fox, maar de bron lijkt me o.k.

Die dikke kont van je komt toch echt van te veel eten en te weinig bewegen
pi_36258443
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:14 schreef Molluck het volgende:
Hmnn, ik moet eigenlijk dit topic uit mijn MyAT krijgen, als mijn zusje dat leest over die borsten wil ze straks ook aan de pil
Zeg er dan maar wel even bij dat ze er wel een paar weken pijn voor moet lijden! Ik heb er iig al anderhalve week last van en het lijkt er nog niet op dat het overgaat! En ik had al C dus ik ben er eigenlijk niet zo blij mee...
pi_36258599
Prima, kun je van de pil niet aankomen.

Maar van stoppen met de pil kan je wel afvallen (ik 3 kilo in 2 weken na stoppen met de pil)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36267121
Ik ben 2 keer met de pil begonnen (en onderhand ook al 2 keer gestopt), maar ik ben beide keren wel degelijk net toen 8 kilo (binnen een paar weken!) aangekomen, terwijl ik niet in een andere levensfase terechtkwam, niet net een nieuw vriendje had, niet net stopte met sporten, niet net ging toegeven aan vreetbuien of wat allemaal maar.

Na het stoppen met de pil gingen die kilo's er ook vrijwel meteen weer af. Helaas.

Ik heb er in ieder geval dus een beetje moeite mee, deze stelling.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_36267249
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:58 schreef flutterbye het volgende:
ik ben vanaf mijn 14e aan de diane-pil, het is de zwaarste pil die er is en je komt er wel degelijk van aan ja ondanks dat je er niet meer door gaat eten {dat kan wel natuurlijk maar dat was bij mij niet het geval}

dus ik ben het duidelijk niet met TS eens, en dan kan je nog zo hard gaan roepen dat het niet kan oid maar heb het zelf meegemaakt dus het kan wel degelijk!
pi_36267328
quote:

[..]

aub
de meeste meiden gaan juist MEER op hun lijn letten wanneer ze een vriendje krijgen hoor...
pi_36267465
ik slik zelf ook de diane pil. Ben er niet door aangekomen, ben sinds dat ik ben begonnen juist 15 kilo afgevallen

Ik heb het ooit aan drie verschillende artsen gevraagd, waarvan 1 gyneacoloog, en allen zeiden dat je niet aankomt door de pil, maar door het eventuele hongergevoel dat je kunt krijgen, veranderingen in levensstijl etc..
Bite me!
  Vis een optie? woensdag 22 maart 2006 @ 22:22:31 #37
70532 loveli
N
pi_36280448
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 15:57 schreef Suuz_ het volgende:
*knip*
het is de zwaarste pil die er is
*knip*
Offtopic: Dat is niet helemaal waar. Er zijn pillen met meer hormonen. Een van de stoffen die in Diane zit, heeft wel heftigere bijwerkingen dan een gemiddeldel pil.
crap in = crap out
pi_36287699
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:02 schreef diabolotin het volgende:

Ik heb het ooit aan drie verschillende artsen gevraagd, waarvan 1 gyneacoloog, en allen zeiden dat je niet aankomt door de pil, maar door het eventuele hongergevoel dat je kunt krijgen, veranderingen in levensstijl etc..
Ja precies!! Dat werd bij dus door de huisarts verteld, terwijl ik eerst ook dacht dat je van de pil kon aankomen. Omdat ik van verschillende meiden om me heen hoorde dat je van de pil kan aankomen, toen ik er aan wou beginnen, schrok ik. Maar de huisarts heeft me dus gezegt dat dat onzin is. Het heeft inderdaad allemaal te maken met dat hongergevoel dat erdoor kan ontstaan!! En vocht vasthouden is niet hetzelfde als aankomen..En ik begon met dit topic omdat ik zeker wist dat heel veel meiden hetzelfde denken als ik er toen eerst over dacht.
Heb respect voor jezelf.
Niemand is perfect.
pi_36290041
Als ik definitief 3 kilo vocht vasthou en dat is vervolgens te zien dan noem ik het gewoon aankomen hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36290204
aankomen heeft oorspronkelijk te maken met je "vet" en niet met vocht.
Heb respect voor jezelf.
Niemand is perfect.
pi_36290216
Tuurlijk, stampgek_carool.
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:39:05 #42
3767 Herald
Come get some
pi_36290284
verkapt-ik-ben-lekker-slank-en-mijn-vriendje-mag-me-zonder-condoom-volblaffen-topic
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_36290319
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:39 schreef Herald het volgende:
verkapt-ik-ben-lekker-slank-en-mijn-vriendje-mag-me-zonder-condoom-volblaffen-topic
En daar had je bezwaar tegen?
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 10:42:32 #44
5428 crew  miss_sly
pi_36290376
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:35 schreef stampgek_carool het volgende:
aankomen heeft oorspronkelijk te maken met je "vet" en niet met vocht.
als kleding niet meer past en de weegschaap meer kilo's aangeeft, heet dat aankomen. Of dat nu 3 kilo vocht is of aankomen van veranderd eetpatroon, maakt niet uit...

En de artsen kunnen zeggen wat ze willen, mijn ervarig is ook dat ik aankom van de pil (zonder iets te veranderen aan mijn leven en eten verder) en afval zodra ik stop.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_36290507
opzich kan ik me voorstellen dat jij het aankomen noemt, als de weegschaal meer kilo's aangeeft en je kleding strakker zit etc. en artsen zeggen dat je niet kunt aankomen door de pil, omdat zij aankomen ook alleen zien als "meer vet krijgen" , en zien zij vocht ook niet echt als aankomen. maar ook al ben je niet aan de pil, je houdt altijd meer vocht vast als je ongesteld moet worden.
Heb respect voor jezelf.
Niemand is perfect.
pi_36293226
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef stampgek_carool het volgende:
opzich kan ik me voorstellen dat jij het aankomen noemt, als de weegschaal meer kilo's aangeeft en je kleding strakker zit etc. en artsen zeggen dat je niet kunt aankomen door de pil, omdat zij aankomen ook alleen zien als "meer vet krijgen" , en zien zij vocht ook niet echt als aankomen. maar ook al ben je niet aan de pil, je houdt altijd meer vocht vast als je ongesteld moet worden.
www.vandale.nl:
quote:
aan·ko·men (onov.ww.)
1 zijn bestemming bereiken => arriveren, toekomen
2 het doel treffen
3 naderen
4 in gewicht toenemen => verdikken; <=> afvallen
5 [archa.] door erfenis eigendom worden
Dus als je zwaarder wordt door toename van spiermassa (om maar een voorbeeld te noemen) dan heet dat geen aankomen volgens jou?
pi_36303155
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:47 schreef stampgek_carool het volgende:
omdat zij aankomen ook alleen zien als "meer vet krijgen" , en zien zij vocht ook niet echt als aankomen.
Ik zie zwaarder worden als aankomen. Als een patiënt van mij flink oedeem heeft zeg ik ook niet "Nee mevrouw, u bent niet aangekomen hoor. Ja, de weegschaal geeft dat aan, maar het is geen vet hè en de dokter weet het altijd beter hoor"
pi_36303681
Vraag maar aan een bodybuilder die aan de anabolen zit....

Estrogenen zullen ten eerste ervoor zorgen dat je meer vocht vasthoudt. Verder hebben estrogenen de eigenschap dat er meer vet wordt aangezet. Dit is vergelijkbaar met het mannelijke hormoon testosteron en andere anabole steroiden, deze stimuleren de spieraanmaak. Ook als je niet meer gaat eten.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:58:43 #49
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_36306753
de diane pil onderdrukt dan weer de testosteron aanmaak bij vrouwen, toch? weet niet hoe andere pillen werken, maar dat lijkt me de boel dan wel weer een beetje balanceren.

ik werd depressief en buiig van de diane pil (bleek achteraf) en stopte tevens met 20 km per dg naar school fietsen, en ging vervolgensop kamer.s...tsja...die twintig kilo zijn er dan zomaar bij hoor!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:25:29 #50
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_36309401
beetje gek topic dit maargoed
je kan door de pil wel degelijk aankomen. door de hoeveelheid hormonen kunnen vooral je heupen en borsten ineens groeien, ook zonder veel extra eten!
an urge to help mankind overcomes me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')