Juist die bril zal voor verwarring zorgen, want deze meneer draagt bij mijn weten zelden een bril.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:41 schreef cafca het volgende:
Bekende kop, wel, maar dat kan ook door de Elvis Costello bril komen
Nee, deze meneer leeft nog.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:44 schreef bartrid het volgende:
chet baker?
Jazekerquote:Op maandag 20 maart 2006 11:25 schreef schaap001 het volgende:
Big Bad Voodoo Daddy
Ik ken ze wel ja: een vriend van me is helemaal into rockabilly en via Brian Setzer Orchestra issie in de big bands gedoken: persoonlijk word ik er altijd een beetje nerveus van, die muziek...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Een hele tijd geleden ook eens gevraagd en toen werd ie pas geraden na een heleboel hints en rebussen en alles.
schaap + 1
ik heb die muziek ook via een vriend ontdekt, maar ik wordt er juist heel vrolijk vanquote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik ken ze wel ja: een vriend van me is helemaal into rockabilly en via Brian Setzer Orchestra issie in de big bands gedoken: persoonlijk word ik er altijd een beetje nerveus van, die muziek...
volledig eensquote:Op maandag 20 maart 2006 11:53 schreef cafca het volgende:
Ik ken ze wel..vooral de linker vent komt me bekend voor....ook de dame wel, trouwens
Helderquote:Op maandag 20 maart 2006 12:02 schreef Gambolputty het volgende:
Gokje op Cock Robin
En nog een handigheidje:
[afbeelding]
Hee, da's handig!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:02 schreef Gambolputty het volgende:
Gokje op Cock Robin
En nog een handigheidje:
[afbeelding]
haha, dat had ie later ook nog wel, alleen in een iets ander model: het is toch echt een wereldberoemde drummert, hoor: waarvan zelfs niet-drummer-kenners de naam wel van weten....quote:Op maandag 20 maart 2006 12:34 schreef Votz het volgende:
Ik dacht dat ik wel wat drummers kende, maar die kop komt me absoluut niet bekend voor. Zal wel door het poedelkapsel komen.
Lachen, nietwaar ?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 't opgezocht![]()
Op basis van een vaag vermoeden wie de drummer was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |