Helderquote:Op maandag 20 maart 2006 12:02 schreef Gambolputty het volgende:
Gokje op Cock Robin
En nog een handigheidje:
[afbeelding]
Hee, da's handig!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:02 schreef Gambolputty het volgende:
Gokje op Cock Robin
En nog een handigheidje:
[afbeelding]
haha, dat had ie later ook nog wel, alleen in een iets ander model: het is toch echt een wereldberoemde drummert, hoor: waarvan zelfs niet-drummer-kenners de naam wel van weten....quote:Op maandag 20 maart 2006 12:34 schreef Votz het volgende:
Ik dacht dat ik wel wat drummers kende, maar die kop komt me absoluut niet bekend voor. Zal wel door het poedelkapsel komen.
Lachen, nietwaar ?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 't opgezocht![]()
Op basis van een vaag vermoeden wie de drummer was
Ja, ik kende de jaren '80 look van hunnie niet.quote:
quote:
Och, kijk, nog nooit een foto van gezien: wel leuk.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef bartrid het volgende:
Y kant tori read?
da´s goed:quote:Op maandag 20 maart 2006 13:35 schreef bartrid het volgende:
Y kant tori read?
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:40 schreef bartrid het volgende:
Nooit geweten dat Matt Sorum daar in zat
Dat moest ik weten. Thxquote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
en ook nog met Steve Farris in de gelederen
Altijd gedacht dat YKTR de obscure eerste soloplaat van Tori Amos was. Wat betekent dat eigenlijk, 'Y Kant'? Net zoiets als dat je een A-kant hebt en een B-kant?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
da´s goed:![]()
[..]
Kijk maar 's goed naar die blonde krullebol
1 plaat gemaakt: [afbeelding]
en verder ook nog met Steve Farris in de gelederen
bartrid + 1
Nu snap ik de groepsnaam pasquote:Op maandag 20 maart 2006 14:00 schreef Votz het volgende:
Misschien dat Y Kant een nieuwe vorm van de Engelse taal is van "Why Can't"
Als ik zo muzikanten lees die hebben meegespeeld op de cd, klinkt het best interessant. Waarmee kun je deze cd/muziek vergelijken?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef bukgeit het volgende:
Verhelderend
Is 't ook wat, 'Y Kant Tori Read'?
Tja, Tori Amos in een jaren '80 jasje... Met echt een afschuwelijke voorkant. Wist trouwens niet dat Matt Sorum op die plaat drumde, lees het nu pas in het boekje.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:21 schreef schaap001 het volgende:
[sup]@SilentEnigma: is 't wat, dit album ?
De foto zegt mij in ieder geval niks, hoor !quote:Op maandag 20 maart 2006 14:29 schreef bartrid het volgende:
van de vraag die op dit moment openstaat heb ik zelf ook maar 1 nummer gehoord en jullie kennen dat nummer vast ook.
Lijkt wel een retroversie van Ace of Basequote:Op maandag 20 maart 2006 14:29 schreef bartrid het volgende:
van de vraag die op dit moment openstaat heb ik zelf ook maar 1 nummer gehoord en jullie kennen dat nummer vast ook.
quote:I thought I saw a man brought to life
He was warm
He came around
And he was dignified
He showed me what it was to cry
jazeker.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat is later gecoverd door Nathalie Imbruglia, toch?
nogal, ja: zie die FAQ. Matt Sorum zal er ook wel niet zo blij mee zijn, nu ie vooral bij z'n hardrockvriendjes zit, gehgeh...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef belsen het volgende:
Ednaswap,dan.
Y Kant Tori Read schijnt overigens een vreselijke 80's metalrockplaat te zijn, waarvoor Tori zich nu de ogen uit haar hoofd schaamt.
Shakira bijvoorbeeld, bedoel je ?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:49 schreef belsen het volgende:
Noem iemand die dezelfde acteer-zangcarrièrre heeft gehad als Nathalie Ibruglia.
Metalrock zou ik het niet willen noemen, maar dat ze zich er voor schaamt kan ik mij heel goed voorstellen.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:47 schreef belsen het volgende:
Ednaswap,dan.
Y Kant Tori Read schijnt overigens een vreselijke 80's metalrockplaat te zijn, waarvoor Tori zich nu de ogen uit haar hoofd schaamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |