Voor het zingen de kerk uit?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:09 schreef Jane het volgende:
Is Hedrick trouwens wel eens een rondje te vroeg gestopt? Vond ik ook altijd zo'n leuke variant.
Jan Bols ook.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gunda Niemann heeft ook eens ooit verkeerd gewisseld. In Thialf geloof ik zelfs
Op de OS had hij gezeik met zijn schaatsen. Althans dat beweerde hij.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:09 schreef Bartoli het volgende:
zegt toch al genoeg dat het niet de eerste keer is dat chad zo dom is. Had hem egl op de OS moeten gebeuren
Je volgt het schaatsen al lang MissHobje?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:09 schreef MissHobje het volgende:
hij zal wel flink kelderen in het algemeen klassement
Ging ze wrs gelijk zwaaien naar 't publiek.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gunda Niemann heeft ook eens ooit verkeerd gewisseld. In Thialf geloof ik zelfs
Was deze niet voor het Oldbies-roddeltopic bedoeld, Arcee?quote:
Of een rondje te lang doorgaan, gebeurt ook geregeldquote:
Lief mens, welquote:Op maandag 20 maart 2006 01:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ging ze wrs gelijk zwaaien naar 't publiek.
dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 01:09 schreef MissHobje het volgende:
hij zal wel flink kelderen in het algemeen klassement
En dan dat commentaar erbij van Leen Fromme.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:09 schreef Jane het volgende:
Is Hedrick trouwens wel eens een rondje te vroeg gestopt? Vond ik ook altijd zo'n leuke variant.
Schaatsen kan je niet vergelijken met wielrennen. Zeker geen Tour met een WK allround. In een 1 daagse wedstrijd afsnijden en je ligt er gewoon uit.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:12 schreef Prondo het volgende:
Wat ik beter had gevonden is als ze Hedrick een tijdstraf van 2 sec hadden gegeven ofzo.
Als je in de Tour de franceeen bocht onreglementair afsnijdt, word je ook niet geljk gediskwalificeerd.![]()
Sja, die regels zijn al heel erg lang zo... Je kunt ook gewoon opletten natuurlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:12 schreef Prondo het volgende:
Wat ik beter had gevonden is als ze Hedrick een tijdstraf van 2 sec hadden gegeven ofzo.
Als je in de Tour de franceeen bocht onreglementair afsnijdt, word je ook niet geljk gediskwalificeerd.![]()
het lijkt tom boonen wel met zijn excuses enzoquote:Op maandag 20 maart 2006 01:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op de OS had hij gezeik met zijn schaatsen. Althans dat beweerde hij.
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:12 schreef Remzz het volgende:
Toch nog een Nederlander op het podium dus
Maar hij heeft wel witte tanden.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:14 schreef Sidekick het volgende:
Hedrick raakt twee WR's kwijt, wordt gediskwlificeerd en komt uit Texas.
Wat een ellende allemaal.
Ter compensatie voor het sluiten van IDOquote:Op maandag 20 maart 2006 01:14 schreef Svensational het volgende:
Wat een keitoffe TT. Dat dat mij nu pas opvalt
!
145.742quote:Op maandag 20 maart 2006 01:16 schreef Arcee het volgende:
En het nieuwe wereldrecord punten wordt...
Neuh, blijft 2e.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:16 schreef Remzz het volgende:
Davis gaat ff een stap maken in de Adelaarskalender
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:17 schreef Bartoli het volgende:
13.05.94 voor ShaniArcee omdat die dat voorspelde
Grandioos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |