verkeerd gepiektquote:Op maandag 20 maart 2006 00:16 schreef Ericr het volgende:
Kramer heeft redelijk goed gepiekt. De Noren zijn pas echt vaag bezig, die rijden nu op eens weer top.

Bijnaquote:Op maandag 20 maart 2006 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Als Saetre dat kan, dan..
Sven gaat het doen, ik voel het: 12.52.

klopt, qua verkeerd pieken mag ie Cindy de hand schuddenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die komen nog wel. Hij heeft net niet goed gepiekt, da's geen schande op die leeftijd.

Nu wordt het wachten op rondes onder 30 seconden, constant. Dat gaat een sensatie worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:15 schreef rubbereend het volgende:
maar de 10 heeft inmiddels een bizar schema, vanaf de 6km versnellen om in de laatste rondes onder 30 te rijden.

handjes boven de dekens hequote:Op maandag 20 maart 2006 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
klopt, qua verkeerd pieken mag ie Cindy de hand schudden
ik ben naar bed trouwens, ga Chad vanuit bed bekijken
truste allemaal

Valt mee, op alle afstanden een medaille waarvan 1 goud.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:17 schreef TheVulture het volgende:
klopt, qua verkeerd pieken mag ie Cindy de hand schudden

inderdaad, op de 10km is qua schema's nog zoveel mogelijk. een beetje onderontwikkelde afstand wat dat betreft. Bovendien wordt hij zelden op snele banen gereden!quote:Op maandag 20 maart 2006 00:16 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
12.45 is geen onmogelijke grens

ik zat erop te wachtenquote:

Exact.quote:Op maandag 20 maart 2006 00:19 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, op de 10km is qua schema's nog zoveel mogelijk. een beetje onderontwikkelde afstand wat dat betreft. Bovendien wordt hij zelden op snele banen gereden!

ik wilde je niet teleurstellenquote:Op maandag 20 maart 2006 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zat erop te wachten
nu ben ik echt weg

dat bedoel ikquote:Op maandag 20 maart 2006 00:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, op de 10km is qua schema's nog zoveel mogelijk. een beetje onderontwikkelde afstand wat dat betreft. Bovendien wordt hij zelden op snele banen gereden!

eenzelfde sensatie als Koss in '94quote:Op maandag 20 maart 2006 00:18 schreef Light het volgende:
[..]
Nu wordt het wachten op rondes onder 30 seconden, constant. Dat gaat een sensatie worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |