Het strand heeft me nog nooit kunnen bekoren, en ik denk ook niet dat zo'n zak mij van gedachten gaat veranderenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vind hem heeerlijk. En hij is ook nog eens voor buitenDie gaat dus mee als ik naar het strand ofzo ga.
Whahahahahahahahaahahahquote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
Dit stukje is gebeurd in een hotel waar we 1 nacht geslapen hebben.
Henk de vader van een kennis van mij
Kees jongen van net 18
linda kind van 10
Johan de vader van het kleine kind en even debiel als mij.
[..]
Overgens ben ik nog wel bij het meisje op de kamer geweest. Ze was 18 en had de kamer vlak naast me![]()
Ik heb het eerste stuk gelezen en het laatste stuk. Maar ik vond hem niet zo grappigquote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whahahahahahahahaahahah
Dat ga ik niet lezen.
Zakquote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het strand heeft me nog nooit kunnen bekoren, en ik denk ook niet dat zo'n zak mij van gedachten gaat veranderen
nooit gezegt dat het grappig wasquote:Op zondag 19 maart 2006 23:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb het eerste stuk gelezen en het laatste stuk. Maar ik vond hem niet zo grappig
Klaarkomen tijdens het paardrijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
vind je paardrijden geil, Sjoem?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Klaarkomen tijdens het paardrijden
ik wel![]()
quote:Aantal posts: 304 (gemiddeld 7 per dag)
Ja, en dan ben ik maar een newbiequote:
ga auto's demonteren in Groenloquote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik maar een newbieNiet iedere kneus heeft net als jij zoveel perichten PER DAG
gewoon weer een moment uit mijn levenquote:
Goed gegoogledquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |