Het strand heeft me nog nooit kunnen bekoren, en ik denk ook niet dat zo'n zak mij van gedachten gaat veranderenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vind hem heeerlijk. En hij is ook nog eens voor buitenDie gaat dus mee als ik naar het strand ofzo ga.
Whahahahahahahahaahahahquote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
Dit stukje is gebeurd in een hotel waar we 1 nacht geslapen hebben.
Henk de vader van een kennis van mij
Kees jongen van net 18
linda kind van 10
Johan de vader van het kleine kind en even debiel als mij.
[..]
Overgens ben ik nog wel bij het meisje op de kamer geweest. Ze was 18 en had de kamer vlak naast me![]()
Ik heb het eerste stuk gelezen en het laatste stuk. Maar ik vond hem niet zo grappigquote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whahahahahahahahaahahah
Dat ga ik niet lezen.
Zakquote:Op zondag 19 maart 2006 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het strand heeft me nog nooit kunnen bekoren, en ik denk ook niet dat zo'n zak mij van gedachten gaat veranderen
nooit gezegt dat het grappig wasquote:Op zondag 19 maart 2006 23:34 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik heb het eerste stuk gelezen en het laatste stuk. Maar ik vond hem niet zo grappig
Klaarkomen tijdens het paardrijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
vind je paardrijden geil, Sjoem?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Klaarkomen tijdens het paardrijden
ik wel![]()
quote:Aantal posts: 304 (gemiddeld 7 per dag)
Ja, en dan ben ik maar een newbiequote:
ga auto's demonteren in Groenloquote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik maar een newbieNiet iedere kneus heeft net als jij zoveel perichten PER DAG
gewoon weer een moment uit mijn levenquote:
Goed gegoogledquote:
Als jij sloperijen uit de andere kant van Nederland kent, dan ben je niet goed bij je hoofd manquote:
Andere kant? Zo ver is Groenlo niet hoor... En ik ben bekend in het autocrosswereldje he?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij sloperijen uit de andere kant van Nederland kent, dan ben je niet goed bij je hoofd man![]()
Ik doelde meer op het getal 304 icm je Peugeot-fetishquote:Op zondag 19 maart 2006 23:41 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja, en dan ben ik maar een newbieNiet iedere kneus heeft net als jij zoveel perichten PER DAG
Voor jou is Groenlo nog wel een aardige reis volgens mij? Bus > Heerenveen, Trein > Zwolle, trein > Zutphen, trein > Winterswijk, bus > Groenlo. Toch al snel zo'n 3en half à 4u??quote:Op zondag 19 maart 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Andere kant? Zo ver is Groenlo niet hoor... En ik ben bekend in het autocrosswereldje he?
Vind het bedrag erg mee vallen voor de boetequote:Riccardo Ruggiero, een topman van Telecom Italia, is op de snelweg in Noord-Italië geflitst met een snelheid van maar liefst 311 kilometer per uur. Naar eigen zeggen wilde hij alleen even zijn nieuwe Porsche Carrera testen.
Deze test kostte de topman 375 euro boete. Tevens verloor hij tien van de twintig punten op zijn rijbewijs en mag hij tussen de een en drie maanden niet rijden. Hierover moet de lokale prefectuur nog beslissen.
Dat valt HEEL goed mee jaquote:Op zondag 19 maart 2006 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind het bedrag erg mee vallen voor de boete![]()
jij bent dom. om het maar even samen te vatten.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor jou is Groenlo nog wel een aardige reis volgens mij? Bus > Heerenveen, Trein > Zwolle, trein > Zutphen, trein > Winterswijk, bus > Groenlo. Toch al snel zo'n 3en half à 4u??
Crossen kunnen ze wel ja, zelfs nog met m'n oma's auto(een groene C-kadett city
), het is een neef van mn vader.
Mja, als je al ziet wat TF voor een boete heeft gehadquote:Op maandag 20 maart 2006 00:00 schreef ook_gek het volgende:
als je zo een wagen kan betalen is zo een boete niks
Die opmerking slaat als een lul op een drumstelquote:Op maandag 20 maart 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent dom. om het maar even samen te vatten.
Ja, net als de opmerking dat ik met de bus naar heerenveen moet, terwijl ik zo ongeveer naast station leeuwrden woonquote:Op maandag 20 maart 2006 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die opmerking slaat als een lul op een drumstel
Ik dacht dat Top Gear ooit getest had dat flitspalen niet boven de 285km/h flitsten?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind het bedrag erg mee vallen voor de boete![]()
je bent zeker uit je proeftijdquote:Op maandag 20 maart 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent dom. om het maar even samen te vatten.
Ik dacht dat Bo zich zou inhoudenquote:3. 268 Alexxxxx
4. 238 Arcee
5. 229 snellejelle
6. 228 CherrymoonTraxx
7. 206 hermandeperman
8. 180 BoJo
gister tot 5:30 door genachtbaggerd, want vanmiddag was ik amper online en vanochtedn zelfs helemaal nietquote:Op maandag 20 maart 2006 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bo zich zou inhouden
Naja, ik ben tukken
Ken ik al, maar wat een leipen ehquote:Op maandag 20 maart 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
Voor hugster
http://videos.streetfire.(...)C3B-166A7EADAC3A.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |