Waar heb je hem gehoord? Wordt het op de radio gedraaid.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb net effe zitten denken en het is meer een japans melodietje dat je er door heen hoord.
Het is een nummer dat door Erick E, Roog, brian S, benny rodrigues gedraaid word.
Dan heb je ongeveer een idee wat het is.
tis een jazz nummer (als ik het niet verkeerd heb)quote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek dat nummer wat op de achtergrond bij de reclame van "Rozegeur&Wodka lime" gespeeld wordt. Volgens mij is het iets van St. Germain?
Horny as a dandy - Mousse T vs the Dandy Warholsquote:Op maandag 27 maart 2006 00:26 schreef waynie het volgende:
Nummer waarvan 2 bekende nummers met elkaar gemixt zijn, waarvan een: I am horney, horney, horney horney
was jij vroeger de user rhoona of zo iets?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:46 schreef roonaatje het volgende:
Wie kan mij helpen. Lange Frans en Baas B. waren afgelopen vrijdag in Meppel. Lange Frans rapte daar een nummer "zuig pik met twee handen, veel spuug en geen tanden. Met jou wil........" Sorry de rest van de tekst weet ik niet, want toen stormde lange frans het publiek in om iemand in elkaar te rossen. Maar weet iemand hoe dit nummer heet en of het toevallig misschien een gejatte rap is en of het wel een bestaand nummer is? Ik wil dit nummer heel graag voor iets gebruiken, dus please help me out!
Dat is Us3 met Cantaloopquote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek dat nummer wat op de achtergrond bij de reclame van "Rozegeur&Wodka lime" gespeeld wordt. Volgens mij is het iets van St. Germain?
blur - song 2quote:Op maandag 27 maart 2006 01:27 schreef Boefjetim het volgende:
Ik zoek een nummer, werd donderdagavond in de Paradiso gedraaid.
Het refrein is heel simpel whooooooooh hoooooooh whooooooooooh hoooooooooh
Qua melodie is het ongeveer zo Whoooo( D# ) oooooh hoo( C# )oooh Whoooo( D# )ooooh Hooo( F )oooh.
Het was volgens mij een Kaiser Chiefs / Arctic Monkeys achtige band.
Wie o wie kan me helpen?
Pennywise - Bro Hymn?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:27 schreef Boefjetim het volgende:
Ik zoek een nummer, werd donderdagavond in de Paradiso gedraaid.
Het refrein is heel simpel whooooooooh hoooooooh whooooooooooh hoooooooooh
Qua melodie is het ongeveer zo Whoooo( D# ) oooooh hoo( C# )oooh Whoooo( D# )ooooh Hooo( F )oooh.
Het was volgens mij een Kaiser Chiefs / Arctic Monkeys achtige band.
Wie o wie kan me helpen?
1ste = Rumble Feat Dick Rules - Tricky Trickyquote:Op maandag 27 maart 2006 08:18 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb 2 'filmpjes' van het uitgaan in Curaçao. Je ziet niks, maar het gaat me dus om de 2 nummers:
De eerste: KLIK
De 2e is een stuk onduidelijker, maar ik hoop toch dat iemand hem herkend: KLIK
Het zou Buckshot Lefonque kunnen zijn, maar ik twijfel. Ik heb hem wel ergens op cd staan, maar die zitten momenteel in een verhuisdoos. Ik check vanavond even of hij toevallig op mijn pc staat.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nee het was dat Cantaloopquote:Op maandag 27 maart 2006 10:50 schreef Rio het volgende:
[..]
Het zou Buckshot Lefonque kunnen zijn, maar ik twijfel. Ik heb hem wel ergens op cd staan, maar die zitten momenteel in een verhuisdoos. Ik check vanavond even of hij toevallig op mijn pc staat.
Zen - Hair?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef Berkery het volgende:
'Zo'n nummer dat iedereen wel kent.' Ik hoorde het gisteren op de radio en vroeg me af van wie het eigenlijk was.
"Yeah...growing, flowing..."
"Flowers grow on my hair"![]()
Flower Power-achtig in ieder geval. Ik dacht dat het wel te googelen was, maar kwam niet verder dan de Grateful Dead, en die zijn het volgens mij niet.
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:55 schreef Mark het volgende:
Die was al beantwoord, hoor
Ah, overheen gelezen. Die staat overigens op mijn pc, dus ik had 'm uiteindelijk wel gevonden.quote:
Yepquote:Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef martjin het volgende:
Ik zoek dus een liedje uit een reclame (http://www.ster.nl/ster?nav=vhilLsHCjEtCeDnDCygE) maar op ster staat dat het speciaal gecomponeerde muziek is, betekent dat dat ik het nergens kan krijgen?
Helaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |