quote:
IMDb geeft:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:36 schreef Barthez het volgende:
Ik zat gistere de film Driven te kijken. Hoe heet dat afsluitende liedje voordat de laatste race begint.. ik vond het erg mooi. en emotioneelWeet iemand de naam?
Dankje. Ik ga het proberen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Download het programma Guitarpro. www.mysongbook.com kan je allemaal tabs vandaanplukken. Zit naast gitaar tablatuur ook een keyboard bij zodat je ziet waar de noten gespeeld worden.
'Randy Crawford - One day I'll fly away' heel misschien?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:47 schreef splendor het volgende:
Niet voor mezelf maar iemand die ik ken zoekt het liedje wat bij de KLM reclame zat die in 1995 werd uitgezonden, moet een erg bekend liedje zijn.
Ik heb het even laten hoor maar helaas.. wel een mooi nummer trouwens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
'Randy Crawford - One day I'll fly away' heel misschien?
Ja, ik dacht al dat het niet goed was. Dat nummer zat ook ooit in een KLM-reclame, alleen veel eerder geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:59 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik heb het even laten hoor maar helaas.. wel een mooi nummer trouwens.
Ain't no mountain high enough toevallig? Die is door verschillende artiesten uitgevoerd en zat volgens mij in een KLM reclame.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:47 schreef splendor het volgende:
Niet voor mezelf maar iemand die ik ken zoekt het liedje wat bij de KLM reclame zat die in 1995 werd uitgezonden, moet een erg bekend liedje zijn.
Als het 1995 is dan had die het idd moeten zijn, de commercial is hier nog te zien zelfs:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
'Randy Crawford - One day I'll fly away' heel misschien?
Oh, dan zat ik toch goed qua tijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:35 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Als het 1995 is dan had die het idd moeten zijn, de commercial is hier nog te zien zelfs:
http://www.ster.nl/ster?nav=tytoIsHCjEtCqDhDAH
Give Me The Night by George Bensonquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef alyel het volgende:
dit wordt in het nummer dat ik zoek gezongen;
if there's music in the air (...) so gimmie the night(..)
sorry meer tekst herinner ik me niet meer
Ik heb het gevonden aan de hand van letssingit.comquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef alyel het volgende:
jaaa die bedoel ik![]()
(hm lkkr slim ben ik he)
aah ok.. handig!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden aan de hand van letssingit.com
Daar kan je ook zoeken op stukjes lyrics
Just A Day?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
Ik zoek de titel va neen nummer wat volgens mij van Feeder is.
Het reffrein gaat zo: "tu tu tu tu, tu tu tu tu". (mocht je der iets aan hebben)
Tis een vrolijk uptempo nr.
In de clip van het nummer zie je wat jongeren in hun slaapkamer springen en gek doen.
nice, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:56 schreef Camplo het volgende:
Gisteren op TMF bij MovieFacts was "Night Watch'
een russische horror / SF film.
Als de producers in beeld kwamen speelde er een relaxed deuntje, iemand enig idee hoe dat heette?
Is dat ergens terug te zien wellicht?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:56 schreef Camplo het volgende:
Gisteren op TMF bij MovieFacts was "Night Watch'
een russische horror / SF film.
Als de producers in beeld kwamen speelde er een relaxed deuntje, iemand enig idee hoe dat heette?
zoals alle movie facts heb je na een week genoeg van ze omdat ze heeeel vaak worden herhaald . . .quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is dat ergens terug te zien wellicht?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |