Erick E-Boogie Down ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef TheFrankey het volgende:
ik zoek een nummer wat een stem heeft wat bewerkt is door een computer, en het deuntje komt uit de jaren 90...duidelijk geremixed. Een mannelijke stem.... Hoorde het in een kledingwinkel....
nog 'n keerquote:Op zondag 26 maart 2006 14:35 schreef wobbel het volgende:
Als je in Cinestar in Enschede zit, krijg je bij sommige zalen een lasershow enzo, met zo'n klassiek nummer erachter dat beetje gemixt is.
Weet iemand toevallig welke dat is? Hij is echt extreem bekend...
Was het hiphop/dance/disco...?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef TheFrankey het volgende:
ik zoek een nummer wat een stem heeft wat bewerkt is door een computer, en het deuntje komt uit de jaren 90...duidelijk geremixed. Een mannelijke stem.... Hoorde het in een kledingwinkel....
Ja kan die best zijn, herinner me iets van een hoop vechtende of stoeiende mensen op straat ofzo? Ding 1 keer gezien maar vind het liedje zo leuk! Het lijkt een erg ouderwets liedje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:19 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of het dezelfde is, maar ik zoek dus de naam van het liedje uit die reclame van XBOX waar ze elkaar met waterballonen bekogelen.
Joey Negro - Make A Movequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef Ewaldus het volgende:
Ik zoek het nummer dat op MTV te horen is tijdens de reclame van mtv Asian Screen, klinkt klassiek en gaat later steeds sneller naar modern klinkend nummer.. Wie weet het ?
sorry, leek me te onwaarschijnlijk dat ie er al tussen zou staanquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Joey Negro - Make A Move
Blader anders ook even door de rest van het topic![]()
Teddy Bears Picnic van Gilbert Russell.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:19 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of het dezelfde is, maar ik zoek dus de naam van het liedje uit die reclame van XBOX waar ze elkaar met waterballonen bekogelen.
http://www.discogs.com/release/204300quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:59 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een remix van het nummer The Carpenters - Close to you.. het is een dance/trance versie ..
Bedanktquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:22 schreef Rosella het volgende:
[..]
Teddy Bears Picnic van Gilbert Russell.
Site
Busta Rhymes - Gimme Some Mo (titel weet ik niet zeker)quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef peterbreur het volgende:
Weet iemand misschien van wie dit nummer is?
Link
Het is een fragment van het nummer dat ik onlangs hoorde op de radio.
Alvast bedankt!
Ja! Dat is hem!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Busta Rhymes - Gimme Some Mo (titel weet ik niet zeker)
was "O Fortuna" al gezegd? of anders het sensation 2004 anthem..?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:19 schreef wobbel het volgende:
[..]
nog 'n keermoet hem in een filmpie monteren maar ken de naam niet
Paul T - Can I Get Somequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:40 schreef ve4443 het volgende:
Wie kent dat dancenummer (geen top40-meuk, maar meer voor in een club) waaruit ik slechts de volgende flarden ken:
"Cocaine, what a drug that was..."
"...made my dick shrink..."
Eeuwige roem voor de tipgever!
toch snel verdiendquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:33 schreef ve4443 het volgende:
Grandioos! Eeuwige roem voor Quadrifoglio dus![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:49 schreef Genverbrander het volgende:
Ik zoek desperately naar de titel van het klassiek-achtige nummer dat je hoort in de de eerste 4 minuten van dit paaseiland-filmpje:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=190
Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |