Donniequote:
Nu wel goed?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding] --->---> [afbeelding]
blame FOK...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben het eens met de TT.
Gaat hierover nog lang gehuilied worden, of open je gewoon een KLB-topic.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:26 schreef MissBliss het volgende:
kadootje voor je in de OPquote:Op zondag 19 maart 2006 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Één hint; IDO is geslotenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:29 schreef Paltos het volgende:
Waarom gaat het hier zo snel?
Nu moet ik weer tvp-en.![]()
En wie zijn al die mensen?![]()
zeg, er is een reden dat jij hier snel "geaccepteerd" [voor zover dat mogelijk is hier] werd:quote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat hierover nog lang gehuilied worden, of open je gewoon een KLB-topic.
Idd, en ik ben het IDO-gezeik wel een beetje zat alquote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, er is een reden dat jij hier snel "geaccepteerd" [voor zover dat mogelijk is hier] werd:
jij paste je aan!!als de rest dat ook doet, komt het vast wel goed
maar wij "wonen" hier al een eeuwigheid met een select gezelschap,
dus mógen we een béétje van slag zijn door deze invasie![]()
Ik eis wel maandenlang gepest en gemartel voor acceptatie. Net als bij mij.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, er is een reden dat jij hier snel "geaccepteerd" [voor zover dat mogelijk is hier] werd:
Ja, maar als dat nog een aantal topics gaat duren, dan wordt er niemand vrolijk van.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij al geaccepteerd bent?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik eis wel maandenlang gepest en gemartel voor acceptatie. Net als bij mij.![]()
IKquote:Op zondag 19 maart 2006 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij al geaccepteerd bent?
Ik probeer het achter me, of op msn, te laten. Of ergens anders, maar als ik het hier doe dan zitten jullie je alleen te irriteren, en ik erger me daar dan weer aan. Dus overmatig IDO-gezeik/gehuil komt niet zo veel uit deze hoekquote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd, en ik ben het IDO-gezeik wel een beetje zat al
Ik weet niet of jij daaraan meedeed Erik...
feitelijk gezien hoor je er hier pas écht bij als je een SC'er gescoord hebtquote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef Paltos het volgende:
Ik eis wel maandenlang gepest en gemartel voor acceptatie. Net als bij mij.![]()
Meer dan die IDO's, hoop ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij al geaccepteerd bent?
Het is nu eenmaal traditie dat ShowChat niet heel makkelijk is met nieuwe users...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar als dat nog een aantal topics gaat duren, dan wordt er niemand vrolijk van.
Oeh, ik ben geaccepteerd.
Hoe ruim moeten we "gescoord" interpreteren eigenlijk?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
feitelijk gezien hoor je er hier pas écht bij als je een SC'er gescoord hebt
maar aangezien jij helemaal uit België moet wonen, heb je een half jaar uitstel gekregen
ik kan niet anders dan dat bevestigen... en nou houden zoquote:Op zondag 19 maart 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus overmatig IDO-gezeik/gehuil komt niet zo veel uit deze hoek.
Haat ze met onsquote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef Canisfire het volgende:
Ik zie allemaal nieuwe mensen O.o
Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe ruim moeten we "gescoord" interpreteren eigenlijk?![]()
nou, imaginair gezien moet er toch wel heel wat fysieke arbeid worden verricht...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Hoe ruim moeten we "gescoord" interpreteren eigenlijk?![]()
Haai.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, imaginair gezien moet er toch wel heel wat fysieke arbeid worden verricht...
en dan van beide kanten, dus niet dat er zo'n newbie zegt "ik scoor jou even"
[ergo: laat ze maar lekker blauwtjes lopen hihi]
quote:
NEVER!!!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:44 schreef chansadres het volgende:
En huilie's? Die vertrekken wel na een tijd
Sommige huilie's moet je gewoon aanpakken met de harde zweepquote:
Huh??quote:Op zondag 19 maart 2006 22:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha moet je maar even aan Bupa vragen waarop je moet wachten
hij is 31 [en damn ugly] en zij is 70!!!!!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Die oma met die (veel) jongere vent?![]()
Nog erger...quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij is 31 [en damn ugly] en zij is 70!!!!!
en ze stonden net in vol ornaat samen onder de douche![]()
Die tijd is voorbijquote:Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef BVO het volgende:
Is er hier iemand die zich geroepen voelt een buitengewoon creatief doch origineel avatar voor mij te maken?.
Was ook niet aan jou gericht hoorquote:
Met jou altijdquote:
Ik heb de mijne alquote:
Je hebt na 8 maanden eindelijk je belofte ingelostquote:
Dat van die avatar?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt na 8 maanden eindelijk je belofte ingelost!
Die nieuwe versie vliegt nog steeds niet bij mijquote:
Control+F5quote:Op maandag 20 maart 2006 00:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die nieuwe versie vliegt nog steeds niet bij mij
Ah, nu wel!quote:
Ja, je zou 'm lang geleden al aanpassenquote:
Ik heb genoeg afscheid genomen.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Ach, nog wat afscheid nemen achter de schermen enzo...
Oh, en je bent welkom hoor c_d.
Blijkbaar.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:07 schreef Californian_dreamer het volgende:
tja, eigenlijk moet ik best wel lachen om de reacties hier. de ene klaagt omdat er teveel mensen uit IDO zijn, de andere klaagt omdat IDO dicht is. echt zo'n "de pot verwijt de ketel" geval dus.
ik ben miss niet bekend hier in SHO, en zal mede door mijn avatar miss ook niet snel vrienden maken, maar dat is toch al gewoon in mijn dagelijks leven, en daar raak je aan gewend. negeer me als je daar zin in hebt, haat me als je denkt dat jke leven daar beter van word, of reageer gewoon.
dit is mijn introductie post hier in SC. ik zie wel wat er van komt, vragen, stel ze gerust, ik bijt niet.
Ik was eigenlijk ook vrijwel gelijk geaccepteerdquote:Op maandag 20 maart 2006 01:23 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mij nooit hoeven bewijzen, ik was er vanaf het begin bij.
Waarom?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:23 schreef Svensational het volgende:
MissBliss, niet dat het mij wat uitmaakt, maar zou je niet eens gaan slapen
ZOWIEE was geaccepteerd, MissBliss vind ik nog altijd kutquote:Op maandag 20 maart 2006 01:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk ook vrijwel gelijk geaccepteerd
Maar látere users moesten dat dus wel
Moet ik dat nog uitleggenquote:
ja... waarom zou ik moeten gaan slapen van jou? Zeker als jij zélf dus ook nog niet slaapt.quote:
MissBliss moet gaan slapen, voor altijdquote:Op maandag 20 maart 2006 01:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ja... waarom zou ik moeten gaan slapen van jou? Zeker als jij zélf dus ook nog niet slaapt.
ZOWIEE is dood, die doet alleen af en toe nog mee met prijsvragenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss moet gaan slapen, voor altijd.
En dan komt morgen ZOWIEE weer tevoorschijn.
Als ze meedoet met prijsvragen, kan ze hier ook postenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZOWIEE is dood, die doet alleen af en toe nog mee met prijsvragen
Ok, als je nu nog hoofdletters gaat gebruiken dan en goed lopende zinnen maakt, vind ik je al een stuk tofferquote:Op maandag 20 maart 2006 01:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
laten we het er op houden missbliss dat ik in ieder geval voorlopig mijn Idols avatar blijft waar hij is. in ieder geval totdat ik een nieuwe avatar heb die wat beter bij mijn username past.
en ik snap ook wel dat je dat als voorbeeld bedoeld hoor. als newbie moet je toch overal bewijzen, ik denk dat dat wel gaat lukken hoor.
btw: wat is WGR?
Hoofletters en dergelijke zijn bij mij altijd een probleem geweest. Ik typ vaak zo snel (of gehaast) dat ik ze gewoon domweg vergeet. Maar zal er op letten hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, als je nu nog hoofdletters gaat gebruiken dan en goed lopende zinnen maakt, vind ik je al een stuk toffer
WGR is werk, geldzaken en recht.
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ze meedoet met prijsvragen, kan ze hier ook posten![]()
.
Nou hup, ksssst,,
, ik wil die rooie poes weer terug
.
Tof, je integreert al goed, en belangrijker: je luistert naarquote:Op maandag 20 maart 2006 01:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Hoofletters en dergelijke zijn bij mij altijd een probleem geweest. Ik typ vaak zo snel (of gehaast) dat ik ze gewoon domweg vergeet. Maar zal er op letten hoor.
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ik sta altijd open voor goede suggesties, en daarbij heb je qua hoofdletter-gebruik gewoon gelijk.
Als het op zinsbouw aankomt...dat is denk ik ook vaak een snelheidsfout, en het feit dat ik beter ben in Engels dan in Nederlands.
MissBliss, is het mierenneuker of miereneuker?quote:
Zeg maar gewoon MissBliss.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
MissBliss, is het mierenneuker of miereneuker?
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon MissBliss.
Met andere woorden: ik heb geen idee
Man, ik moet nog helemaal leren jullie uit elkaar te houden johquote:Op maandag 20 maart 2006 01:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik voel me hier al helemaal thuis, maar voelt het huis ook een beetje voor mij?
![]()
Hij zat zeker al die tijd op je hoofd!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:17 schreef babette21 het volgende:mijn veel te dure zonnebril is toch niet gejat
bij jouw username moet ik altijd denken aan California Dreams, die jaren '90 tienerseriequote:Op maandag 20 maart 2006 01:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
laten we het er op houden missbliss dat ik in ieder geval voorlopig mijn Idols avatar blijft waar hij is. in ieder geval totdat ik een nieuwe avatar heb die wat beter bij mijn username past.
Een soort Saved by the bell! ?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij jouw username moet ik altijd denken aan California Dreams, die jaren '90 tienerserie
misschien kun je daar wat mee voor 'n ava!??!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en geen hoofdletters is geen bezwaar hoor 14.gif
California Dreamsquote:Op maandag 20 maart 2006 09:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij jouw username moet ik altijd denken aan California Dreams, die jaren '90 tienerserie
misschien kun je daar wat mee voor 'n ava!??!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en geen hoofdletters is geen bezwaar hoor 14.gif
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:17 schreef babette21 het volgende:mijn veel te dure zonnebril is toch niet gejat
neuh hij lag gewoon in de auto, maar ze hadden 'm half onder de stoel geslingerdquote:
ja zoiets, maar dan over 'n bandje...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:00 schreef Canisfire het volgende:
Een soort Saved by the bell! ?
Whehequote:Op maandag 20 maart 2006 10:18 schreef babette21 het volgende:
[..]Dizer
late reactie, ik was vergeten op invoeren te klikken![]()
Je zou mij toch bespringen?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe![]()
Onze date gaat nog steeds door he? In de efteling
jij. ik. droomvlucht. toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:18 schreef Dizer het volgende:
Whehe![]()
Onze date gaat nog steeds door he? In de efteling
niet??? wat een homo.....quote:Op maandag 20 maart 2006 10:22 schreef PeRi het volgende:
WANT HIJ WILDE ME NIET ZOENEN!!!! DE KUTPIEMOL..
Ik zal niks tegen babette zeggen.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sssshhhtttt... jij bent mijn mistresse
ik waarschuw je vast, ik word heel gevaarlijk als ik jaloers benquote:Op maandag 20 maart 2006 10:28 schreef PeRi het volgende:
Ik zal niks tegen babette zeggen.
titfight...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik waarschuw je vast, ik word heel gevaarlijk als ik jaloers ben![]()
ben ik dan de enige die epilepsieaanvallen van die dingen krijg?!?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:48 schreef Californian_dreamer het volgende:
en tot die tijd moeten jullie het stellen met mijn Floortje ava
Je doet maar.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:10 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga lekker doen zoals ik zelf wil, ook al is mn spelling niet ok..
Niemand gaat me vertellen hoe ik me moet gedragen![]()
![]()
Best irritant al die nieuwe mensen. Geen bezwaar hoor tegen nieuwe mensen. Kan je lekker pesten in het begin en lekker met veelquote:
Ik baal nog steeds dat ze niet voor You and Your Hand is gegaan, beter dat ze hem vanavond speeltquote:
Ja zeg! Wees blij dat jij zomaar zonder moeite gelijk binnen mog komen vallenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef Copycat het volgende:
Tering, wat een gastvrijheid hier.
Voor ShowChat begrippen is het best gastvrij.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef Copycat het volgende:
Moeten ze straks ook allemaal in de #700 OPquote:
eerst maar eens zien of ze hier over 3 maanden nog zijn he....quote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef mark_03 het volgende:
Moeten ze straks ook allemaal in de #700 OP.
Nee hoor, niet allemaal althans. maar ik ga nu, heb over 3 kwartier een afspraak.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moeten ze straks ook allemaal in de #700 OP.
Is natuurlijk logisch dat je dat in beginsel op de koop toe krijgtquote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef PeRi het volgende:
Het gaat niet om de 'newbies' an sich, maar meer om het het IDO geklets denk ik.
een beetje idols-geklets is ook geen ramp, maar de "wie is er beter"-discussie kennen we nu nuquote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef PeRi het volgende:
Het gaat niet om de 'newbies' an sich, maar meer om het het IDO geklets denk ik.
Neejquote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of ze hier over 3 maanden nog zijn he....
hé heb je nog kaarten voor 't Java Eiland?!?? 't is uitverkocht namelijk [er komt wel een extra concert]
#700 zal deze week wel aan de beurt zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of ze hier over 3 maanden nog zijn he....
grote kansquote:Op maandag 20 maart 2006 11:45 schreef mark_03 het volgende:
#700 zal deze week wel aan de beurt zijn.
DE DELTA DECEPTIE ?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand nog aanrader voor goede niet al te moeilijke boeken?
Ik bedoel dingen a la de Da Vinci Code ofzo?
Want om nou voor de 5e keer te proberen om mij door De Wereld van Sophie heen te bijten..
Inkoppertjequote:
Ik heb heel veel leuke titels voor je, maar de vraag is of jij het leuk vindt om oorlogsboeken te lezen in het Engels?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Inkoppertje
Ik heb net De Crash uitgelezen..maar ik heb niets "leuks" liggen wat ik in mijn tas gooi en steeds eruithaal om even een paar blz te doen.
same here!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:48 schreef MissBliss het volgende:
Verder: wat een TERINGnacht, ik sliep om 5 uur nog niet
Niet a la de da Vinci Code, maar wel erg leuk en lekker om te lezen is The Curious Incident of the Dog in the Night-Time van Mark Haddon:quote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand nog aanrader voor goede niet al te moeilijke boeken?
Ik bedoel dingen a la de Da Vinci Code ofzo?
Want om nou voor de 5e keer te proberen om mij door De Wereld van Sophie heen te bijten..
ik heb ook weinig literaire hoogstandjes [niet dat het overschatte Da Vinci Code dat isquote:Op maandag 20 maart 2006 11:53 schreef Dizer het volgende:
Ik heb heel veel leuke titels voor je, maar de vraag is of jij het leuk vindt om oorlogsboeken te lezen in het Engels?
die is een collega van mij nu aan het lezen!!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef Copycat het volgende:
Niet a la de da Vinci Code, maar wel erg leuk en lekker om te lezen is The Curious Incident of the Dog in the Night-Time van Mark Haddon:
[afbeelding]
De Duivel Draagt Prada was erg amusant...maar sommige zijn echt saai. Vooral die Engelse meisjes die terug naar hun geboortedorp gaan-verhalen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb ook weinig literaire hoogstandjes [niet dat het overschatte Da Vinci Code dat is],
voornamelijke "literaire thrillers".... en chicklit![]()
![]()
Waargebeurde verhalen. Veel uit de tweede wereld oorlog.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Engels is geen probleem. Wat voor oorlogsboeken? Welke stijl?
dat klínkt alleen al als 'n hoogquote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vooral die Engelse meisjes die terug naar hun geboortedorp gaan-verhalen.
Eentje was er wel te pruimen als dat meisje wat krijgt met de jongen die haar zusje ooit aanreed en daardoor overleed..quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat klínkt alleen al als 'n hoog-gehalte
anyway, ik ga lunchen...![]()
Die wou ik dus nog lezen..maar de Nederlandse vertalingen zijn meestal zo ruk..quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Dizer het volgende:
Of als je van spannende boeken houdt... kan je de trilogy lezen:
- The Bourne Ultimatum
Zeer pannend
Band Of Brothers huren? Wow... dat zijn 10 afleveringen van 60 minuten per afleveringquote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet als mn pc bovenstaat BoB maar eindelijk eens gaan huren en kijken
Want ik kan me echt niet op zo'n serie concentreren met een ADHD hond en broertje..
Daarom lees ik geen Nederlandse boekenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die wou ik dus nog lezen..maar de Nederlandse vertalingen zijn meestal zo ruk..
Ik heb ooit 24 seizoen 2 non-stop gekeken...ben net voor aflevering 19 gestopt toen..quote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Band Of Brothers huren? Wow... dat zijn 10 afleveringen van 60 minuten per aflevering
Ik zo weinig mogelijk...quote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarom lees ik geen Nederlandse boeken
Holy cow!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ooit 24 seizoen 2 non-stop gekeken...ben net voor aflevering 19 gestopt toen..
* Babette heeft vroeger Oorlogswinter gelezenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
Waargebeurde verhalen. Veel uit de tweede wereld oorlog.
Een mooi boek is uiteraard Band Of Brothers. (Heb je ook in het Nederlands).
Zelf heb ik ook The Longest Winter gelezen. Zeer spannend, over een groep soldaten die gevangen worden genomen in een Duitse kamp.
Of je kan Jarhead lezen (ja van de film) die bevat veel humor.
Wat ook een interessant (leuk is anders...) boek om te lezen is Until The Final Hour.. van Traudle Junge de secretaresse van Adolf Hitler die alles beschrijft van het begin tot het eind van de ondergang van Hitler....
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette heeft vroeger Oorlogswinter gelezen... en Oorlog zonder Vrienden
![]()
en toen was 't wel weer genoeg met de oorlogsboeken![]()
en nu ga ik écht eten![]()
![]()
Het werkt verslavend. Alleen seizoen 4 van 24 wil me nog niet echt grijpen..heb alle DVDs op mn pc staan omdat vriend zn box aan iemand anders wou uitlenen maar verder dan disc 2 ep 3 kom ik nog nietquote:Op maandag 20 maart 2006 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Holy cow!
Hoewel ik laatste seizoen 4 van Will & Grace in 2 dagen heb uitgekeken![]()
Soms heb je dat. Ik had dat met X-Files seizoen 2 of 3 geloof ik. Dat ging echt met moeitequote:Op maandag 20 maart 2006 12:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het werkt verslavend. Alleen seizoen 4 van 24 wil me nog niet echt grijpen..heb alle DVDs op mn pc staan omdat vriend zn box aan iemand anders wou uitlenen maar verder dan disc 2 ep 3 kom ik nog niet![]()
Vol is vol!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik wacht nog steeds op het Showchat-inburgeringsexamen hoorquote:
Chick-Litquote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef babette21 het volgende:
ik heb ook weinig literaire hoogstandjes [niet dat het overschatte Da Vinci Code dat is],
voornamelijke "literaire thrillers".... en chicklit![]()
![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Got me looking so crazy right now, your love's
Got me looking so crazy right now (in love)
Got me looking so crazy right now, your touch
Got me looking so crazy right now (your touch)
Got me hoping you'll page me right now, your kiss
Got me hoping you'll save me right now
Looking so crazy in love's,
Got me looking, got me looking so crazy in love.
Wat een geniaal nummer toch..
En wat vreselijk zonde dat Irma én Raffaëla allebei dit nummer niet hebben mogen doen bij Idols.. Was erg benieuwd geweest naar de uitvoeringen van deze twee topdames.
.
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bezopen neef a/d sms gister:
Zou Geert Wilders ook zijn schaamhaar verven?
Vraag 1quote:Op maandag 20 maart 2006 12:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, ik wacht nog steeds op het Showchat-inburgeringsexamen hoor![]()
De rest van Beyoncé solo vind ik matig (Work It Out) tot bagger (dat nieuwe nummer). Maar Crazy in Love is echt denk ik toch wel het beste R&B nummer ooit. En die vieze Amerie is een slap aftreksel met d'r 1 Thing.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Baby Boy weer eens op mn telefoon gegooid
Que?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:26 schreef BVO het volgende:
Och nee he.
Ik was hiervoor geen lurker dus kan bijna niets invullen.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag 1
Wie was de eerste poster van ShowChat! Wie is dus Pappa ShowChat?
Vraag 2
Waarom is deze reeks begonnen?
Vraag 3
Wie verzon de naam ShowChat
Vraag 4
Welke ShowChat topic heeft de award gewonnen voor beste SHO topic van 2005?
Vraag 5
Wie hadden de primeur als ShowChat koppel?
Vraag 6
Wie hadden de primeur als ShowChat baby?
Vraag 7
Aan wie moet je denken bij het woord "plak"
Vraag 8
Wie hebben wij voor bijna een heel jaar moeten missen in ShowChat?
Vraag 9
Wie is voor een paar maanden spoorloos verdwenen en opeens zomaar teruggekeerd?
Vraag 10
Wie fokt eenden?
helaas Rita, ik weet maar 4 (ik twijfel over de 5e) antwoorden. Word ik nu ook uitgezet?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:26 schreef Dizer het volgende:
Baby Boy is samen met Crazy in Love erg geniaal.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De rest van Beyoncé solo vind ik matig (Work It Out) tot bagger (dat nieuwe nummer). Maar Crazy in Love is echt denk ik toch wel het beste R&B nummer ooit. En die vieze Amerie is een slap aftreksel met d'r 1 Thing.
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
helaas Rita, ik weet maar 4 (ik twijfel over de 5e) antwoorden. Word ik nu ook uitgezet?.
We hebben een lijst met alle bijna 700 topicsquote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was hiervoor geen lurker dus kan bijna niets invullen.![]()
Me Myself and I was perfect voor Angeliquequote:Op maandag 20 maart 2006 12:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Baby Boy is samen met Crazy in Love erg geniaal.
Work It Out was een leuk uitstapje, maar Check On It![]()
![]()
die clip ook ..
Amerie's Touch daarentegen is wel errug aangenaam!
Zo veel vrije tijd heb ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben een lijst met alle bijna 700 topics
Neemt minder tijd in beslag dan 19 afleveringen van 24 kijken hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo veel vrije tijd heb ik nou ook weer niet.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag 1
Dizer.
Vraag 2
Meet!
Vraag 3
Ik!
Vraag 4
500.
Vraag 5
MB en Tom.
Vraag 6
Tania en Sven!
Vraag 7
static.
Vraag 8
Sven.
Vraag 9
Dada.
Vraag 10
Wie fokt eenden?
pberends
Minstens een score van 75% en anders wordt je niet officieel een ShowChatter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wat ergquote:Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
1, 2, 3 en 7. En ik twijfel over 5.
Ik dacht dus dat de babay van Bet en mij eerst was... en dat niksan en ik eerste koppel warenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, dus de eerste baby was niet van Dizer en Babette?.
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag 1
Inso
Vraag 2
Omdat ik tof ben
Vraag 3
Inso
Vraag 4
Die met Inso, Konnie en de porno
Vraag 5
Sven en Tom![]()
Vraag 6
MissBliss en BVO![]()
Vraag 7
Inso, ze verdient namelijk een gouden plak
Vraag 8
Inso
Vraag 9
Inso
Vraag 10
Wie fokt eenden?
Inso
Volgens mij waren ZOWIEE en Tom eerder een 'koppel' dan jij en niksan.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
Nou begin ik zelf ook te twijfelen over vraag 5 en vraag 6
Ik vond het ook al verdacht dat er zoveel vragen over jou gingen, maar niet over mij.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat de babay van Bet en mij eerst was... en dat niksan en ik eerste koppel waren
Ik voel me net Grace van Will & Grace... ik ik ik ik ik
Is die Baby van Tom & MB eigenlijk wel op de wereld gekomnen?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij waren ZOWIEE en Tom eerder een 'koppel' dan jij en niksan.
En die baby-vraag weet ik ook niet helemaal zeker....
Terwijl ik toch wel als de pater familias beschouwd kan worden.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond het ook al verdacht dat er zoveel vragen over jou gingen, maar niet over mij.![]()
!!!!!
Jij was veeeeeeeeeel later in ShowChatquote:Op maandag 20 maart 2006 12:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Terwijl ik toch wel als de pater familias beschouwd kan worden.
Hmm..quote:Op maandag 20 maart 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is die Baby van Tom & MB eigenlijk wel op de wereld gekomnen?
Ik heb mezelf omhoog gewerkt. Ik ben nu de Godfather!!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij was veeeeeeeeeel later in ShowChat
Da's keilullig!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef PeRi het volgende:
Of je bent halverwege en je wordt gebeld dat college niet doorgaat.
Oi, dat heb ik ook al een paar keer mogen meemaken!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef PeRi het volgende:
Beter halverwege dan helemaal.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef PeRi het volgende:
Zolang ik nog leef....quote:Op maandag 20 maart 2006 12:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb mezelf omhoog gewerkt. Ik ben nu de Godfather!!MUWAHAHAHAHA
Stug volhoudenquote:Op maandag 20 maart 2006 11:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ja, IDO is dicht hè, dus iedereen zoekt een nieuw "onderkomen" Trouwens, qua gastvrijheid valt het wel mee hoor. Ben erger gewend, en het is logisch dat iedereen een beetje ongemakkelijk tegenover een grote groep newbie's staat die ineens hier binnenkomen vallen. Ik vind het niet erg, vecht me er wel doorheen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
Eet u nooit op straat. Denkt u vaak aan geld, of aan iemand van de zaak. Vindt u oesters geil? Bent u redelijk bang, droomt u vaak nog van het ziekenhuis en hoe komt dat dan?
Oh ja? Waarvan dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:40 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Militaire groet in Palestina... komt bekend voor![]()
Of je kan niet slapen tot 4.00quote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef PeRi het volgende:
Freakyquote:Op maandag 20 maart 2006 12:40 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Militaire groet in Palestina... komt bekend voor![]()
Als je dát nou in je sig zet, trekt je topic veel meer bezoekers.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:41 schreef PeRi het volgende:
DAT IS HET VOORDEEL VAN VIDEO!!!!!!
Of wilt u dat niet weten?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:39 schreef PeRi het volgende:
Eet u nooit op straat. Denkt u vaak aan geld, of aan iemand van de zaak. Vindt u oesters geil? Bent u redelijk bang, droomt u vaak nog van het ziekenhuis en hoe komt dat dan?
Euj, das nog best een goed idee van je Bupatidodah.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je dát nou in je sig zet, trekt je topic veel meer bezoekers.
Die heb ik wel vaker, Peertje.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Euj, das nog best een goed idee van je Bupatidodah.
Idd, ik keekquote:Op maandag 20 maart 2006 12:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Euj, das nog best een goed idee van je Bupatidodah.
Had je weer een thee-date?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grrreat. Weer een afzegger voor vanaaf.
Nee, 2 kaartjes voor de showcase van P!NK.quote:
Oh, en er wilt/kan echt niemand met je mee?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, 2 kaartjes voor de showcase van P!NK.
Maar mn thee-date leuke jongen heeft een etentje, mn beste vriend moet werken bij Heather Nova, vriendin is ziek... yuck
Als je het toch wil weten.. hij is stom.. waarom?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over mijn avatar.
Naja ik ga nu #6 bellenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh, en er wilt/kan echt niemand met je mee?.
Ik zag 'm net voorbij vliegen in een ander topic, en ik vind 'm non-BVOïsh.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
Tsja, ... Hind was toch je mooistequote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef BVO het volgende:
Dizer.. Mijn avondeten bestaat minstens 1x per week uit vers gemaakte Roti.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:52 schreef Dizer het volgende:
PeRi... mijn lunch op dit moment zijn de kliekjes van de roti van gister
Wat is er nou weer DIG aanquote:Op maandag 20 maart 2006 12:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je het toch wil weten.. hij is stom.. waarom?
1. Stomme kleuren
2. Een hoge DIG gehalte
3. Stomme teken... (past wel bij jouw moods...)
4. Heb ik al gezegd hoe hoog de DIG gehalte is?
http://images.google.nl/images?q=avatar&hl=nlquote:Op maandag 20 maart 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zag 'm net voorbij vliegen in een ander topic, en ik vind 'm non-BVOïsch.
Damn.. ben je homo of zo... hoe kan je nou voorbij het eerste plaatje kijken?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:55 schreef BVO het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?q=avatar&hl=nl.
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:55 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:
Hmmm.quote:Iets origineels met beetje oranje tinten.
Alsof ik die niet gezien hebquote:Op maandag 20 maart 2006 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. ben je homo of zo... hoe kan je nou voorbij het eerste plaatje kijken?
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dizer.. Mijn avondeten bestaat minstens 1x per week uit vers gemaakte Roti..
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie is Miss ShowChat?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vraag 1
Vraag 2
Vraag 3
Vraag 4
Vraag 5
Vraag 6
Vraag 7
Vraag 8
Vraag 9
Vraag 10
Wie fokt eenden?
Genoegquote:Op maandag 20 maart 2006 12:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof ik die niet gezien heb.
Maar wat blijft daarvan over op 60x60 formaat.
Whehequote:
Tom en ik hebben nooit een baby verwacht, we zijn slechts getrouwd geweest, maar de echtgenoot in kwestie was dat ineens vergetenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is die Baby van Tom & MB eigenlijk wel op de wereld gekomnen?
Dus officieel zijn jullie nog steeds getrouwdquote:Op maandag 20 maart 2006 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tom en ik hebben nooit een baby verwacht, we zijn slechts getrouwd geweest, maar de echtgenoot in kwestie was dat ineens vergeten
Nou nee, het was wel reden genoeg voor een scheidingquote:Op maandag 20 maart 2006 13:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus officieel zijn jullie nog steeds getrouwd
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tom en ik hebben nooit een baby verwacht, we zijn slechts getrouwd geweest, maar de echtgenoot in kwestie was dat ineens vergeten
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef Dizer het volgende:Babette heeft oorlogsboeken gelezen
Damn wij zijn echt een perfect stel
![]()
Als ik niet in Amerika ben, wil ik best meegaan.. kan ik eindelijk mijn pak uit de kast halenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:07 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
hou je 30 juni even vrij, dan moeten we naar de bruiloft van m'n zus
Lijkt net als of ie voor een foute lokale politieke partij isquote:
Die tweede is dus afgeleid van 3VO, hè?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lijkt net als of ie voor een foute lokale politieke partij is
Whehequote:
Dat staat helemaal niet stom.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Whehe.
Maar dat staat ook zo stom. Of niet?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |