ik wil haar alle tijd geven, heb echt geen haastquote:Op zondag 19 maart 2006 22:42 schreef BGN het volgende:
De grote vraag blijft: denk je zelf dat je kunt wachten?
En dat je haar op deze manier niet onbewust dwingt tot dingen waar ze nog niet aan toe is?
kan ik me voorstellen, jij ook dus je weet dat je fout zit!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef mij85 het volgende:
Ik heb sinds kort een minderjarige vriendin van 14, ben zelf 21. Zij is wel volwassener voor haar leeftijd. Maar ik ben een beetje bang voor haar ouders...
ze is minderjarig dus je kan echt vet in de shit raken als ze dat willen.quote:in hoeverre kunnen zij mij iets maken of mij aangeven?
erg geloofwaardigquote:Het was echt niet mijn bedoeling een seksuele relatie te beginnen. Eerder een hele goede vrienschap met hooguit wat zoenen en knuffelen, verder zou ik niet gaan...
OF je gaat naar dr ouders OF je laat dr gaan. klote keuze maar de enige (juiste)quote:ik weet ook dat een en ander strafbaar is... Maar kan iemand mij vertellen of dit kan? En waar ik voor op moet passen? Veel forums gaan erover dat sex strafbaar is, maar hoe zit het met gewoon een relatie op basis van goede vriendschap met alleen zoenen en knuffelen? Graag alleen serieuze reacties een geen gezeur daar schieten we niets mee op!
eensquote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef Insomaniac het volgende:
Nee je mag niet oordelen, ja er zijn zat relaties met een leeftijdsverschil. Maar toch. Mijn vriend en ik schelen 9 jaar en TS en zn meisje 'slechts' 7. Echter is meisje in dit verhaal 14 en dus flink minderjarig. Ook al is ze wijs voor d'r leeftijd, het is en blijft een meisje van nog maar 14, ze is net de puberteit in geschoten en ik vind het ziek dat een 21jarige jongen daarin geinteresseerd is.
Verder snap ik ook niet goed wat TS met dit topic wil, dus ik wacht nog even op een reactie van hem.
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef mij85 het volgende:
dr ouders weten het....
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofiliequote:Tot justiële vervolging kan worden overgegaan ongeacht of er aangifte van het misdrijf wordt gedaan of niet. Ook als het minderjarige slachtoffer geen weerstand biedt aan, of zelfs uitnodigt tot de handelingen is de dader onverminderd strafbaar. Dit was tot 2003 anders - als het kind minimaal 12 jaar oud was, kon alleen vervolging plaatsvinden na een klacht door het kind, zijn of haar ouders of de Raad voor de Kinderbescherming.
gewoon rustig aan doen... we zijn jong hebben alle tijd... en over 4 jaar zien we dan wel weer verder:)quote:Op zondag 19 maart 2006 23:02 schreef LaZZ het volgende:
Je hebt geen relatie waar je alleen maar in knuffelt! Viezerik.
Maar wel lekker strak of niet?!
De meeste 14-jarige meisejs zijn al flink uitgewoond tegenwoordig hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:02 schreef LaZZ het volgende:
Je hebt geen relatie waar je alleen maar in knuffelt! Viezerik.
Maar wel lekker strak of niet?!
Als ik het goed begrepen heb, is als het als volwassene verboden om enige vorm van seksueel contact te hebben met een meid van onder de zestien.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Eigenlijk zouden wij aangifte moeten doen, maar dat doen we dan weer niet om de 1 of andere reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |