1 2 3 4 5 | 1)Tonks 2)Chowi 3)Yosander 4)Herald |
1 2 3 4 5 | 1)Pussydeluxe 2)Frenzy2003 3)Sickert 4)Biogarde |
Sjokoladedildoquote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef Chowi het volgende:
Wat is ons wapen?
meld eerst jullie wapens maarquote:Op zondag 19 maart 2006 20:58 schreef tonks het volgende:
2 Teams dus.
20 mensen per team.
Kopieer de lijstjes en zet jezelf erbij
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Als je je aanmeld voor een team moet je ook je eigen wapen kiezen![]()
Paardenpiem0l in je anus!quote:
ja dan doe ik niet mee hoor,mijn moeder moet wel bericht ontvangen bij eventueel overlijdenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef tonks het volgende:
En als ik dood ga wie stuurt dan een bericht naar mijn moeder?
Niemand.
Die wordt dan hendig sjiek geneukt door Tonks.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:01 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja dan doe ik niet mee hoor,mijn moeder moet wel bericht ontvangen bij eventueel overlijden.
quote:Team Tonks
1)Tonks
2)Chowi
3)Yosander
das dan wel weer fijn,heeft ze ook weer een verzetjequote:Op zondag 19 maart 2006 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die wordt dan hendig sjiek geneukt door Tonks.
Ik ben neutraalquote:
Dat ben jij ook al jaren, alleen niemand die het je verteldquote:Op zondag 19 maart 2006 21:01 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij bepaald of iemand dood is ja of nee???.
Bij mij ben je vast enigszins genadig.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef Sickert het volgende:
ik wil bij pussy!
moet ik wel chowi kapotstampen maarja voor Pussy maak ik wel een uitzondering
You beat Sickert.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef Herald het volgende:
ik ga bij team tonks!
Ik kies dit vervaarlijke slagwapen:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik wilde graag overlopen. met zo'n zwakker aanvoerder sta ik liever aan de winnende kant.
Zie mijn post daarna..quote:
Ohnoes!quote:
quote:
Lukt niet, want ik gebruik m'n firewallquote:
Mijn team is sexy!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn lippen kunnen daar niet tegenop..
quote:
goh jij bent ook bij ieder topic van tonks hequote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
5 Team Tonks
1)Tonks
2)Chowi
3)Yosander
4)Herald
5) Yashaaaaa
met als wapen
[afbeelding]
Welk team Dribbel?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
geef het op
hij zit al klaar in gevechtshouding
Dan maar een stroomstoring!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lukt niet, want ik gebruik m'n firewall![]()
![]()
Ik zet Yvonne in![]()
Ha!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben uitgeschakeld en ik heb het koud![]()
![]()
![]()
Ik kies helemaal niksquote:Op zondag 19 maart 2006 21:21 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je moet kiezen tussen tonks en pussydeluxe.
ik grijp mijn kans en schiet de lachende chowi die zich over dode pussy buigt in der rug kapot!quote:
Uhh denk van niet hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
goh jij bent ook bij ieder topic van tonks he.
Ik ben niet dood, heb alleen een nieuw velletje nodigquote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik grijp mijn kans en schiet de lachende chowi die zich over dode pussy buigt er der rug kapot!
zo nu jullie weer
Ik heb een kogelvrij vest. Grapjas.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik grijp mijn kans en schiet de lachende chowi die zich over dode pussy buigt er der rug kapot!
zo nu jullie weer
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
geen nood Pussyzoek er maar een uit
quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb een kogelvrije vacht . Grapjas.
Wel. Als je me dood wil moet je in m'n oog schieten.quote:
ik durf je niet in dat lieve hoofdje te schietenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel. Als je me dood wil moet je in m'n oog schieten.
Ik heet Naradhama Chakrabangsa. Past dat erop denk je?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
Kogelvrijvest voor heel team Tonks, met naam!![]()
voor jou heb ik ook nog wel ietsquote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Uhm eigenlijk helemaal niet![]()
Dat tonks nou in ieder topic in onzin post ja daar kan ik ook nix aan doen..
voor de rest komt hij symphatiek over en zijn avatar is leuk..
en als ik moet kiezen tussen een aandachtshoer of tonks ja dan is die keuze niet moeilijk![]()
Maar wel in m'n tieten? Hè? HÈ?!?!?!1quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik durf je niet in dat lieve hoofdje te schieten.
Achterkant!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heet Naradhama Chakrabangsa. Past dat erop denk je?
welkom Dribbel_quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik zit in team pussy
Je daagt me uit!quote:
dat betekend niet dat ze niet neukbaar isquote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef tonks het volgende:
Misschien hebben jullie het niet DOOR maar chowi zit in mijn team.
En ik ga niet overlopen!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef tonks het volgende:
zat !quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef tonks het volgende:
Ik ben hendig sjiek weggesprongen. Je zou genadig zijn!quote:
Ik heb geen geel haar, en ook geen lichtblond, als het dat moet voorstellen! En ik heb geen broek met voetjes!quote:
Ze brengen me in de war!quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben hendig sjiek weggesprongen. Je zou genadig zijn!
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik zet mijn tijger in tegen die tijger van jou
[afbeelding]
Oh, hell no!!!quote:
ik plet em met m'n hamerquote:Op zondag 19 maart 2006 21:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Dribbel, stuur je cavia het veld op. Nu.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef yosander het volgende:
Iedereen van team Pussy, hier kijken: http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=2267 aub!
Zo die zullen ook wel voor een tijdje een hartaanval hebben!
quote:
Charmander!quote:
Probeer mijn Cloyster maar eens kapot te slaan met je kleine kuthamertje!quote:
zoek eerst maar een goed plaatjequote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Probeer mijn Cloyster maar eens kapot te slaan met je kleine kuthamertje!
[afbeelding]
quote:
Jij bent in mijn team Dribbel_quote:Op zondag 19 maart 2006 21:52 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kan ze toch wel alleen aan met mijn hamer
te laat noob...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef NeoPhythe het volgende:
k wil team tonks wel joinen
mn wapen...en eigen leger Mean Girls
Knuffelattack naar Sickert.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
te laat noob...
doe jij de deur maar dicht![]()
Nakend Twisterquote:Op zondag 19 maart 2006 22:59 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
* frenzy2003 springt bovenop Chowi
Lezen. Bladzijde 3. Jouw team is al lang en breed uitgeschakeldquote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef yosander het volgende:
Ik heb in de tussentijd ff zitten knutselen met de Amerikanen:
![]()
Ik was er nog!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lezen. Bladzijde 3. Jouw team is al lang en breed uitgeschakeld![]()
De mijne heeft gewonnen![]()
Klopt, heb je ook al geaccepteerd, maar ik heb nog geen tijd.. Over vijf minuten ben ik weer pleitequote:
Okeeee.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt, heb je ook al geaccepteerd, maar ik heb nog geen tijd.. Over vijf minuten ben ik weer pleite
Lezenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:51 schreef -Marc- het volgende:
Wie heeft er gewonnen?
LAW AND ORDER IS LEUKER DAN WINNNENN!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lezen!
Team Pussydeluxe.
Tonk's team was op het moment supreme TV aan het kijken.
met een mooie dikke gesp wordt ie multi-inzetbaarquote:
you are being rejected for this battle. reason,to many to many fucking Mocro's.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:13 schreef Rejected het volgende:
Ik wil bij Tonks en neem wat relallochtonen mee!
[afbeelding]
Ik trap je rollator weg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Afgelopen of niet (?), ik sluit me aan bij Pussydeluxe.![]()
En dit krengerig,lenige en supersnelle beestje is mijn wapen.![]()
[afbeelding]
Die marokkanen zijn handig om wapens van de tegenstander te pikkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:16 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
you are being rejected for this battle. reason,to many to many fucking Mocro's.
ik schiet ze al af voor ze in de buurt komen,in de battle vertrouw ik niemandquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:15 schreef Rejected het volgende:
[..]
Die marokkanen zijn handig om wapens van de tegenstander te pikken![]()
Of krijg ik nu ban![]()
Ik heb geen rollator!quote:
ik de tampoerijn danquote:
Steve?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:26 schreef Steve-O het volgende:
Toch wel erg lastig hoor een team kiezen in dit geval
Kom maar gewoon in mijn teamquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:26 schreef Steve-O het volgende:
Toch wel erg lastig hoor een team kiezen in dit geval
Ik weet het beter gemaakt, ik kom bij jouquote:
Ik ga winnen uiteraardquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:14 schreef Stofje het volgende:
Ik blijf lekker thuis en zal pussydeluxe met liefde verzorgen als ze verliest en met dezelfde liefde verzorgen als ze wint.
EN voor jou neem ik meequote:
ditoquote:
ik heb 3,4 en 5 die ook nog teamloos zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:16 schreef tonks het volgende:
Heb meer klonen!
Dan kan ik haast niet achter blijven en Tonks versterken metquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:20 schreef Quistis het volgende:
Versterking voor team PDL en ik neem mee als wapen..
[afbeelding]want die kunnen echt alles..
![]()
Het is geen paardenrace, hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kan Tonks zelf wel verslaan.
Wat flauw om Mei-stiertje weer buiten te sluiten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En labiele homofiele mongooltjes mogen niet meedoen.![]()
Stuur eens een grote neger op em af...quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
We hebben hem tijdens de eerste battle doodgemaakt, maar hij is uit z'n as herrezen.
Allemaal uitgeroeid: vogelgriepquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
EN mochten die Uruk-hai niet voldoende zijn heb ik nog wat Nazgul achter de hand:
ben er alleen ééntje kwijt geloof ik![]()
Het is voor Tonks en zijn team :quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Allemaal uitgeroeid: vogelgriep
[afbeelding]
Voor het team van PDL, omdat goede voeding belangrijk is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is voor Tonks en zijn team :
[afbeelding]![]()
Wat ben jij gemeen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:12 schreef Boe. het volgende:
[..]
Voor het team van PDL, omdat goede voeding belangrijk is.
[afbeelding]
ahhh kijk een echte trek haakquote:
losers horen we de newbie zeggenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:51 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik steun Team Tonksje, omdat hij schattig is![]()
![]()
EN op die pussydeluxe-Team losers stuur ik deze zingende ,,heren" af![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
losers horen we de newbie zeggen
hoi breezer sletje,heb je weer een afwijzing gehad? wel spijtig dat al die jongens die je leuk vind gay zijn,maar die laten we dan wel lekker thuis he.
Welkom TLKquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Team Pussydeluxe
1)Pussydeluxe
2)Frenzy2003
3)Sickert
4)Biogarde
+ 5) TLK !
Sorry Tonks
wie zijn het?quote:
Daar zou Tonks idd allergische reacties van kunnen krijgen en zodoende dood kunnen gaan.quote:
Welkomquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef -Marc- het volgende:
Ik zet een pijpmeisje in!
[afbeelding]
En nog eentje!
[afbeelding]
En ik ben voor team PussyDeluxe natuurlijk!
Zonde van je kat TLK, dan moet-ie ze aanrakenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik gooi mijn kat met scherpe nagels in de strijd
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ondertussen kotst die kat in je bek en stik je whehe
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
*team: tonks
*wapen: kuiken
[afbeelding]
nee, die is van tinkebellquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit zielige stuiterkuiken?Dierenbeul.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:29 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Ratelslangetje heeft me te pakken
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:35 schreef pussydeluxe het volgende:
Weer gewonnen
![]()
Battle 1: winnaars: team pussydeluxe![]()
Battle 2: winnaars: team pussydeluxe![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:39 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Tonks, PDL, en ratelslangetje, eindelijk vrede.
Wegwezen!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Omdat wij hebben gewonnen zie je toch
Hey hoerquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wij (Team Pussydeluxe) hebben gewonnen!!
![]()
[afbeelding]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |