Komt er ook een goede search dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
er zijn twee dingen voor de centrale topics in voorbereiding:
1. een centraal topic kan niet meer "wegzakken"
2. de lijst met active topics wordt korter dan hij nu is (terug naar de "oude" setting van een week of zo)
Dat zou bij elkaar moeten zorgen voor een kortere AT, en dus de centrale topics beter bereikbaar moeten maken.
Hey het is wel Fok! ja... Dat duurt dus nog een jaar of 3quote:
--> FBquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
er zijn twee dingen voor de centrale topics in voorbereiding:
1. een centraal topic kan niet meer "wegzakken"
2. de lijst met active topics wordt korter dan hij nu is (terug naar de "oude" setting van een week of zo)
Dat zou bij elkaar moeten zorgen voor een kortere AT, en dus de centrale topics beter bereikbaar moeten maken.
heb je antibiotica gekregen?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben beschimmeld volgens de huisarts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat een schimmeltje zoveel pijn kan doen in mijn oor zeg
Er ligt wat op me te wachten bij de apotheekquote:Op maandag 20 maart 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je antibiotica gekregen?
voor wat rust in je oor te krijgen kun je bij de drogist Otalgan halen
enneh neussprayen bij oorpijn helpt ook
en kauwgom kauwen
sterkte
ik heb een enorme puist midden op mijn kale voorhoofd, en morgen een dinertje met een fantastische damequote:Op maandag 20 maart 2006 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben beschimmeld volgens de huisarts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat een schimmeltje zoveel pijn kan doen in mijn oor zeg
schimmel boven een puist verkiezen?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef Muk het volgende:
[..]
ik heb een enorme puist midden op mijn kale voorhoofd, en morgen een dinertje met een fantastische dame![]()
![]()
dan maar schimmel
schimmel zit wat minder in het zicht he'quote:Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
schimmel boven een puist verkiezen?![]()
Dat valt me van je tegen
De sint heb ook schimmel tussen zijn benen als ie in Nederland is.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:41 schreef fraubitch het volgende:
schimmel boven een puist verkiezen?![]()
Dat valt me van je tegen
je reactie zal hem wel een boost bezorgen danquote:Op maandag 20 maart 2006 16:53 schreef RonaldV het volgende:
***zooi... ik hoor net dat ik deze week een uur verschoven werk, dus tot 6 uur. Waarom meldt die **** dat vrijdag niet even?
ik dacht dat dat meer een vrouwending wasquote:Op maandag 20 maart 2006 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De sint heb ook schimmel tussen zijn benen als ie in Nederland is.
Kleintje ook zowat dagelijksquote:Op maandag 20 maart 2006 17:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De sint heb ook schimmel tussen zijn benen als ie in Nederland is.
als het goed is moet ze er niet eens op lettenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:55 schreef Muk het volgende:
[..]
schimmel zit wat minder in het zicht he'![]()
maar ik denk dat deze dame wel om het ding heen kan kijken
dat is waar, dan kan ik, óf hopen dat ze me leuk genoeg vindt om zich er niet aan te storen, óf ik kan een groot litteken op mijn wang maken om de aandacht af te lijdenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:05 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als het goed is moet ze er niet eens op letten![]()
doe maar nietquote:Op maandag 20 maart 2006 17:10 schreef Muk het volgende:
[..]
dat is waar, dan kan ik, óf hopen dat ze me leuk genoeg vindt om zich er niet aan te storen, óf ik kan een groot litteken op mijn wang maken om de aandacht af te lijden
denk je?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
doe maar nietik denk dat ze je dan een freak gaat vinden of zo
jaquote:
en als ik dat litteken nou combineer met gouden kettingen en een capouchion, en mezelf voorstel met, hai, ik ben Muk, Richtige Gangsta?quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:19 schreef Muk het volgende:
[..]
en als ik dat litteken nou combineer met gouden kettingen en een capouchion, en mezelf voorstel met, hai, ik ben Muk, Richtige Gangsta?![]()
maar niet doen he'
Als je al die gouden kettingen enzo gaat doen, valt je nieuw aan te brengen litteken ook niet meer opquote:Op maandag 20 maart 2006 17:19 schreef Muk het volgende:
[..]
en als ik dat litteken nou combineer met gouden kettingen en een capouchion, en mezelf voorstel met, hai, ik ben Muk, Richtige Gangsta?![]()
maar niet doen he'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |