Anders beginnen wij old school party people gewoon een nieuwe SC. In CUL.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
mijn SC....
wat gebéurt hier allemaal....
ik word er echt heel verdrietig vanquote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef MissBliss het volgende:
Eng he?
En de topics gaan ook debiel hard nu
Ik wacht nog steeds op "Zhensational: The Kick-off..."quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders beginnen wij old school party people gewoon een nieuwe SC. In CUL.![]()
Ik heb mijn ava al veranderdquote:
ik ookquote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Qua leeftijd mag ik ook nog in PUB komen ook.
Idols #1 Voor diegenen die nog niet uitgepraat zijn!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk he, was het idee van een Blueroom (de SC in IDO) in SHO nog niet zo'n gek idee, als ik de reacties hier bekijk.
Ik ook niet...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik word er echt heel verdrietig van
de inhoud....de spelling
de ava's
ik wil dit niet hoor![]()
Ik dacht dat je oud wasquote:
Ik krijg spontaan weer een erectie bij het lezen van "Zhensational"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op "Zhensational: The Kick-off..."
Ze pretendeert oud te zijn. Dat is wat anders.quote:
Dat denk ik nog steedsquote:
Check.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
6) Stel een léúke avatar in;
5. De vier regels die direct aan deze voorgaan (qua nummer) en de vier regels die deze direct opvolgen (ook qua nummer) kun je negeren.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
MENSEN OPGELET!!!
MET NAME DE NIEUWE MENSEN!!!
1) Vind mij tof;
2) Spreek me nooit tegen, klootviool;
3) Gebruik PI's of wees tof;
4) Beheers de Nederlandse taal;
6) Stel een léúke avatar in;
7) Lees deze regels;
8) Hmm, die had wel bovenaan mogen staan;
9) Missen jullie ook nummertje vijf?
En voeg daar onder aan toe dat een discussie uitlokken uit den boze is!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
5. De vier regels die direct aan deze voorgaan (qua nummer) en de vier regels die deze direct opvolgen (ook qua nummer) kun je negeren.
Is ze van Idols?quote:
Verkloot mijn grap nou niet, lapzwans!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
5. De vier regels die direct aan deze voorgaan (qua nummer) en de vier regels die deze direct opvolgen (ook qua nummer) kun je negeren.
Tadaa!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is ze van Idols?
Zo ja: kut-avatar.
Zo nee: Mooi zo.
Je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Buptih
Doe mij Babs, Beev, Daiz en Svenneke maar
Ik heb zijn post niet gelezen, wat was jouw grapquote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkloot mijn grap nou niet, lapzwans!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |