Ik heb mijn ava al veranderdquote:
ik ookquote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Qua leeftijd mag ik ook nog in PUB komen ook.
Idols #1 Voor diegenen die nog niet uitgepraat zijn!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk he, was het idee van een Blueroom (de SC in IDO) in SHO nog niet zo'n gek idee, als ik de reacties hier bekijk.
Ik ook niet...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik word er echt heel verdrietig van
de inhoud....de spelling
de ava's
ik wil dit niet hoor![]()
Ik dacht dat je oud wasquote:
Ik krijg spontaan weer een erectie bij het lezen van "Zhensational"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op "Zhensational: The Kick-off..."
Ze pretendeert oud te zijn. Dat is wat anders.quote:
Dat denk ik nog steedsquote:
Check.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
6) Stel een léúke avatar in;
5. De vier regels die direct aan deze voorgaan (qua nummer) en de vier regels die deze direct opvolgen (ook qua nummer) kun je negeren.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
MENSEN OPGELET!!!
MET NAME DE NIEUWE MENSEN!!!
1) Vind mij tof;
2) Spreek me nooit tegen, klootviool;
3) Gebruik PI's of wees tof;
4) Beheers de Nederlandse taal;
6) Stel een léúke avatar in;
7) Lees deze regels;
8) Hmm, die had wel bovenaan mogen staan;
9) Missen jullie ook nummertje vijf?
En voeg daar onder aan toe dat een discussie uitlokken uit den boze is!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
5. De vier regels die direct aan deze voorgaan (qua nummer) en de vier regels die deze direct opvolgen (ook qua nummer) kun je negeren.
Is ze van Idols?quote:
Verkloot mijn grap nou niet, lapzwans!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
5. De vier regels die direct aan deze voorgaan (qua nummer) en de vier regels die deze direct opvolgen (ook qua nummer) kun je negeren.
Tadaa!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is ze van Idols?
Zo ja: kut-avatar.
Zo nee: Mooi zo.
Je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Buptih
Doe mij Babs, Beev, Daiz en Svenneke maar
Ik heb zijn post niet gelezen, wat was jouw grapquote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verkloot mijn grap nou niet, lapzwans!
Dan laat ik hem mooi zoquote:
Dat is te doenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef Skaai het volgende:
Er zijn eigenlijk maar 2 regels heel erg belangrijk.
1. Skaai heeft altijd gelijk.
2. Indien Skaai geen gelijk heeft, treed regel 1 in werking.
Niet veel?quote:
Pfff, die kom je ook op elke MSN-citaten-site tegen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef Skaai het volgende:
Er zijn eigenlijk maar 2 regels heel erg belangrijk.
1. Skaai heeft altijd gelijk.
2. Indien Skaai geen gelijk heeft, treed regel 1 in werking.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Buptih
Jouw wiskunde leraar kent Skaaiquote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef Airelle het volgende:
Dat zei mijn wiskunde leraar ook altijd. Hoe suf.
da's toch zeker wel voorwaarde nr.1 hierquote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[b]MENSEN OPGELET!!!
MET NAME DE NIEUWE MENSEN!!!
4) Beheers de Nederlandse taal;
mensen, Idols is áfgelopen... get over it en dump die vreselijke avatarsquote:6) Stel een léúke avatar in;
Wijsneus. Al koffie gehad?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw wiskunde leraar kent Skaai?
Idols is over inderdaad. Get on with lifequote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's toch zeker wel voorwaarde nr.1 hier
[..]
mensen, Idols is áfgelopen... get over it en dump die vreselijke avatars
ze zijn passé, mateloos irritant [er staat er werkelijk geeneen stil] en nogal puberaal
![]()
Als je je hand niet kan vinden, dan weet ik wel waar je die kan vindenquote:
Skaai is een man?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw wiskunde leraar kent Skaai?
Vanmorgen wel ja.quote:
laat mij er buiten, wil jequote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Buptih
Ja, maar het werkt. Tenminste, tot op een zekere hoogte.quote:
Skaai bestaat echtquote:
Ook maar even proberen dan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar het werkt. Tenminste, tot op een zekere hoogte.
Skaai mist een tietquote:
Waar heb je het overquote:
Wie zat er op je sjaal? Zeker Dagonet die zich als Skaai voordeedquote:
Door jou had ik bijna mijn ontmoeting met Peri misgelopen, bedenk ik me nuquote:Op zondag 19 maart 2006 21:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wie zat er op je sjaal? Zeker Dagonet die zich als Skaai voordeed!
Wat een kutwijf! Heeft zij je ook ziek gemaakt?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door jou had ik bijna mijn ontmoeting met Peri misgelopen, bedenk ik me nu![]()
.
Ik hoef het niet te wetenquote:
Why are you here anyway?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te weten![]()
Ik neem 1 regel in achting:
1. I'm not here to please
Allang gedaanquote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
mensen, Idols is áfgelopen... get over it en dump die vreselijke avatars
ze zijn passé, mateloos irritant [er staat er werkelijk geeneen stil] en nogal puberaal
![]()
Je wou gewoon zo lang mogelijk in mijn geweldige gezelschap blijven, dat snap ik. MAAR DAS TOCH JE EIGEN SCHULD PUKKEL!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Door jou had ik bijna mijn ontmoeting met Peri misgelopen, bedenk ik me nu![]()
.
En Skaai heeft altijd gelijk, dus een discussie is nutteloosquote:Op zondag 19 maart 2006 21:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je wou gewoon zo lang mogelijk in mijn geweldige gezelschap blijven, dat snap ik. MAAR DAS TOCH JE EIGEN SCHULD PUKKEL!
Volgelingquote:Op zondag 19 maart 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Skaai heeft altijd gelijk, dus een discussie is nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |