abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 maart 2006 @ 21:01:28 #1
124789 superhero87
Playin my game
pi_36179819
Ook welkom
  zondag 19 maart 2006 @ 21:11:27 #2
124789 superhero87
Playin my game
pi_36180292
quote:
Raffaëla: "Reclames inzingen lijkt mij leuk"

Gepubliceerd op vrijdag 17 maart 2006

Snotverkouden is ze, maar ook bijzonder vrolijk. Haar single staat nu al boven aan de hitparade. Tussen de vele interviews door belt Raffaëla Paton telkens iemand om het goede nieuws te vertellen. De cameraploeg, die van deze hectische tijd in het leven van de Idolswinnares een docusoap maakt, heeft even rust als Raffaëla de interviews geeft. Rust die zij voorlopig nog niet heeft gekregen.

Is het al een beetje tot je doorgedrongen?
“Nee, ik zei het vanochtend nog tegen Henkjan Smits, dat ik gewonnen heb dringt niet tot me door. Het is zo hectisch. Ik heb een paar dagen kunnen uitslapen, maar echt rust heb ik nog niet gehad. De hele dag door geef ik interviews en zijn er fotoshoots. Ik heb tot nu toe nog maar één keer opgetreden, dat was playback, nu ik zo verkouden ben had het ook niet anders gekund.”

Wat is het gekste wat je is overkomen sinds je winst in Idols zaterdag?
“Die dag dat er allemaal kinderen voor de deur stonden. Ze begonnen ’s ochtends vroeg al met roepen ‘Raffaëla kom naar buiten’, later werd dat ‘kom nou’ en uiteindelijk werd er geschreeuwd ‘en nu moet je naar buiten komen!’. Ik slaap op dit moment vooral in hotels, maar volgens degene die op ons huis past, staan er elke dag nog mensen voor de deur.”

Wanneer dacht je Idols te kunnen winnen?
“Bij de audities dacht ik ‘dat varkentje ga ik even wassen’, maar daar ben ik wel van teruggekomen. Daarna heb ik nooit meer gedacht te kunnen winnen. Bij de workshops haalde Floortje meer stemmen dan ik. Tijdens de laatste vijf shows dacht ik elke keer dat ik die avond moest vertrekken.”

Toch leek je heel zelfverzekerd in de laatste show.
“Dat zeggen wel meer mensen, maar dat is een pose. Ik trek een muur op en wil aan niemand mijn onzekerheid laten zien. Ik had het niet erg gevonden om tweede te worden, voor Floortje gold hetzelfde. De eerste nummers heb ik me wat ingehouden, ook omdat Floortje ziek was, maar tijdens het laatste nummer heb ik alles gegeven en dat viel blijkbaar in goede aarde.”

Als dit circus een beetje minder is geworden, wat zou je dan het liefst doen?
“Dat klinkt heel raar, maar reclames inzingen zou ik heel leuk vinden. Ik ken heel veel reclameliedjes uit mijn hoofd. Die van Omo is mijn favoriet. Wat betreft muziek maakt het me niet veel uit, Engels vind ik leuk, Nederlandstalig ook. Wel het liefst nummers die voor me zijn geschreven. We willen al snel met een album komen, maandag duiken we de studio in. Ik mag nog niet zeggen wat ik ga zingen, maar het is bestaand werk.”

Van welke idols gaan we nog meer horen, denk je?
“Floortje zeker, maar ik denk ook Ellen en Angelique. O, en Aäron ook. Met Angelique heb ik de beste band opgebouwd tijdens Idols. Ze is wat ouder en ik kan altijd wat beter overweg met mensen die ouder zijn dan ik. Ze is ook heel duidelijk, net als ik.”

Heb je overwogen om uit Idols te stappen na die kritiek op je zwangerschap?
“Nooit. Ik dacht juist ‘ik zal jullie eens even wat laten zien’. Ik heb toen veel bijval gekregen, het was niet leuk om te horen, maar vanuit zakelijk oogpunt gezien heeft Henkjan Smits gewoon gelijk.”

Gaat het eigenlijk goed met je zwangerschap?
“Heel goed. Ik ben wat vaker moe, maar daar houdt iedereen rekening mee.”

Maar de komende tijd zijn je dagen goed gevuld?
“Behoorlijk, nu de single uit is zal ik wat meer gaan optreden. Maar ik weet niet wat er verder op het programma staat. Ik hoor elke ochtend wat ik die dag moet doen. Meer wil ik ook niet weten, anders word ik vast helemaal gek.”

Interview: Alex van der Hulst
  zondag 19 maart 2006 @ 21:31:20 #3
88233 Steve
Still the best.
pi_36181181
Gefeliciteerd Raffaëla.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 19 maart 2006 @ 21:32:40 #4
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36181245
Hallo? Lezen jullie feedback niet? Dit mocht dus niet van de mods.
Whatever I want.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:36:58 #5
124789 superhero87
Playin my game
pi_36181472
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef PeRi het volgende:
Hallo? Lezen jullie feedback niet? Dit mocht dus niet van de mods.
Nee, ik lees feedback niet
  zondag 19 maart 2006 @ 21:39:20 #6
101884 PeRi
Allons-y!
pi_36181596
En het blijkt dus ook dat je de hele discussie hierover in IDO niet gevolgd hebt.
Whatever I want.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:44:19 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_36181880
Krijgen we die kolerebende nu toch in SHO?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 19 maart 2006 @ 21:48:55 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36182117
Ok, maar wat heeft SHO liever, dat de SC "vervuild" wordt, en dat er sporadisch IDO'ers verschijnen, of dat alles mooi gebundeld is in één topic?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')