geen idee... ik kwam vanacht om twee uur thuis, dan is 't behoorlijk dood hier in de wijk...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef chansadres het volgende:
Wat een klote actie, heeft iemand nog iets gezien![]()
Wordt lekker gezelligquote:
Een hele IDO invasie hierquote:
Dat bedoel ik eigenlijk.quote:
Nog veel succes enzo. Dat geregel met de verzekering is nooit leukquote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee... ik kwam vanacht om twee uur thuis, dan is 't behoorlijk dood hier in de wijk...
en ik ben te pissed om nu bij mensen aan te gaan bellen.... [en PE begint zo]
nou ja, niks aan te doen enzo..... bedankt voor 't luisteren allemaal![]()
![]()
ik moest even uithuilen, maar ga nu verkassen.....quote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef Airelle het volgende:
Waarom is het zo druk hier?! Moeten jullie geen PE kijken ofzo.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof m'n toffe stamkroeg fuseert met de Skihut ofzo.....
Die was kapotquote:Op zondag 19 maart 2006 20:18 schreef Skaai het volgende:
Ja zeg waar is trouwens mijn amateurOPplaatje waar ik (echt) uren aan gewerkt heb?
Ik zal nog 's wat maken.
Ok.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gast, Idols is voorbij. De strijd is gestreden. Let it go. Let it goooooo.
Ik kijk ook niet, hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij ben ik de enige niet-PE kijker hier?
* niksan kijkt vanavond PE voor de eerste keer dit jaarquote:Op zondag 19 maart 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet, hoor.PE is voor niksans enzo!
Omdat het zeker pas voor de eerste keer van dit jaar op is, zeker?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:37 schreef niksan het volgende:
[..]
* niksan kijkt vanavond PE voor de eerste keer dit jaar![]()
Nope, dit is de tweede (geloof ik) aflevering van het seizoenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het zeker pas voor de eerste keer van dit jaar op is, zeker?
Meisjes moeten gewoon lief doenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012852.html
Inderdaad!quote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Nope, dit is de tweede derde (geloof ik) aflevering van het seizoen
Gaat GS nou ook al dit soort filmpjes laten zien?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012852.html
Hilarisch zeg ik je.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat GS nou ook al dit soort filmpjes laten zien?Damn, die site wordt met de dag slechter.
Jezus, triest idd.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gaat GS nou ook al dit soort filmpjes laten zien?Damn, die site wordt met de dag slechter.
Dat valt wel mee toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:47 schreef pberends het volgende:
Denet bij Geen cent te makken; een of ander wijf dat 250 euri per maand aan roken opsteekt.
Das toch al snel 25% van het besteedbaar inkomen van een 25 jarige. Ronduit absurd.quote:
Ik geef 0 euro per maand uit aan roken. Dat scheelt toch weer een boel.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:48 schreef Svensational het volgende:
Dat valt wel mee toch?
Ach, 550 gulden is nietsquote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik geef 0 euro per maand uit aan roken. Dat scheelt toch weer een boel.
Wat krijg jij veel stufi danquote:
Een oudergezin en minimuminkomen.quote:
Ja he, stomme labiele pokke FAquote:
RIP IDOquote:
Ondanks dat Dago 'm sluit, maakt dat laatste toch een heel klein beetje goedquote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een oudergezin en minimuminkomen.
Dat laatste had Dago best eruit mogen laten
Een uitstekend eindequote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ondanks dat Dago 'm sluit, maakt dat laatste toch een heel klein beetje goed
Idols Liveshow Tournament [Round 3]: The game continuesquote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef superhero87 het volgende:
En we waren nog met de Optreden Tournement bezig!!!![]()
![]()
![]()
Die stond al in SHO hoor..............quote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef superhero87 het volgende:
En we waren nog met de Optreden Tournement bezig!!!![]()
![]()
![]()
Doe dat Forum weer open !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |