Onzinquote:Op zondag 26 maart 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin. Heracles verdedigde puik en zo'n goaltje in de 94e minuut is natuurlijk een ontzettend gelukkie. Maar leef vooral lekker boven je stand. Valt me ook telkens op aan Foeke Booij, weinig zelfkritiek, weinig reflectie. HIj denkt blijkbaar dat die 4e plek echt bij Utrecht hoort
quote:
Het was typisch een geval dat een behoorlijk aantal scheidsrechters hadden gegeven, maar velen ook weer niet. Maar die aanvaller was niet echt in kansrijke positie, dus die actie van de verdediger kwam hem ook niet verkeerd uitquote:Op zondag 26 maart 2006 22:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Hij liet zich duidelijk makkelijk vallen. Maar ja, doet er niet toe. Hij werd niet gegeven
Nee hoor, ik vind het alleen onverdiend en kijk zelf wel kritisch. Ik vind dat wij in verhouding nog steeds te hoog staan en vindt behalve de top 3 niemand mee zou mogen strijden voor de CL-plekken.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OnzinBen je er dan bij geweest
Moet ik dan echt de kansen van Caluwé(2x), Nelisse (2x), Ramzi (2x), Rossini en Fortuné gaan opnoemen? Utrecht speelde niet goed en Heracles verdedigde aardig, alhoewel ze daar erg veel overtredingen voor nodig hadden. Maar als er een club de winst verdiende was dat Utrecht wel. Maar goed, jij bekijkt alles met Friese oor- en oogkleppen en ook een afkeer van FCU en lekker vanuit de luie stoel op Talpa, dus jij zal het wel beter weten
![]()
quote:Martin Drent weg bij BV Veendam
VEENDAM - Martin Drent vertrekt bij BV Veendam. De 35-jarige spits is bezig aan z'n eerste seizoen aan de Langeleegte en maakte tot dusver 7 doelpunten voor de club. Hij heeft zelf verzocht zijn contract te ontbinden.
Drent heeft 24 wedstrijden bij BV Veendam in de basis gestaan. Als er nog één wedstrijd bij zou komen zou z'n contract automatisch met een seizoen verlengd worden.
Drent heeft trainer Joop Gall verzocht om hem in de laatste duels tegen FC Emmen en Helmond Sport niet in de basis op te stellen. Drent hoopt z'n loopbaan af te kunnen sluiten met nog één seizoen bij een andere betaalde club.
Bron: RTV Noord
Erwin Koeman wilde hem naar Feyenoord halen als pinchhitter voordat Van Hooijdonk weer in beeld kwam. Denk dat hij in die rol ook voor Groningen veel waarde zou kunnen hebben. En ook omdat we maar 2 spitsen hebben die volgens Jans het niveau aankunnen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:42 schreef Thomas87 het volgende:
Denk na!
Martin Drent presenteert geweldig, maar voetballend is hij toch niet eredivisiewaardig meer? (hoe pijnlijk het ook is voor vele Groningers).
ach misschien als speciale koptrainer...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:42 schreef Thomas87 het volgende:
Denk na!
Persoonlijk hoef ik hem ookniet in de technische staf te zien. Zo snugeer vind ik hem ook weer niet en alleen om het feit dat ie veel balletjes er in heeft gekopt zou hij bijvoorbeeld Groningen E1 ofzo moeten trainen?
quote:Danny Buijs zal niet worden geschorst naar aanleiding van de vermeende trappende beweging die hij in de laatste minuut van de thuiswedstrijd tegen Ajax maakte richting Nourdin Boukhari.
Vanmiddag ontving FC Groningen een fax van de KNVB waarin de club op de hoogte werd gebracht van het feit dat de zaak zal worden geseponeerd. Naar aanleiding van televisiebeelden werd een vooronderzoek ingesteld naar het incident tussen Buijs en Boukhari, waarbij beide spelers ten val kwamen en Buijs een beweging maakte met zijn been in de richting van Boukhari.
De aanklager betaald voetbal, die kennis heeft genomen van de tv-beelden en alle verklaringen in het dossier, acht de overtreding niet wettig en overtuigend bewezen en heeft besloten de zaak te seponeren. Buijs, die dit seizoen nog geen wedstrijd ontbrak, kan komende zondag in de thuiswedstrijd tegen Vitesse dus gewoon in actie komen.
Bron: FC Groningen
En je ondertitel was ook al enigszins inspirerendquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:16 schreef clauwheee het volgende:
Cruoningaaaa je hebt m'n avatar gejat manMaarre...goeie keus
![]()
Goeie zaakquote:Mogelijk trainingsveld bij Euroborg
30 maart, 19:17 uur
FC Groningen is met de gemeente Groningen in gesprek over de aanleg van een trainingsveld naast de zuidzijde van Euroborg. Dit veld is alleen bestemd voor de trainingen van het eerste elftal.
Zoals bekend moet FC Groningen per 1 oktober het Stadion Oosterpark verlaten, omdat het oude onderkomen van de FC zal worden afgebroken. Vanaf dat moment heeft het eerste elftal geen beschikking meer over een eigen trainingsaccommodatie.
De mogelijkheid van een trainingsveld nabij Euroborg biedt het voordeel dat het eerste elftal gebruik kan maken van de faciliteiten in Euroborg, zoals kleedkamers en medische ruimten. Na overleg met de gemeente Groningen is gebleken dat het aanleggen van een trainingsveld tussen Euroborg en de Mediacentrale een reële optie is. Volgende week hopen beide partijen tot definitieve overeenstemming te komen.
Ja, en?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
Jullie zijn wel trots op die schreeuwende Buijs he?
Liever trots op hupsende spelers dan op natrappende spelersquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, en?
Je zou maar trots zijn op een stel hupsende voetballers die net in de laatste minuut gewonnen hebben en doen alsof ze kampioen zijn
Och, doen ze bij Utrecht nooit zekerquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Liever trots op hupsende spelers dan op natrappende spelers![]()
En jij verandert zeker nooit je quotes, voordat ik kan reageren?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Och, doen ze bij Utrecht nooit zeker![]()
Maar goed, jij je verzetje ook weer gehadEilandje
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En jij verandert zeker nooit je quotes, voordat ik kan reageren?
On topic: Ik mag toch wel mijn mening over FCG en hun spelers geven?
Ik zeg alleen maar dat het me opvalt dat binnen dit topic opvalt dat jullie trots zijn op iemand die staat te schreeuwen naar een persoon die op de grond ligt.. that's all. Bedoel ik helemaal niets kinderachtig meequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het is zo...open deur intrappen enzo, en zo...kinderachtig. Het was dom, het gebeurt bij iedere club, we hoeven het geen tienduizend keer te zeggen en ja we zijn nog gewoon trots op hem. Punt.
Zou het misschien ook een aanleiding kunnen hebben dat hij dat doet? Misschien? Eventueel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het me opvalt dat binnen dit topic opvalt dat jullie trots zijn op iemand die staat te schreeuwen naar een persoon die op de grond ligt.. that's all. Bedoel ik helemaal niets kinderachtig mee
Ssssssshhhhh Noca! De grote baas had gezegd einde discussie, dus ssssshhhhquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Zou het misschien ook een aanleiding kunnen hebben dat hij dat doet? Misschien? Eventueel?
Maar dan is het natuurlijk nog niet goed...![]()
Ik bedoelde met de grote baas Clauquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Is er al wat bekend over de aflopende contracten bij de FC Groningen?
Balen van Lev en Salmonquote:Trainer Ron Jans kan zondagmiddag geen beroep doen op de geblesseerde Evgeniy Levchenko. De Oekraïner is geblesseerd aan beide enkels. Hij liep beide voetkneuzingen op in het duel met NEC. Arnold Kruiswijk is door zijn bovenbeenblessure ook nog niet inzetbaar, maar maakt wel vorderingen in zijn herstel. Bij Glen Salmon speelde vrijdag een kuitblessure op. Zijn inzetbaarheid wordt zaterdag op de training bekeken. Koen van de Laak is geschorst wegens zijn vierde gele kaart van het seizoen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ssssssshhhhh Noca! De grote baas had gezegd einde discussie, dus ssssshhhh![]()
Over Silva is volgens mij nog niks bekend. Verder hebben we maar weinig van wie het contract afloopt geloof ik.. Bechan en Tuyp mogen op zoek naar een andere club iig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:12 schreef -Vaduz- het volgende:
![]()
Is er al wat bekend over de aflopende contracten bij de FC Groningen?
He, jammerquote:Op zondag 26 maart 2006 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee nooit meer - de afspraak was eenmalig.![]()
En Roda JC moet ook winnen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:26 schreef detulp050 het volgende:
Nu nog hopen dat NAC van Ajax wint en we staan gelijk qua punten met Ajax
Zo zijn wijquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef Eilanden het volgende:
Toch nog aardig van Tulp dat hij NAC ook een warm hart toedraagt
quote:Op zondag 2 april 2006 00:30 schreef SCH het volgende:
Krijgt Seip rood om niks terwijl Buijs wegkomt met een doodschop
KUTKNVBKUTKNVBKUTKNVB![]()
als jullie van arnep winnen vind niemand dat een bezwaarquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Hveen (flink) onderuit in Nijmegen. Winnen dus morgen! NEC komt anders ook nog weer aardig dichtbij..
Voel je getroost door het niet uitreiken van de rode kaart aan de keeper van SCquote:Op zondag 2 april 2006 00:30 schreef SCH het volgende:
Krijgt Seip rood om niks terwijl Buijs wegkomt met een doodschop
KUTKNVBKUTKNVBKUTKNVB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |