In willekeurige volgorde:quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:00 schreef Thomas87 het volgende:
Wat is trouwens ene mooie kroeg om NEC -Groningen te kijken zaterdag?
Flip in de Zwanestraat! En ze hebben ook hele lekkere warme chocomelk met slagroomquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
-Sportcafé aan de Grote Markt (Zat eerst de Cinemabar)
-Hattrick in de Nieuwe Ebbingestraat
-De Kachel aan het Schuitendiep
-Café waarvan ik de naam vergeten ben in de Oosterpoort (op de route vanaf het station naar de Euroborg)
-Uitvak in De Goffert
quote:Bruno Silva vervangt geschorste Paul Matthijs
GRONINGEN - Bruno Silva vervangt zaterdag de geschorste Paul Matthijs in de uitwedstrijd van FC Groningen tegen NEC. De basis van FC Groningen tegen NEC is gelijk aan de ploeg, die de tweede helft tegen Ajax speelde.
Dat betekent dat Kruiswijk niet speelt. Hij is nog steeds geblesseerd aan zijn linker bovenbeen. Danny Buijs kan gewoon spelen. De aanklager Betaald Voetbal heeft wel een vooronderzoek gestart naar aanleiding van de schop van Buijs in de rug van Ajax-speler Boukhari. Hangende dat onderzoek is de middenvelder gewoon inzetbaar.
De opstelling van FC Groningen is als volgt: Roorda; Silva, Luirink, Sankoh, Van der Linden; Buijs, Lindgren, Levchenko, Van de Laak; Salmon en Nevland.
Bron: RTV Noord
Ik blijf mij echt verbazen over hoe goed hij Nederlands praat, verder is het een leuke gast.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef clauwheee het volgende:
Voor de Grunnigers: Nevland komt morgenavond op TV Noord in het Reitdiepgesprek
Ja zeiden wij ook tegen elkaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik blijf mij echt verbazen over hoe goed hij Nederlands praat, verder is het een leuke gast.
Nevland = cool!![]()
1) De derde helft?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:16 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
-Sportcafé aan de Grote Markt (Zat eerst de Cinemabar)
-Café waarvan ik de naam vergeten ben in de Oosterpoort (op de route vanaf het station naar de Euroborg)
oef.. ik hoop het.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:45 schreef Noca het volgende:
Ik ga toch voor een overwinning vandaag! 1-4
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:05 schreef Heerlijkheid het volgende:
0-2, ik weet dit keer gewoon zeker dat ik gelijk krijg.
Ik hoop het een keer voor je. Zou je dan toch verstand van voetbal hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:05 schreef Heerlijkheid het volgende:
0-2, ik weet dit keer gewoon zeker dat ik gelijk krijg.
Leek mij ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Was gewoon een penalty natuurlijk.
Gaat binnenkort wel weer aan (hoop ikquote:
Nee nooit meer - de afspraak was eenmalig.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:02 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Gaat binnenkort wel weer aan (hoop ik)
Net even terug gezien. Dat was never nooit een penalty.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Was gewoon een penalty natuurlijk.
Belachelijk inderdaad want volgens Langs de Lijn was dat een levensgrote kans. Maar nadat die penalty niet was gegeven was het wel terecht zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:03 schreef clauwheee het volgende:
Ow en die kans van Salmon in de laatste minuut zag ik nergens terug
Je bedoelt dat het terecht was dat die penalty niet gegeven werdquote:Op zondag 26 maart 2006 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar nadat die penalty niet was gegeven was het wel terecht zo.
Nou, niet echt hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:19 schreef clauwheee het volgende:
SCHatLucky Utrecht inderdaad, maar het was wel verdiend hoorde ik?
Je had niet echt kunnen mopperen als hij wel was gegeven.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het terecht was dat die penalty niet gegeven werd
Ik kan altijd mopperenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Je had niet echt kunnen mopperen als hij wel was gegeven.
Ow dat dacht ik, heb het alleen af en toe in de auto gevolgd vanmiddag en net niet gezien want we zaten weer in de auto. Dan is het helemaalquote:
Lucky Utrecht verdiende het inderdaad te winnenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:19 schreef clauwheee het volgende:
SCHatLucky Utrecht inderdaad, maar het was wel verdiend hoorde ik?
Enne, lijkt me prima plan, SCH! Met z'n allen over Ajax heen!
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:52 schreef SCH het volgende:
Aan de hand van de samenvatting was het helemaal niet zo verdiend hoor. Niet zo veel kansen en Heracles verdiende echt wel een punt, maar Utrecht is een soort filiaal van Ajax geworden.
Hij haakte hem duidelijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:56 schreef Noca het volgende:
Net even terug gezien. Dat was never nooit een penalty.
Als we daar al penals voor gaan geven.
Onzin. Heracles verdedigde puik en zo'n goaltje in de 94e minuut is natuurlijk een ontzettend gelukkie. Maar leef vooral lekker boven je stand. Valt me ook telkens op aan Foeke Booij, weinig zelfkritiek, weinig reflectie. HIj denkt blijkbaar dat die 4e plek echt bij Utrecht hoortquote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof me SCH, het was echt wel verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |