De snelle search functie.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef Retuobak het volgende:
Vertel
Die dingen zijn best tof, in zo'n hok aan de andere kant stonden pc's met tft's die waren dan toch een stuk lelijkerquote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef Tomasso het volgende:
Mordra, de ACD's zijn tof he?
En Kabouter, ik weet 100% zeker dat jij een ding gejat uit OS X vaak gaat gebruiken in vista.
Dan is het goed. Ga je nog een tvp plaatsen?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nee
Daar wacht ik nog ff mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ga je nog een tvp plaatsen?
Expose pwnt trouwensch.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De snelle search functie.(Spotlight in OS X)
Of misschien die fotobibliotheek, gejat van iPhoto.
En de gejatte Expose functies.
Ik zoek twee keer per jaar, dus doubtful.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De snelle search functie.(Spotlight in OS X)
Of misschien die fotobibliotheek, gejat van iPhoto.
En de gejatte Expose functies.
Je kan ook maar 2 keer per jaar searchen, omdat hij de rest van die tijd bezig is te zoeken in XP.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zoek twee keer per jaar, dus doubtful.
En de rest gebruik ik _zeker_ niet.
Mja searchen heb ik zelden nodig, omdat m'n PC gewoon goed georganiseerd is. En tja, als ik search dan ist vaak puur naar de hosts filequote:Op zondag 19 maart 2006 13:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je kan ook maar 2 keer per jaar searchen, omdat hij de rest van die tijd bezig is te zoeken in XP.![]()
En wacht maar tot je Expose kent.
Ik mag je nu al.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:28 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Windows Vista is net de Xbox. Het loopt constant achter de feiten en vernieuwingen aan.
* Keileweg-ethicus probeert het gesprek wanhopig over games te laten gaan
De moeder van Chantyquote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is er jarig?
moeder van chanty87quote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is er jarig?
*zucht*quote:
Nu mag ik jou pasquote:Op zondag 19 maart 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Best wel belachelijk, hoe iedereen hier zijn uiterste best doet om "chanty87" en "" in één zin te passen.
Haaaaaaaaaai Keileweg-ethicusquote:Op zondag 19 maart 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Best wel belachelijk, hoe iedereen hier zijn uiterste best doet om "chanty87" en "" in één zin te passen.
Eindelijk, je ziet het ook. Niks tegen Chanty en Laniboekje hoor, maar kan er ook weer over games geslowchat worden in plaats van hopeloze versierpogingen?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Amen.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Eindelijk, je ziet het ook. Niks tegen Chanty en Laniboekje hoor, maar kan er ook weer over games geslowchat worden in plaats van hopeloze versierpogingen?
Niet iedereen schatquote:Op zondag 19 maart 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Het begint best triest te worden eigenlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 13:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Eindelijk, je ziet het ook. Niks tegen Chanty en Laniboekje hoor, maar kan er ook weer over games geslowchat worden in plaats van hopeloze versierpogingen?
Trouwens als ik deze post lees van jou dan denk ik:quote:Op zondag 19 maart 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Mja.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Begint?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:58 schreef capibar het volgende:
[..]
Het begint best triest te worden eigenlijk.
De pot verwijt de mensch dat er geen BIER (quote:Op zondag 19 maart 2006 13:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
Trouwens als ik deze post lees van jou dan denk ik:
"De pot verwijt..... "
Ohja, oke.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat het al sinds het prilste begin triest is
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
Trouwens als ik deze post lees van jou dan denk ik:
"De pot verwijt..... "
Toen hebben je ouders je verwektquote:Op zondag 19 maart 2006 14:01 schreef capibar het volgende:
[..]
Realistisch noem je dat.
Mensen versieren die je in het echt toch nooit zal zien is zo 1995.
Nee man.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen hebben je ouders je verwekt
IVFquote:Op zondag 19 maart 2006 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ongetwijfelt inden ze het zeer strelend voor hun ego.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:07 schreef Fliepke het volgende:
Wat vinden de meiden er eigenlijk zelf van
Dat gepiep van het bed is echt niet omdat ze aan het trampoline springen zijn hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef capibar het volgende:
[..]
Nee man.
Ik kom voort uit een onbevlekte ontvangenis, ouders hebben geen seks, duh.
Kom op Roy, sta jij eens een keer aan de negatieve kant en dan is het gelijk fout.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gepiep van het bed is echt niet omdat ze aan het trampoline springen zijn hoor
Hahaha, het interesseert me geen flikker wat iedereen hier ervan denktquote:Op zondag 19 maart 2006 14:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Kom op Roy, sta jij eens een keer aan de negatieve kant en dan is het gelijk fout.![]()
Woede is het ongenoegen je verdriet niet te kunnen uiten.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
het interesseert me geen flikker wat iedereen hier ervan denkt![]()
Wow Capibar, goed bezig.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:11 schreef capibar het volgende:
[..]
Woede is het ongenoegen je verdriet niet te kunnen uiten.
proostquote:Op zondag 19 maart 2006 14:11 schreef capibar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:11 schreef capibar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:13 schreef capibar het volgende:
[..]
(Ik quotte mijn vader gisteravond aan tafel).
Op mij na dan natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Die is sterk! Maar nee, ik ben niet boos, ik ben de meest vredelievende user in heel GAM
quote:Op zondag 19 maart 2006 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]!
Die is sterk! Maar nee, ik ben niet boos, ik ben de meest vredelievende user in heel GAM
Zeg dat nou niet... je was net zo lekker filosofisch bezig. Ik vind de uitgangspunten van je vader maar niks, het is me niet existentialistisch genoeg. Je moet zelfstandig kunnen leven, je verdriet uiten is voor watjes.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:13 schreef capibar het volgende:
[..]
(Ik quotte mijn vader gisteravond aan tafel).
Het is verder geen uitgangspunt, hij heeft psychologie gestudeert, en ik had het over het scherm-incident (jeweettoch), en dat was zijn commentaar daarop.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:23 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet... je was net zo lekker filosofisch bezig. Ik vind de uitgangspunten van je vader maar niks, het is me niet existentialistisch genoeg. Je moet zelfstandig kunnen leven, je verdriet uiten is voor watjes.![]()
Ik weetquote:Op zondag 19 maart 2006 14:31 schreef capibar het volgende:
[..]
Het is verder geen uitgangspunt, hij heeft psychologie gestudeert, en ik had het over het scherm-incident (jeweettoch), en dat was zijn commentaar daarop.
Het existentialisme zegt dat je in een maatschappij geen steun kan/moet willen krijgen, verdriet uiten bij anderen kan dus niet. Woede uit je ook meestal tegen een ander.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:33 schreef capibar het volgende:
En verdriet/woede heeft trouwens niks met existentie te maken.
Het extentialisme slaat dus nergens op.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:45 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Ik was ook niet helemaal serieus, hè...
[..]
Het existentialisme zegt dat je in een maatschappij geen steun kan/moet willen krijgen, verdriet uiten bij anderen kan dus niet. Woede uit je ook meestal tegen een ander.
Nu was ik wel serieus![]()
Klopt, maar Sartre was wel een geschikte kerel.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:49 schreef capibar het volgende:
[..]
Het extentialisme slaat dus nergens op.
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Want? Je wist dat ik gelijk had?
Ik verwachtte al dat je me had geblockt
Dat geloof ik best, maar als het extentialisme zijn idee was had hij waarschijnlijk een paar biertjes teveel op.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:51 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Klopt, maar Sartre was wel een geschikte kerel.
Ja, en hij was een verbitterde lone ranger.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:52 schreef capibar het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar als het extentialisme zijn idee was had hij waarschijnlijk een paar biertjes teveel op.
Een iets te bekende krasgothic dus.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:53 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ja, en hij was een verbitterde lone ranger.
Yo MMaRsU!quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ey homo's hoe gaat het hier, is er al bier genuttigd?
Toevallig dat ik daar ook naar aan het zoeken ben.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef capibar het volgende:
Iemand nog ideen voor een betaalbare prepaid mobiel, het liefst zo'n klapgeval, als het even kan met camera, en als het even kan van t-mobile.
Wie is hier nou de homoquote:Op zondag 19 maart 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ey homo's hoe gaat het hier, is er al bier genuttigd?
-Wow, rustig aan. Diep ademhalen en dan nog een keer proberen-quote:
-Kappen, nu-quote:Op zondag 19 maart 2006 15:03 schreef Xrenity het volgende:
haphap
Het woord Feyenoord hoeft maar 1 keer te vallen en je slaat compleet om.
Jij hoeft ook niet verder te gaan met uitlokken.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:03 schreef Xrenity het volgende:
haphap
Het woord Feyenoord hoeft maar 1 keer te vallen en je slaat compleet om.
Hè, net te laat. Wat had ik graag je tirade van opgekropte woede gequote, zegquote:Op zondag 19 maart 2006 15:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
-Wow, rustig aan. Diep ademhalen en dan nog een keer proberen-
Ja, maar jij krijgt meteen een ban.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:12 schreef Gamedemon het volgende:
oei rellen, mag ik meedoen?
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, maar jij krijgt meteen een ban.
En aan mijquote:Op zondag 19 maart 2006 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
Trouwens, dankjewel mordra dat je de TT aan mijn mams hebt gewijd
OMFG! TAIN! GEFELICITEEEEEEERD!quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OMFG! TAIN! GEFELICITEEEEEEERD!
Congratz. Dan ben je nu een oudere jongere of gewoon een ouwe lul?quote:
gewoon oudquote:Op zondag 19 maart 2006 16:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Congratz. Dan ben je nu een oudere jongere of gewoon een ouwe lul?
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OMFG! TAIN! GEFELICITEEEEEEERD!
Zonder elkaar te zien?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TIJN!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:39 schreef RaymanNL het volgende:
GEFELICITEERD TEEN!
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:40 schreef Laniboekje het volgende:
Ik dacht dat je Tain ook altijd uitsprak als 'teen'.
Aha! Ik ben gister niet op de foto geweest in de buitenwachtquote:Op zondag 19 maart 2006 19:25 schreef mordradead het volgende:
Ik ben Douwe.
Webcam shot danquote:Op zondag 19 maart 2006 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aha! Ik ben gister niet op de foto geweest in de buitenwacht![]()
Bahquote:
Tuurlijk, ik geil op die kleine etterquote:Op zondag 19 maart 2006 19:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bah
Jij wilt wel heeeeeel erg graag Bernie zien![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik geil op die kleine etter
Not
Dankje douwe, ik ben gerustgesteldquote:Op zondag 19 maart 2006 19:51 schreef mordradead het volgende:
Er staat not onder hoor Bernie, dus hij geilt alleen op je en niet als kleine etter.
Wel een gratis leren pakje?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dankje douwe, ik ben gerustgesteld![]()
Capibar, er was gister ook erotic night in de buitewacht, alleen geen gratis entree![]()
thanks, ga ik ook even kijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef MMaRsu het volgende:
Trouwens nu Not Another Teen Movie op rtl5, echt geweldig. Vooral die parodie op mn favo teen movie The Breakfast Club vond ik geweldig
Heb ik een tijd geleden al gezien, hoe vond je hem?quote:
en hard ook, ik verheug me nu alquote:Op maandag 20 maart 2006 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:Goeiemorgen!
Dit wordt weer een kutdag!
Je poept ook nog in de sloot?quote:Op maandag 20 maart 2006 08:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik gebruik elke ochtend een waterteil en een washandje.![]()
Gat in de grond waar je eens in de zoveel tijd wat benzine bij doet en dan op blaast. (Moet je het gat niet te diep maken, zoals mijn werkgever in Australië, want tsja, zonder zuurstof gebeurt er zo weinig)quote:
Ook goed.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gat in de grond waar je eens in de zoveel tijd wat benzine bij doet en dan op blaast. (Moet je het gat niet te diep maken, zoals mijn werkgever in Australië, want tsja, zonder zuurstof gebeurt er zo weinig)
*fap fapquote:Op maandag 20 maart 2006 08:53 schreef RaymanNL het volgende:
Goedenmorgen
Nou jongens, een foto van mijn nieuwe bril op de vroege morgen:
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 08:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
*fap fap
[/MMaRsu mode]Kon het niet laten
Gewoon alles in een olievat. Scheelt ook weer stookkosten.quote:Op maandag 20 maart 2006 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gat in de grond waar je eens in de zoveel tijd wat benzine bij doet en dan op blaast. (Moet je het gat niet te diep maken, zoals mijn werkgever in Australië, want tsja, zonder zuurstof gebeurt er zo weinig)
Ben je zelf te laat en dan kom je er nog als eerstequote:Op maandag 20 maart 2006 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie nu ook dat ik te laat ga komen![]()
Even snel nog een glas fruitontbijt naar binnen werken en dan ga ik er vandoor
Rustig roy, positief blijven, anders gaat de dag helemaal mislukkenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben je zelf te laat en dan kom je er nog als eerste
Ik had gelijk toen ik zei dat het een kutdag zou worden
Te laat Bernie, ik ga naar de 14e verdieping en stort me naar beneden!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rustig roy, positief blijven, anders gaat de dag helemaal mislukkenElk negatief puntje in je leven, heeft ook z'n positieve kanten
![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Te laat Bernie, ik ga naar de 14e verdieping en stort me naar beneden!
je kunt/mag niet zelfmoord plegen voordat je al je happypoints heb!!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Te laat Bernie, ik ga naar de 14e verdieping en stort me naar beneden!
quote:
quote:Roy @ TU says:
Hallo, wie ben jij?
Loes says:
he
Loes says:
ik moest je toevoegen?
Roy @ TU says:
Van wie?
Loes says:
je mailde mijn.. via chatplaza..
Roy @ TU says:
nope, not me
En heb je al een afspraak met haar?quote:
wel mooi, maar het laatste half uur was het een beetje verwarrendquote:Op maandag 20 maart 2006 00:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Heb ik een tijd geleden al gezien, hoe vond je hem?
Zo irritant inderdaadquote:Op maandag 20 maart 2006 10:17 schreef taart het volgende:
gister werd ik ook toegevoegd door zo'n iemand
blijkt dat ze me e-mail heeft via iemand anders uit mijn lijst
tja maar die zul dan ook wel persoonlijk kennenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo irritant inderdaadAl kom ik soms ook aan MSN adressen via via
Kerel...het is maandag, maandagen staan erom bekend dat ze kut zijn (in mijn geval niet want ik ben vrij vandaagquote:Op maandag 20 maart 2006 09:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rustig roy, positief blijven, anders gaat de dag helemaal mislukkenElk negatief puntje in je leven, heeft ook z'n positieve kanten
![]()
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel...het is maandag, maandagen staan erom bekend dat ze kut zijn (in mijn geval niet want ik ben vrij vandaag)
Als ik je dat vertel moet ik je vermoordenquote:
Je schaamt je zo erg voor je werk?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik je dat vertel moet ik je vermoorden![]()
Hahahaaquote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik je dat vertel moet ik je vermoorden![]()
Ik krijg gewoon soms meldingen van mensen die ik niet eens ken, en dan gaan zeggen dat IK ze heb toegevoegd. Ja toedeledoki. Tegenwoordig blokkeer ik ze automatisch maar zet ik ze wel in m'n lijst, om voor de zekerheid te kijken. Maar 9 van de 10 keer ken ik ze toch niet dus flikker ik ze gelijk weer weg.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo irritant inderdaadAl kom ik soms ook aan MSN adressen via via
Ik had jou van MMaRsu gehadquote:Op maandag 20 maart 2006 11:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon soms meldingen van mensen die ik niet eens ken, en dan gaan zeggen dat IK ze heb toegevoegd. Ja toedeledoki. Tegenwoordig blokkeer ik ze automatisch maar zet ik ze wel in m'n lijst, om voor de zekerheid te kijken. Maar 9 van de 10 keer ken ik ze toch niet dus flikker ik ze gelijk weer weg.
Je ventilator werkt niet?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Fuck me pc is naar de tering, de cpu cooler word zo warm. Heb hem nu open liggen maar als ik mn vinger er tegenaan houdt issie zo warm dat ik er hamburgers op kan bakken
. Geen idee hoe dat nou weer kan
Gebruik ijsblokjes!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Fuck me pc is naar de tering, de cpu cooler word zo warm. Heb hem nu open liggen maar als ik mn vinger er tegenaan houdt issie zo warm dat ik er hamburgers op kan bakken
. Geen idee hoe dat nou weer kan
Jawel dat is het nou juist, ze werken allemaal wel. Maar ik heb hem nu open liggen, dat ding is nu 94 gradenquote:
Gister al gedaan, met de stofzuigerquote:
Ik wil je graag doorverwijzen naar dit topic : Fan softwarematig harder?quote:
Dat programmaatje had ik ook, gaf ook zulke temperaturen aan soms, nooit ergens last van dus meteen weer verwijderd. Kutprogquote:Op maandag 20 maart 2006 12:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gister al gedaan, met de stofzuiger![]()
[afbeelding]
Tis nu alweer 94 95 graden dus
slotjequote:Op maandag 20 maart 2006 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat programmaatje had ik ook, gaf ook zulke temperaturen aan soms, nooit ergens last van dus meteen weer verwijderd. Kutprog
In zoverre verstand dat ik weet dat als je CPU 98 graden is je pc zichzelf automatisch uitknalt, dus je programma om die temps uit te lezen zal ook wel niet kloppenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wil je graag doorverwijzen naar dit topic : Fan softwarematig harder?
Aangezien jij er verstand van hebt
Aqua theme op windows is ZO triestquote:Op maandag 20 maart 2006 12:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gister al gedaan, met de stofzuiger![]()
[afbeelding]
Tis nu alweer 94 95 graden dus
Ik heb geen aqua themequote:Op maandag 20 maart 2006 14:48 schreef capibar het volgende:
[..]
Aqua theme op windows is ZO triest.
MAC fanboys die denken dat ze windows kennen zijn zo triest.quote:
Ik heb 10 jaar met windows gewerkt, genoeg tijd om te weten dat dat theme er niet standaart inzit.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
MAC fanboys die denken dat ze windows kennen zijn zo triest.
Mag ik je aanrakenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:19 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar met windows gewerkt, genoeg tijd om te weten dat dat theme er niet standaart inzit.![]()
Laat ik dan de eerste zijn om je een kusje te gevenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo beste GAM SC'ers. Het valt vandaag niet mee, mijn werk bestaat uit praten... en nu heb ik keelontsteking![]()
Dat is kut met een hoofdletter K,quote:Op maandag 20 maart 2006 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo beste GAM SC'ers. Het valt vandaag niet mee, mijn werk bestaat uit praten... en nu heb ik keelontsteking![]()
Ben jij die vrouw die in de Makro omroept dat je je karretje mee naar boven moet nemen?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:29 schreef Laniboekje het volgende:
en pussydeluxe dan?!1?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat ik dan de eerste zijn om je een kusje te geven
Het is besmettelijk hoor.. MAAAR dat is voor mij geen probleemquote:Op maandag 20 maart 2006 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laat ik dan de eerste zijn om je een kusje te geven
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ben jij die vrouw die in de Makro omroept dat je je karretje mee naar boven moet nemen?
Ik moet zeggen, je doet het perfect. Het lijkt wel een bandje!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Nooooo! It was ment to remain a secret!
Het is sinds zaterdag ook een bandje. Kan toch niet meer praten.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je doet het perfect. Het lijkt wel een bandje!
slim!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is sinds zaterdag ook een bandje. Kan toch niet meer praten.
![]()
Die obsessie... jij mag niks meer zeggen over mijn obsessies.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
slim!
Prisonbreak heerscht trouwens, alle 13 afleveringen gezien, ik wacht op 14 morgen....
Klote cliffhangers
geen obsessie! ik wou na iedere aflevering stoppen maar die klote cliffhangers zorgde ervoor dat ik door ging kijken.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die obsessie... jij mag niks meer zeggen over mijn obsessies.
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geen obsessie! ik wou na iedere aflevering stoppen maar die klote cliffhangers zorgde ervoor dat ik door ging kijken.
Gister avond 1 uur was aflevering 12 afgelopen toen vond ik het tijd worden om naar bed te gaan...ookal knaagde aflevering 13 nogal erg
nee cliffhanger!...grmmlblmlquote:
Het is will zijn schuld!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is al goed. De ontkenningsfase is duidelijk aanwezig..
![]()
klote will altijdquote:Op maandag 20 maart 2006 15:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je leert het al. Alles is de schuld van Will![]()
Uiteraard. Will is een koelbloedige moordenaar, iedere moord komt door hem. BELIEVE!quote:Op maandag 20 maart 2006 15:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
klote will altijd
Die will is ook de dader van de moord in prisonbreak! ik voel het gewoon!
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uiteraard. Will is een koelbloedige moordenaar, iedere moord komt door hem. BELIEVE!
kerel lost komt donderdag pas, die hype ik na prison break morgen gezien te hebbenquote:Op maandag 20 maart 2006 15:51 schreef pkwarts het volgende:
Ik zit meer te wachten op Lost weer. Ze waren de laatste tijd weer goed op dreef na een serie mindere afleveringen
smallville lijkt me stinkenquote:
Als je die dvd boxen importeert kan je ze evt overfikken en omzetten naar regio 2.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
Everwood is ook tof, maar dat is meer iets voor meisjes.. geloof ik. Maar we zitten al bij seizoen 4 en geen een van de seizoenen is uitgebracht op DVD. Wel in Amerika, maar niet Regio 2 DVD ofzo. Dat is balen.
pkwarts vond het ook leuk, maar ja, die keek ook The O.C.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:56 schreef Laniboekje het volgende:
Everwood is ook tof, maar dat is meer iets voor meisjes.. geloof ik. Maar we zitten al bij seizoen 4 en geen een van de seizoenen is uitgebracht op DVD. Wel in Amerika, maar niet Regio 2 DVD ofzo. Dat is balen.
pkwarts = teh gayzors?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
pkwarts vond het ook leuk, maar ja, die keek ook The O.C.
Medium kijk ik ook al een tijd, wel leuk vermaak. Maar ik denk niet echt dat het wat voor je is.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je die dvd boxen importeert kan je ze evt overfikken en omzetten naar regio 2.
anders moet je geduld hebben, ik had gister zo van mijn broer de serie medium gekregen, geen idee of het wat aan is ofzo geen tijd voor gehad om te kijken (kut cliffhangers! will zijn schuld!)
Make your movequote:
already didquote:
quote:[16:00] <Hansje> homo
[16:00] <pkwarts>
[16:00] <Hansje> Everwood is voor meisjes en MMaRsu
[16:00] <pkwarts> Ik kijk het ook, iets waar ik niet trots op ben
[16:01] * Fliepke sets mode: +b *!*@ip503cca7e.speed.planet.nl
[16:01] * pkwarts was kicked by Fliepke (Fliepke)
[16:01] <Fliepke> bah bah
[16:01] <Fliepke> een homo in dit kanaal
* peristilius noteert dinges op de "nog weg te werken" lijst.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:00 schreef disjfa het volgende:
Ach dat hoort bij de blauwe namen héKunnen ze niets aan doen
ik kijk ook 24 das ook niks meer dan vermaakquote:Op maandag 20 maart 2006 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Medium kijk ik ook al een tijd, wel leuk vermaak. Maar ik denk niet echt dat het wat voor je is.
Laat RichardF het niet horen. En al helemaal niet dat je Elisha wel vind meevallenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kijk ook 24 das ook niks meer dan vermaak
Echt goede serie is het niet
Discussie al gehad op IRCquote:Op maandag 20 maart 2006 16:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Laat RichardF het niet horen. En al helemaal niet dat je Elisha wel vind meevallen
Wat dacht je van Jack Bauer zelf die dood moet? Vervelend dat de serie dan over zou zijn, maar dat boeit mij niet. Ik denk dat ik Will ga inschrijven voor een gastrol in 24, kan die Jack vermoorden.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Discussie al gehad op IRC
Als er nog iemand dood moet in 24 dan is het Kim bauer (elisha cuthbert) wel.
Tyfus irritant mokkel met een plak plamuur op der gezicht.
En d'r 2 kinnenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Discussie al gehad op IRC
Als er nog iemand dood moet in 24 dan is het Kim bauer (elisha cuthbert) wel.
Tyfus irritant mokkel met een plak plamuur op der gezicht.
Robocop gaat jack al vermoordenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat dacht je van Jack Bauer zelf die dood moet? Vervelend dat de serie dan over zou zijn, maar dat boeit mij niet. Ik denk dat ik Will ga inschrijven voor een gastrol in 24, kan die Jack vermoorden.
24, slotje
Seizoen 5 gaat tot nu toe echt nergens overquote:Op maandag 20 maart 2006 16:21 schreef disjfa het volgende:
Jack zit al te lang te rotten in die serie en robocop heeft roestvrij staal dus die rot net wat minder snel. Dat duurt nog een heleboel jaar of we het willen of niet
In seizoen 1 was hij nog vers capi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:4 8 15 16 23 42 zegt:
Slet die MMaRsu wilt met je MSen
Bert / peristilius zegt:
Ja hallo ik ben pussydeluxe niet
Dat heb ik nooit gezegd!quote:
Dat zeggen ze altijdquote:
Kap eens met dat eeuwige mac gezeik van je, begint irritant te wordenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:14 schreef Tomasso het volgende:
MMaRsu en mordra: koop een Mac.
Ik geef alleen maar een tip.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kap eens met dat eeuwige mac gezeik van je, begint irritant te worden
Jij bent zelf ook irritant!quote:Op maandag 20 maart 2006 17:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kap eens met dat eeuwige mac gezeik van je, begint irritant te worden
Een tip? geef ze dan een goede tip ofzo.quote:
Doe eens rustig.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Een tip? geef ze dan een goede tip ofzo.
Optieften met die kut mac Promo akties van je, niemand hier gaat er 1 kopen of is van plan om er 1 te kopen.
Dat jij fokt op een mac prima maar houd je gezeik eens voor je
Capibar heeft er anders eentje gekochtquote:Op maandag 20 maart 2006 17:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Optieften met die kut mac Promo akties van je, niemand hier gaat er 1 kopen of is van plan om er 1 te kopen.
Volgende keer eerst je pilletjes nemen voordat je gaat internetten.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Enige voordeel dat jij aan de OS X kan noemen is "ehhhh je kan progamma's uninstaleren door ze naar de prullenbak te slepen!"quote:Op maandag 20 maart 2006 17:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Capibar heeft er anders eentje gekocht
En ga eerst ooit maar eens OS X zien, voordat je weer komt dat het kut is.
Jongen kap eens met dat geflame.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Enige voordeel dat jij aan de OS X kan noemen is "ehhhh je kan progamma's uninstaleren door ze naar de prullenbak te slepen!"
Nadeel? al het andere
En nou kappen met die kut macs
Tis toch een kuttopic, slotjequote:Op maandag 20 maart 2006 17:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jongen kap eens met dat geflame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |