De snelle search functie.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef Retuobak het volgende:
Vertel
Die dingen zijn best tof, in zo'n hok aan de andere kant stonden pc's met tft's die waren dan toch een stuk lelijkerquote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef Tomasso het volgende:
Mordra, de ACD's zijn tof he?
En Kabouter, ik weet 100% zeker dat jij een ding gejat uit OS X vaak gaat gebruiken in vista.
Dan is het goed. Ga je nog een tvp plaatsen?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nee
Daar wacht ik nog ff mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ga je nog een tvp plaatsen?
Expose pwnt trouwensch.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De snelle search functie.(Spotlight in OS X)
Of misschien die fotobibliotheek, gejat van iPhoto.
En de gejatte Expose functies.
Ik zoek twee keer per jaar, dus doubtful.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De snelle search functie.(Spotlight in OS X)
Of misschien die fotobibliotheek, gejat van iPhoto.
En de gejatte Expose functies.
Je kan ook maar 2 keer per jaar searchen, omdat hij de rest van die tijd bezig is te zoeken in XP.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zoek twee keer per jaar, dus doubtful.
En de rest gebruik ik _zeker_ niet.
Mja searchen heb ik zelden nodig, omdat m'n PC gewoon goed georganiseerd is. En tja, als ik search dan ist vaak puur naar de hosts filequote:Op zondag 19 maart 2006 13:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je kan ook maar 2 keer per jaar searchen, omdat hij de rest van die tijd bezig is te zoeken in XP.![]()
En wacht maar tot je Expose kent.
Ik mag je nu al.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:28 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Windows Vista is net de Xbox. Het loopt constant achter de feiten en vernieuwingen aan.
* Keileweg-ethicus probeert het gesprek wanhopig over games te laten gaan
De moeder van Chantyquote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is er jarig?
moeder van chanty87quote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is er jarig?
*zucht*quote:
Nu mag ik jou pasquote:Op zondag 19 maart 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Best wel belachelijk, hoe iedereen hier zijn uiterste best doet om "chanty87" en "" in één zin te passen.
Haaaaaaaaaai Keileweg-ethicusquote:Op zondag 19 maart 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Best wel belachelijk, hoe iedereen hier zijn uiterste best doet om "chanty87" en "" in één zin te passen.
Eindelijk, je ziet het ook. Niks tegen Chanty en Laniboekje hoor, maar kan er ook weer over games geslowchat worden in plaats van hopeloze versierpogingen?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Amen.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Eindelijk, je ziet het ook. Niks tegen Chanty en Laniboekje hoor, maar kan er ook weer over games geslowchat worden in plaats van hopeloze versierpogingen?
Niet iedereen schatquote:Op zondag 19 maart 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Het begint best triest te worden eigenlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 13:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Eindelijk, je ziet het ook. Niks tegen Chanty en Laniboekje hoor, maar kan er ook weer over games geslowchat worden in plaats van hopeloze versierpogingen?
Trouwens als ik deze post lees van jou dan denk ik:quote:Op zondag 19 maart 2006 13:49 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Mja.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Begint?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:58 schreef capibar het volgende:
[..]
Het begint best triest te worden eigenlijk.
De pot verwijt de mensch dat er geen BIER (quote:Op zondag 19 maart 2006 13:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
Trouwens als ik deze post lees van jou dan denk ik:
"De pot verwijt..... "
Ohja, oke.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat het al sinds het prilste begin triest is
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
Trouwens als ik deze post lees van jou dan denk ik:
"De pot verwijt..... "
Toen hebben je ouders je verwektquote:Op zondag 19 maart 2006 14:01 schreef capibar het volgende:
[..]
Realistisch noem je dat.
Mensen versieren die je in het echt toch nooit zal zien is zo 1995.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |