Nou, Missing Songs is laatst uitgekomen he. Daarbij is onlangs bekend geworden dat ze in juni samen met o.a. Editors in 't Paard in Den Haag staan. Komende tijd doen ze ook nog wat festivals aan in UK.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is erg stil rondom de band. Ze hebben ook niet echt optredens staan op het moment volgens mij. Misschien zijn ze een nieuw album aan het opnemen?
ssshh.. moet je een beetje mee uitkijken hierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef Tyrohde het volgende:
Vallen de Arctic Monkeys hier nou ook onder?
Da's mijn stijl namelijk![]()
laatst.. da's toch best wel wat maanden geleden alweer?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nou, Missing Songs is laatst uitgekomen he. Daarbij is onlangs bekend geworden dat ze in juni samen met o.a. Editors in 't Paard in Den Haag staan. Komende tijd doen ze ook nog wat festivals aan in UK.
Had ik al wel verwacht jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef lienelien het volgende:
ssshh.. moet je een beetje mee uitkijken hier![]()
Oe. Dat klinkt als een fijn dubbel-concert.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nou, Missing Songs is laatst uitgekomen he. Daarbij is onlangs bekend geworden dat ze in juni samen met o.a. Editors in 't Paard in Den Haag staan.
Yup.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Oe. Dat klinkt als een fijn dubbel-concert.![]()
Is dat toevallig het THE MUSIC IN MY HEAD festival dat ik op de site zie?
quote:The Music In My Head met Editors en Maximo Park
The Editors, Maximo Park en Secret Machines zullen op vrijdag 9 en zaterdag 10 juni optreden tijdens The Music In My Head in het Paard van Troje te Den Haag. Verder zijn Ron Sexsmith, Ed Harcourt, Kill the Young en Fat Freddy's Drop de optredende artiesten.
De voorverkoop voor dit festival, waar in totaal 18 bands zullen optreden, begint zaterdag 1 april om 10:00. Een dagkaart kost 25 euro en voor beide dagen betaal je 45 euro.
bron: festivalinfo.nl
Scheer je weg apenkop!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef Tyrohde het volgende:
Vallen de Arctic Monkeys hier nou ook onder?
Da's mijn stijl namelijk![]()
Je hebt een punt inderdaadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:44 schreef Grobbel het volgende:
En ik vind Band of Horses wel okay, trouwens. Maar peaceman, de laatste tien jaar klinken volgens matige recensenten zo een beetje alle rockbands als Radiohead. Ik dacht dat je ondertussen wel immuun was geworden voor dergelijke onzinnige en nietszeggende vergelijkingen?![]()
Ja. Ik heb er nog wat gemengde gevoelens over. Er staan een aantal erg sterke tracks op maar hij kan me nog niet 100% bekoren. Een aantal tracks glijdt altijd onopgemerkt voorbij als ik hem draai. En dat is geen goed teken...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die hebben ook een nieuw album uitgebracht, zag ik zojuist.
Nou, ik ga het allemaal zelf horen. Ik moet die avond dat hij in Tivoli speelt werken daar, dus we zullen het allemaal zien.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde. De nieuwe plaat is schitterend na één beurt. Minder instrumentaal dan we gewend zijn en soms zelfs electrisch en bobmastisch. ( Letter to Bowie knife ) Erg mooie plaat.
Ja, getverderrie. Lees ik dat weer te laat. Nouja. Bah. Het had me heel leuk geleken, maar ik ga nu maar werken die zaterdag, en vrijdag naar de verjaardag van 3 voor 12 Utrecht in de Helling. Ook leuk, maar London Calling was ook tof geweest. Nouja, als er iemand anders nog gaat, zeg even hoe het was.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Z het volgende:
Crosspost:
London Calling is alleen online uitverkocht. Passepartouts kan je kopen bij het AUB op het Leidseplein of regelen via het Call Centre van het AUB (of aan de deur bij Paradiso). Alle dagen zijn nog online te reserveren bij het AUB.
Ahhhh, mag ik mee? (waar is de smeeksmilie?)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef lienelien het volgende:
In juni dan maar eens richting Den Haag![]()
Het is iig alvast het meest toegankelijke album van ze...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:13 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er nog wat gemengde gevoelens over. Er staan een aantal erg sterke tracks op maar hij kan me nog niet 100% bekoren. Een aantal tracks glijdt altijd onopgemerkt voorbij als ik hem draai. En dat is geen goed teken...
Haha, moét!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ahhhh, mag ik mee? (waar is de smeeksmilie?)
Als ik dan tenminste niet helemaal dood benWel best duur, of niet?
Ik ben er eigenlijk al over uit dat ik 't gewoon een onwijs lekker album vind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is iig alvast het meest toegankelijke album van ze...
Voxtrotquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:40 schreef pfaf het volgende:
Pitchfork doet voxtrot!![]()
Een band die ik jullie zéker niet wil onthouden en die hier volgens mij nog nooit genoemd is, is the Spinto Band! Getoured met de Arctic Monkeys dit voorjaar. Niet altijd even sterk, maar het vorig jaar verschenen Nice & Nicely done is erg tof!
...quote:They call me The Wild Rose
But my name is Elisa Day
Why they call me it I do not know
For my name is Elisa Day
quote:Larsen fall somewhere between the neo-classical, post-rock, and neo-folk strains of the experimental world. While generally unclassifiable, the strains of driving post-rock, Eno-esque ambience, and Godspeed-like melancholy are all discernable. It may be easy to say that Larsen aren't reinventing the wheel when it comes to most recent experimental indie-rock projects, but in a way, their latest album SeieS sounds removed from everything else currently making the rounds; it's as if Larsen produce the kind of music that you imagine in your head, but never quite find materialized in the real world.
Ja daar heb ik ook aan gedacht, maar tegelijk dacht ik meteen dat het nog ergens nog meer op lijkt. Maar ik vermoed dat mijn eerste ingeving dan toch wel correct was.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:17 schreef bigshadow het volgende:
Nick Cave met Kylie Minogue - Where the Wild Roses Grow inderdaad, heel goed Z+
Spinto band heb ik hier al eens genoemd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:40 schreef pfaf het volgende:
Pitchfork doet voxtrot!![]()
Een band die ik jullie zéker niet wil onthouden en die hier volgens mij nog nooit genoemd is, is the Spinto Band! Getoured met de Arctic Monkeys dit voorjaar. Niet altijd even sterk, maar het vorig jaar verschenen Nice & Nicely done is erg tof!
Dan doe ik The Wizard Turns On... van TFL.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:38 schreef pfaf het volgende:
Mijn nummer van deze week is trouwens, The Funeral van BoH. Wát een tof nummer.
Idem hier.quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:48 schreef bigshadow het volgende:
Ik heb sinds 1 april twee jaar geleden de optie redirect overslaan uitstaan, dus ik mis weer alle "fun"![]()
Eensquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:40 schreef -Dries- het volgende:
Josh Ritter mensen.. Josh Ritter, geniale plaat
Oh dan vinden jullie die nieuwe Nathan Fake ook wel tof zeker?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:59 schreef Z het volgende:
He DO, jij moeten even naar deze plaat luisteren, dat ga jij wel goed vinden denk ik zo:
CD: James Holden - At The Controls
De nieuwe Yeah Yeah Yeahs krijg trouwens echt superveel aandacht in de kranten en alles. Tot en met de Metro toe, en ook allemaal grote artikelen. Leuk voor ze.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:57 schreef JelleS het volgende:
Ik heb het blijkbaar uitstaan, want ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben
Vandaag 3 nieuwe albums beluisterd, nieuwe Josh Ritter, Yeah Yeah Yeah's en The Zutons. Allemaal erg leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |