Brown Feather Sparrow scoort wel goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:45 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik vind Mist, cafebar 401, audiotransparant, this beautifull mess, brown feather sparrow en LPG wel leuke Nederlandse bandjes, het indie gehalt is moeilijk te bepalen. En Gem is mijn inziens meer een 39, maar ik zou ook akkoord gaan met een 43!
Heel knap dat je zo zeker weet dat deze "sjakie" zich alleen geregistreerd heeft om "z'n" "feestje" te promoten. Oh, en erg goed van je dat je opgemerkt hebt dat dit bericht in twee VERSCHILLENDE delen van dit forum gepost zijn. Heb je niets beters te doen met je tijd?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:17 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Als het wordt gedaan door users die hier regelmatig komen, zal het me m'n spreekwoordelijke reet roesten. Maar deze sjakie heeft zich speciaal laten registeren, enkel met het doel z'n feestje te promoten.
Zanger van Calexico speelde gisteren een acoustische set op het verjaardagsfeest van Concerto in Paradiso. Werkelijk stamp ende stamp vol daar. Heb het niet echt meegekregen, kon niet meer in de bovenzaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:13 schreef pfaf het volgende:
Cross-post ding: Calexico
Calexico aan de luisterpaal.
Het feit dat je na registratie 2 topics opent, waarin de club (met ook nog eens je naam) gespamt wordt, pleit niet in je voordeel.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:31 schreef CLUBB9 het volgende:
Bedankt Z. Leek mij ook wel kunnen hier.
[..]
Heel knap dat je zo zeker weet dat deze "sjakie" zich alleen geregistreerd heeft om "z'n" "feestje" te promoten. Oh, en erg goed van je dat je opgemerkt hebt dat dit bericht in twee VERSCHILLENDE delen van dit forum gepost zijn. Heb je niets beters te doen met je tijd?
Zeg gast, als twee van je topics zonder 1 post daarin gesloten worden met de mededeling 'spam', en jij het dan vervolgens hier gaat posten dan valt dat inderdaad verkeerd. Zeker ook omdat je niet even de moeite neemt om een leuk stukje erover te tikken maar gewoon een of andere omschrijving copy-paste.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:31 schreef CLUBB9 het volgende:
[..]
Heel knap dat je zo zeker weet dat deze "sjakie" zich alleen geregistreerd heeft om "z'n" "feestje" te promoten. Oh, en erg goed van je dat je opgemerkt hebt dat dit bericht in twee VERSCHILLENDE delen van dit forum gepost zijn. Heb je niets beters te doen met je tijd?
Zonde. De nieuwe plaat is schitterend na één beurt. Minder instrumentaal dan we gewend zijn en soms zelfs electrisch en bobmastisch. ( Letter to Bowie knife ) Erg mooie plaat.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zanger van Calexico speelde gisteren een acoustische set op het verjaardagsfeest van Concerto in Paradiso. Werkelijk stamp ende stamp vol daar. Heb het niet echt meegekregen, kon niet meer in de bovenzaal..
Volgens mij was de uitpuilende bovenzaal het wel met je eens.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde. De nieuwe plaat is schitterend na één beurt. Minder instrumentaal dan we gewend zijn en soms zelfs electrisch en bobmastisch. ( Letter to Bowie knife ) Erg mooie plaat.
Ik vind ze echt tof.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:
*architecture in helsinki weer eens opzet
Denk t wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef Eikelpiercing het volgende:
Architecture in Helsinki is idd erg leuk! Ik vraag me trouwens iets af... Is Isobel Campbell & Mark Lanegan trouwens ook indie, wat dat vind ik dus echt ongelofelijk goed. Vooral Deus Ibi Est, hoe ze Latijn op z'n Engels uitspreken![]()
Zeg, ga jij je mond eens spoelen en terug naar de ballenbak!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:31 schreef CLUBB9 het volgende:
[..]
The Zutons vind ik leuker dan Architecture in Helsinki (Hoewel dat laatste natuurlijk wel de coolste bandnaam is sinds Someone Still Loves You Boris Yeltsin). AIH vind ik net iets te ongecompliceerd vrolijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:16 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Denk t wel.
Trouwens, straks even de nieuwe Zutons beluisteren..
Hij was gelekt, maar dat was een demo waar doorheen geschreeuwd werd. Ik heb 'm nog niet beluisterd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam vandaag tot de ontdekking datBuilt to Spill
( -eindelijk- ) een nieuw album heeft!
Ja, dat weten jullie vast al héél lang,
maar dat mag de pret niet drukken...
Iemand 'm al beluisterd?
Meer dan dat. Geweldige plaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, die versie heb ik nu ook te pakken,...
Toch klinkt wat ik tussen het geschreeuw door hoor wél veelbelovend...
Who is Mike Jones?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ie de hele tijd schreeuwt...
'Who is Mike Down!?', ofzo...?
Het is erg stil rondom de band. Ze hebben ook niet echt optredens staan op het moment volgens mij. Misschien zijn ze een nieuw album aan het opnemen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:55 schreef Jesse- het volgende:
hoe staat het er eigenlijk voor met maximo park?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |