Ik ben me van geen samenwerking tussen die twee bewust, en google levert ook al niet veel op. Ik weet dat Allison Mosshart wel eens met Primal Scream en Placebo gewerkt heeft, maar Royksopp? Geen idee.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nou tof. Ik ga maareens rondluisteren.
Heb ik nog 1 klein vraagje, waarvan ik hoopte dat jullie het misschien wisten. Ik hoorde zaterdag een nummer waarvan iemand zei "Ja, dat is Royksopp met de zangeres van The Kills". Kan dat ? En zo ja, welk nummer was dat dan ?
Nou, dat klinkt nete-lyrisch.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:04 schreef JelleS het volgende:
[..]
CD: Architecture in Helsinki - In Case We Die
Ik ga er waarschijnlijk ook heen in EKKO. Geweldige band!
En Mr. Love & The Stallions is ook een erg leuke Nederlandse band uit Utrecht!
Ik was idd ook al aan het googlen maar vond ook al niet echt iets. Als ik zo naar Royksopp aan het luisteren ben zou het weleens What Else Is There kunnen zijn. Maar wie zingt daar dan ?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ben me van geen samenwerking tussen die twee bewust, en google levert ook al niet veel op. Ik weet dat Allison Mosshart wel eens met Primal Scream en Placebo gewerkt heeft, maar Royksopp? Geen idee.
Brown Feather Sparrow scoort wel goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:45 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik vind Mist, cafebar 401, audiotransparant, this beautifull mess, brown feather sparrow en LPG wel leuke Nederlandse bandjes, het indie gehalt is moeilijk te bepalen. En Gem is mijn inziens meer een 39, maar ik zou ook akkoord gaan met een 43!
Heel knap dat je zo zeker weet dat deze "sjakie" zich alleen geregistreerd heeft om "z'n" "feestje" te promoten. Oh, en erg goed van je dat je opgemerkt hebt dat dit bericht in twee VERSCHILLENDE delen van dit forum gepost zijn. Heb je niets beters te doen met je tijd?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:17 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Als het wordt gedaan door users die hier regelmatig komen, zal het me m'n spreekwoordelijke reet roesten. Maar deze sjakie heeft zich speciaal laten registeren, enkel met het doel z'n feestje te promoten.
Zanger van Calexico speelde gisteren een acoustische set op het verjaardagsfeest van Concerto in Paradiso. Werkelijk stamp ende stamp vol daar. Heb het niet echt meegekregen, kon niet meer in de bovenzaal.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:13 schreef pfaf het volgende:
Cross-post ding: Calexico
Calexico aan de luisterpaal.
Het feit dat je na registratie 2 topics opent, waarin de club (met ook nog eens je naam) gespamt wordt, pleit niet in je voordeel.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:31 schreef CLUBB9 het volgende:
Bedankt Z. Leek mij ook wel kunnen hier.
[..]
Heel knap dat je zo zeker weet dat deze "sjakie" zich alleen geregistreerd heeft om "z'n" "feestje" te promoten. Oh, en erg goed van je dat je opgemerkt hebt dat dit bericht in twee VERSCHILLENDE delen van dit forum gepost zijn. Heb je niets beters te doen met je tijd?
Zeg gast, als twee van je topics zonder 1 post daarin gesloten worden met de mededeling 'spam', en jij het dan vervolgens hier gaat posten dan valt dat inderdaad verkeerd. Zeker ook omdat je niet even de moeite neemt om een leuk stukje erover te tikken maar gewoon een of andere omschrijving copy-paste.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:31 schreef CLUBB9 het volgende:
[..]
Heel knap dat je zo zeker weet dat deze "sjakie" zich alleen geregistreerd heeft om "z'n" "feestje" te promoten. Oh, en erg goed van je dat je opgemerkt hebt dat dit bericht in twee VERSCHILLENDE delen van dit forum gepost zijn. Heb je niets beters te doen met je tijd?
Zonde. De nieuwe plaat is schitterend na één beurt. Minder instrumentaal dan we gewend zijn en soms zelfs electrisch en bobmastisch. ( Letter to Bowie knife ) Erg mooie plaat.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zanger van Calexico speelde gisteren een acoustische set op het verjaardagsfeest van Concerto in Paradiso. Werkelijk stamp ende stamp vol daar. Heb het niet echt meegekregen, kon niet meer in de bovenzaal..
Volgens mij was de uitpuilende bovenzaal het wel met je eens.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde. De nieuwe plaat is schitterend na één beurt. Minder instrumentaal dan we gewend zijn en soms zelfs electrisch en bobmastisch. ( Letter to Bowie knife ) Erg mooie plaat.
Ik vind ze echt tof.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:
*architecture in helsinki weer eens opzet
Denk t wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef Eikelpiercing het volgende:
Architecture in Helsinki is idd erg leuk! Ik vraag me trouwens iets af... Is Isobel Campbell & Mark Lanegan trouwens ook indie, wat dat vind ik dus echt ongelofelijk goed. Vooral Deus Ibi Est, hoe ze Latijn op z'n Engels uitspreken![]()
Zeg, ga jij je mond eens spoelen en terug naar de ballenbak!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:31 schreef CLUBB9 het volgende:
[..]
The Zutons vind ik leuker dan Architecture in Helsinki (Hoewel dat laatste natuurlijk wel de coolste bandnaam is sinds Someone Still Loves You Boris Yeltsin). AIH vind ik net iets te ongecompliceerd vrolijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:16 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Denk t wel.
Trouwens, straks even de nieuwe Zutons beluisteren..
Hij was gelekt, maar dat was een demo waar doorheen geschreeuwd werd. Ik heb 'm nog niet beluisterd.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kwam vandaag tot de ontdekking datBuilt to Spill
( -eindelijk- ) een nieuw album heeft!
Ja, dat weten jullie vast al héél lang,
maar dat mag de pret niet drukken...
Iemand 'm al beluisterd?
Meer dan dat. Geweldige plaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, die versie heb ik nu ook te pakken,...
Toch klinkt wat ik tussen het geschreeuw door hoor wél veelbelovend...
Who is Mike Jones?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ie de hele tijd schreeuwt...
'Who is Mike Down!?', ofzo...?
Het is erg stil rondom de band. Ze hebben ook niet echt optredens staan op het moment volgens mij. Misschien zijn ze een nieuw album aan het opnemen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:55 schreef Jesse- het volgende:
hoe staat het er eigenlijk voor met maximo park?
Nou, Missing Songs is laatst uitgekomen he. Daarbij is onlangs bekend geworden dat ze in juni samen met o.a. Editors in 't Paard in Den Haag staan. Komende tijd doen ze ook nog wat festivals aan in UK.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is erg stil rondom de band. Ze hebben ook niet echt optredens staan op het moment volgens mij. Misschien zijn ze een nieuw album aan het opnemen?
ssshh.. moet je een beetje mee uitkijken hierquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef Tyrohde het volgende:
Vallen de Arctic Monkeys hier nou ook onder?
Da's mijn stijl namelijk![]()
laatst.. da's toch best wel wat maanden geleden alweer?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nou, Missing Songs is laatst uitgekomen he. Daarbij is onlangs bekend geworden dat ze in juni samen met o.a. Editors in 't Paard in Den Haag staan. Komende tijd doen ze ook nog wat festivals aan in UK.
Had ik al wel verwacht jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef lienelien het volgende:
ssshh.. moet je een beetje mee uitkijken hier![]()
Oe. Dat klinkt als een fijn dubbel-concert.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nou, Missing Songs is laatst uitgekomen he. Daarbij is onlangs bekend geworden dat ze in juni samen met o.a. Editors in 't Paard in Den Haag staan.
Yup.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Oe. Dat klinkt als een fijn dubbel-concert.![]()
Is dat toevallig het THE MUSIC IN MY HEAD festival dat ik op de site zie?
quote:The Music In My Head met Editors en Maximo Park
The Editors, Maximo Park en Secret Machines zullen op vrijdag 9 en zaterdag 10 juni optreden tijdens The Music In My Head in het Paard van Troje te Den Haag. Verder zijn Ron Sexsmith, Ed Harcourt, Kill the Young en Fat Freddy's Drop de optredende artiesten.
De voorverkoop voor dit festival, waar in totaal 18 bands zullen optreden, begint zaterdag 1 april om 10:00. Een dagkaart kost 25 euro en voor beide dagen betaal je 45 euro.
bron: festivalinfo.nl
Scheer je weg apenkop!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:55 schreef Tyrohde het volgende:
Vallen de Arctic Monkeys hier nou ook onder?
Da's mijn stijl namelijk![]()
Je hebt een punt inderdaadquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:44 schreef Grobbel het volgende:
En ik vind Band of Horses wel okay, trouwens. Maar peaceman, de laatste tien jaar klinken volgens matige recensenten zo een beetje alle rockbands als Radiohead. Ik dacht dat je ondertussen wel immuun was geworden voor dergelijke onzinnige en nietszeggende vergelijkingen?![]()
Ja. Ik heb er nog wat gemengde gevoelens over. Er staan een aantal erg sterke tracks op maar hij kan me nog niet 100% bekoren. Een aantal tracks glijdt altijd onopgemerkt voorbij als ik hem draai. En dat is geen goed teken...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die hebben ook een nieuw album uitgebracht, zag ik zojuist.
Nou, ik ga het allemaal zelf horen. Ik moet die avond dat hij in Tivoli speelt werken daar, dus we zullen het allemaal zien.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zonde. De nieuwe plaat is schitterend na één beurt. Minder instrumentaal dan we gewend zijn en soms zelfs electrisch en bobmastisch. ( Letter to Bowie knife ) Erg mooie plaat.
Ja, getverderrie. Lees ik dat weer te laat. Nouja. Bah. Het had me heel leuk geleken, maar ik ga nu maar werken die zaterdag, en vrijdag naar de verjaardag van 3 voor 12 Utrecht in de Helling. Ook leuk, maar London Calling was ook tof geweest. Nouja, als er iemand anders nog gaat, zeg even hoe het was.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:33 schreef Z het volgende:
Crosspost:
London Calling is alleen online uitverkocht. Passepartouts kan je kopen bij het AUB op het Leidseplein of regelen via het Call Centre van het AUB (of aan de deur bij Paradiso). Alle dagen zijn nog online te reserveren bij het AUB.
Ahhhh, mag ik mee? (waar is de smeeksmilie?)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef lienelien het volgende:
In juni dan maar eens richting Den Haag![]()
Het is iig alvast het meest toegankelijke album van ze...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:13 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb er nog wat gemengde gevoelens over. Er staan een aantal erg sterke tracks op maar hij kan me nog niet 100% bekoren. Een aantal tracks glijdt altijd onopgemerkt voorbij als ik hem draai. En dat is geen goed teken...
Haha, moét!quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:44 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ahhhh, mag ik mee? (waar is de smeeksmilie?)
Als ik dan tenminste niet helemaal dood benWel best duur, of niet?
Ik ben er eigenlijk al over uit dat ik 't gewoon een onwijs lekker album vind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is iig alvast het meest toegankelijke album van ze...
Voxtrotquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:40 schreef pfaf het volgende:
Pitchfork doet voxtrot!![]()
Een band die ik jullie zéker niet wil onthouden en die hier volgens mij nog nooit genoemd is, is the Spinto Band! Getoured met de Arctic Monkeys dit voorjaar. Niet altijd even sterk, maar het vorig jaar verschenen Nice & Nicely done is erg tof!
...quote:They call me The Wild Rose
But my name is Elisa Day
Why they call me it I do not know
For my name is Elisa Day
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |