Wie?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Och, over drie maanden is iedereen haar toch weer vergeten.
Bij deze een meeneemverzoek!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:36 schreef OMG het volgende:
I Love You But I've Chosen Darkness is voor het eerst sinds tijden een band op Secretly Canadian die me kan boeien. De meeste releases vind ik te saai en de enige andere band die me wel interesseert, namelijk Racebannon, brengt op allerlei andere labels ook dingen uit.
Hij zit nog steeds in Clem Snide hoor. Zonder Eef Barzelay geen Clem Snide. Die solo plaat schijnt niet heel opzienbarend te zijn overigens, maar ik moet hem nog gaan luisteren. De meest recenst Clem Snide was overigens wel erg goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb.......... de nieuwe CD van Eef Barzelay, former meber van Clem Snide. Es kijken of t wat is
Ja klopt, mijn foutquote:Op zondag 19 maart 2006 21:56 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Hij zit nog steeds in Clem Snide hoor. Zonder Eef Barzelay geen Clem Snide. Die solo plaat schijnt niet heel opzienbarend te zijn overigens, maar ik moet hem nog gaan luisteren. De meest recenste Clem Snide was overigens wel erg goed.
Was leuk he? Echt een aanrader voor de mensen die eens op indie willen dansen. Er bestaat zelfs een topic over Club Rascal, een must voor de indieliefhebbersquote:Op zondag 19 maart 2006 16:07 schreef Lieke_K het volgende:
Gisteravond eens even een kijkje genomen bij Cub Rascal (maandelijkse indie/alternative-avond in Cub 8, Amsterdam), was erg leuk! Wel wat kort, om 2u45 ging de stekker er alweer uit! De dj draaide wel vooral de bekende nummers van bands als Franz Ferdinand en Hard-fi, de uitgebrachte singles etc. Maar wel errug leuk, relaxte tent, veel engelsen dat wel. Die waren overigens niet vervelend![]()
Volgende maand weer? Ik stem voor!![]()
was er met lienelien en we liepen zowaar MaJo tegen het lijf!
Krijgt goede kritieken. Soort Loudon Wainwright, als ie alleen is.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb.......... de nieuwe CD van Eef Barzelay, former meber van Clem Snide. Es kijken of t wat is
'quote:Op maandag 20 maart 2006 18:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Krijgt goede kritieken. Soort Loudon Wainwright, als ie alleen is.
Koel! Alleen in al die jaren LL ben ik nog nooit in de 24 uurs tent geweest, sterker nog, ik weet niet eens waar dat ding staanquote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef Love Mae King het volgende:
't Schijnt dat Dans Le Rock dit jaar ook de 24uurs tent van Lowlands onveilig gaat maken. Heb ik uit onbetrouwbare bron hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |