Ow, nou ik zie het wel maja.. Fok is altijd vague met die soort dingen... Je kan altijd op me sig klikken, dat moet wel werken me dunktquote:Op woensdag 5 april 2006 23:10 schreef JelleS het volgende:
Werkt niet hoor Dries.
Nummer van de dag!: Ted Leo & The Pharmacists - Bridges, Squares
Fok laat ( THANK GOD!) geen HTML toe in de sig's. Dus gelukkig geen images.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ow, nou ik zie het wel maja.. Fok is altijd vague met die soort dingen... Je kan altijd op me sig klikken, dat moet wel werken me dunkt
grappig, cafebar is ook een van mijn favo's! erg goede band, nieuwe cd komt er ook aan geloof ik. audiotransparant zijn weer vriendjes van de bassist van mijn band, laatst ook de cd van gehoord: erg mooi.. beetje deus, radiohead achtig..quote:Op maandag 27 maart 2006 13:45 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik vind Mist, cafebar 401, audiotransparant, this beautifull mess, brown feather sparrow en LPG wel leuke Nederlandse bandjes, het indie gehalt is moeilijk te bepalen. En Gem is mijn inziens meer een 39, maar ik zou ook akkoord gaan met een 43!
Tof!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:35 schreef Z het volgende:
Een nieuwe 'Unicorns'!
http://www.pitchforkmedia(...)urn-to-the-sea.shtml
Demo's die vorig jaar al verspreid waren klonken in elk geval wel interessant, ben benieuwd naar het album.quote:
hm, misschien kan je het op plaat meer waarderen. als je Vanderslice wel ok vindt, dan kan Howie's laatste plaat (s/t) je wellicht ook bekoren...quote:Op woensdag 5 april 2006 18:03 schreef Wepeel2 het volgende:Ik vond Howie Beck in het voorprogramma van Nada Surf overigens niet echt indrukwekkend. Dan heb ik meer plezier beleefd aan John Vanderslice, als we het dan toch over prettig melodieuze indiepop voorprogramma's hebben.
David Thomas Broughton - The Complete Guide To Insufficiencyquote:Op maandag 10 april 2006 13:54 schreef JelleS het volgende:
Ik heb helaas veel te weinig tijd om alle leuke nieuwe cd's te luisteren, maar volgende week ga ik 10 dagen weg, en heb ik dus alle tijd. Mijn vraag: Wat zijn de essentiele albums van de laatste maanden?
Zou kunnen dat die onlangs pas in Nederland is uitgebracht, maar die is al een jaar oud.quote:Op maandag 10 april 2006 21:00 schreef Jesse- het volgende:
clap your hands say yeah - clap your hands say yeah
Hij is niet nieuw meer, maar ik zou hem alsnog mee nemen als ik 10 dagen weg gingquote:Op maandag 10 april 2006 21:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zou kunnen dat die onlangs pas in Nederland is uitgebracht, maar die is al een jaar oud.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
![]()
sorry, ik kan er niks aan doen, het is tenslotte lente![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |