vorige deeltjesquote:carrosserie 5-deurs, stationwagon
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie januari 1986
einde oktober 1987
MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1597 cm3
boring x slag 80,0 x 79,5 mm
compressieverh. 9,5:1
max. vermogen 66 kW (90 pk)
5800tpm
max. koppel 133 Nm
4000tpm
brandstofsysteem carburateur
klepbediening ohc
turbo nee
katalysator nee
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onbekend
wielophanging achter onbekend
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor nee
stabilisator achter nee
remmen voor gev. schijven
remmen achter trommels
bandenmaat 155SR13
draaicirkel 10,0 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,08 m
breedte 1,64 m
hoogte 1,39 m
wielbasis 2,40 m
spoorbreedte voor 1,40 m
spoorbreedte achter 1,43 m
massa leeg 891 kg
max. toelaatbare massa 1400 kg
laadvermogen 509 kg
aanhanger geremd 900 kg
aanhanger ongeremd 450 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 305 - 1586 l
inh. brandstoftank 47 l
PRESTATIES
topsnelheid 179 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,8 s
verbruik binnen beb. kom 0,0 l/100km
verbruik buiten beb. kom 0,0 l/100km
verbruik gecombineerd 6,8 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een prachtig italiaans interieur!
Ehm, nee.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:17 schreef BaraCuda het volgende:
Net nog even nascar op sbs6
En die V8's die 19000 a 20000 rpm draaien klinken veel vetter dan die V10's joh![]()
is dat zoquote:Op zondag 19 maart 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jouw google skills zijn niet te evenaren man
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jouw google skills zijn niet te evenaren man
En Josje was 5e.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:28 schreef Hugster het volgende:
komt de A1 GP op de tv, 1 wazige vergeelde vetvlek is het gewon op de buis
Kut distributie
ALS ik aan jou zou vragen om een plaatje van een parkietpijpende walrus zou je dat kunnen regelen jaquote:
De telsel pad Nolquote:Op zondag 19 maart 2006 10:28 schreef vlad het volgende:
wat een kneusenkermis bij sbs 6 zeg![]()
net alsof ze tv maken voor jostisze doen nu ook geen nieuwtjes uit de pistraat meer en totaal geen technische achtergrond
eerder bij rtl duitsland kreeg je nog wel eens filmpjes te zien van f1 motoren op de testbank of auto's in de windtunnel en dergelijke... wij hebben zo'n vette pad in beeld die een belachelijke vraag stelt waarmee je een rav kan winnen
![]()
doei Sjoemquote:
De voorbeschouwing bij RTL 5 duurde soms wel 1.5 - 2 uurquote:Op zondag 19 maart 2006 10:28 schreef vlad het volgende:
wat een kneusenkermis bij sbs 6 zeg![]()
net alsof ze tv maken voor jostisze doen nu ook geen nieuwtjes uit de pistraat meer en totaal geen technische achtergrond
eerder bij rtl duitsland kreeg je nog wel eens filmpjes te zien van f1 motoren op de testbank of auto's in de windtunnel en dergelijke... wij hebben zo'n vette pad in beeld die een belachelijke vraag stelt waarmee je een rav kan winnen
![]()
bij rtl 5 was alles beterquote:Op zondag 19 maart 2006 10:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
De voorbeschouwing bij RTL 5 duurde soms wel 1.5 - 2 uur![]()
Wat andere races, samenvatting kwalificatie, nieuwtjes uit de pitstraat, Olav met een gast, andere technische achtergronden. En gewoon een goede nabeschouwing.
Wat ze nu doen slaat helemaal nergens meer op idd
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ALS ik aan jou zou vragen om een plaatje van een parkietpijpende walrus zou je dat kunnen regelen ja![]()
olav mol is okequote:Op zondag 19 maart 2006 10:33 schreef BaraCuda het volgende:
sbs zuigt inderdaad zwaar
Gelukkig zat Robert Doornbos er bij om die dikke pad een beetje te helpen
Want die Olav Molis volgends mij blind en traag aan het worden
Ze moeten de F1 er nu ff snel doorheen drukken omdat ze weer op pad moeten met de cameraploegquote:Op zondag 19 maart 2006 10:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
De voorbeschouwing bij RTL 5 duurde soms wel 1.5 - 2 uur![]()
Wat andere races, samenvatting kwalificatie, nieuwtjes uit de pitstraat, rondje in de sim, Olav met een gast, andere technische achtergronden. En gewoon een goede nabeschouwing.
Wat ze nu doen slaat helemaal nergens meer op idd
Dat werkt anders ... Mol zit gefocussed op de tijden en een spotter hoort aan te geven wat er op de baan gebeurd. Da's een nieuwe jongen, had ik begrepenquote:Op zondag 19 maart 2006 10:33 schreef BaraCuda het volgende:
sbs zuigt inderdaad zwaar
Gelukkig zat Robert Doornbos er bij om die dikke pad een beetje te helpen
Want die Olav Molis volgends mij blind en traag aan het worden
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:33 schreef vlad het volgende:
[..]
bij rtl 5 was alles beterbehalve die gast in de studio, maar daar was nog mee te leven.
begin vorig jaar hadden ze zelfs dat toeschouwers een of andere malle spreuk moesten roepen in de camera en daarmee een fles champagne konden winnen![]()
Nol kan ik ook echt niet uistaan man, met z'n domme flutapparaatjesquote:Op zondag 19 maart 2006 10:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Da's heul No+lniet
Het is Chiel Mobiel![]()
om 06:45 ging de wekker maar ik ben lekker 2 uur doorheen gegaanquote:Op zondag 19 maart 2006 10:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ja dat was echt te erg
Die voorbeschouwing kijk ik sinds sbs niet meer![]()
Om 8 uur ging de wekker en ik viel precies in de opwarmronden![]()
Die van mij ging om 08h00 en ik werd om 09h30 wakkerquote:Op zondag 19 maart 2006 10:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
om 06:45 ging de wekker maar ik ben lekker 2 uur doorheen gegaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |