Iddquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Rock-shocker het volgende:
En koop een Mac. Minstens eentje die 9.2 kan draaien.
Whahahaha een banner voor Achmea nogwelquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:04 schreef De_Hertog het volgende:
Geqxon: heb je de Telegraaf je foto verkocht of zo? Je staat er alweer in..
http://www.telegraaf.nl/binnenland/?83e5434b10255
Verklap het nou nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whahahaha een banner voor Achmea nogwel![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik kan het hier volgensmij haast niet zeggen maar ik vind Adium erg kut werken
Ik weet niet hoe jij werkt, maar als je dezelfde desktop op beide schermen draait kan ie idd korrelig en naar zijn. Ik gebruik Screen Spanning Doctor om beide beeldschermen te kunnen gebruiken, en als je dat programmatje gedraaid hebt kan je ook de scherpte van je externe monitor aanpassen. Het is echt idiot proof.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:33 schreef Reinnn85 het volgende:
ikke heb een 17" PB en hang mn 19"Philips TFT er weleens aan, werkt wel lekker. Maarrr..de beeldkwaliteit op die 19" is beroerd..Die kleuren zijn niet echt scherp en tekst ook niet. Lijkt een beetje op XP zonder cleartype aan. Die Philips heeft alleen een VGA aansluiting en gebruik het verloopje van Apple. Iemand any idea om t wat mooier te krijgen/ervaring mee?
Ja kijk, daar heb ik dan weer geen fuck verstand van, dus als het daar op vastligt, dan heb ik ook geen flauw idee van wat en hoe.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:52 schreef Geqxon het volgende:
Een TFT met DVI aansluiting aanschaffen? TFT schermen met VGA-aansluiting zijn helaas amper mooi te krijgen..
Ik had een tft scherm (VGA) en die was gewoon mooiquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:52 schreef Geqxon het volgende:
Een TFT met DVI aansluiting aanschaffen? TFT schermen met VGA-aansluiting zijn helaas amper mooi te krijgen..
Ik ook hoor, maar net als Audrey met de ScreenSpanning hack.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had een tft scherm (VGA) en die was gewoon mooi
Volgens mij kan je m alleen in originele resolutie laten draaien na een screen spanning hack.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sterker nog: ik heb mijn PB via DVI op een VGA monitor aangesloten en dat ziet er uitstekend uit. Zal dus idd niet de native resolutie zijn. Wellicht ff via systeemvoorkeuren->beeldscherm beide displays laten detecteren..?
Ik zit nu niet achter mijn Mac, maar ik dacht dat je ergens bij Display uit een aantal instellingen kon kiezen, waar ook bij stond 'voor flat panel' of 'voor crt' enzo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:55 schreef Reinnn85 het volgende:
nee...waar staat dat?
Inmiddels zit ik wel weer in OS X en kan ik je het volgende vertellen: System Preferences -> Appearance -> Font Smoothing Stylequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:20 schreef Reinnn85 het volgende:
gaat ik vanavond eens checken...thanx
Mac-gebruikers worden wel achtergesteld; eerst Google Earth nu Google Pages.quote:Sorry, your web browser is not yet supported.
Our programming wizards tried their darndest to get Google Page Creator to work with as many browsers as possible. But alas, even the most expert practitioners of web sorcery must sleep now and again, lest their JavaScript magic run dry.
Heb jij ff geluk met je PCquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:46 schreef Geqxon het volgende:
Google is totaal niet mac vriendelijk zo te zien
Beetje Safari uitsluiten, djees.
Maar er is naar mijn weten wel een Widget voor Blogger...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:48 schreef AudreyHepburn het volgende:
Blogger doet het ook nogsteeds niet fatsoendelijk in Safari..
Nee, ik werk (nog) bij Sitecom.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:57 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, Swets jij werkt toch bij een groot elektro bedrijf? Misschien een rare vraag, maar doen jullie aan stagaires? En hebben jullie locaties in het buitenland?
Ah okee. Nou ja, ik vind Sitecom ook wel een elektronica concernquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik werk (nog) bij Sitecom.
Sitecom heeft een hoofdvestiging in Rotterdam, sales kantoren in Frankrijk, Italie, Spanje en Duitsland.
Een purchase office in Taiwan en R&D (tot voor kort o.a. mijn terrein) wordt verplaatst naar Hongkong (vandaar mijn trip).
Die heeft Sitecom op dit moment dus niet nodigquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah okee. Nou ja, ik vind Sitecom ook wel een elektronica concern. Maar begrijpelijk dat de R&D verplaatst wordt wrs omdat het goedkoper is.
Ik zoek dus nog een stage (het liefst in het buitenland). Kennis van VHDL,C,C++,ASM en UML is aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |