Voor mij gaan de geruchten (gelukkig) goed de kant op van een nieuwe iBook serie... Even afwachten maarquote:Op zondag 19 maart 2006 11:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk nog steeds op een combinatie iPod/Telefoon. Dan hoef ik maar één apparaat mee te nemen tenslotte
Ik zou hem kopen voor de telefoonfunctie en Apple ontwerp. Ik denk niet dat ik de iPod functie veel zou gebruiken, aangezien ik niet zo'n fan ben van alles in een gadgets.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk nog steeds op een combinatie iPod/Telefoon. Dan hoef ik maar één apparaat mee te nemen tenslotte
En danquote:Op zondag 19 maart 2006 14:26 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Google'n naar 'osx icons' heb ik me laten influisteren.
Icoon kopieren naar clipboardquote:
Damnquote:Op zondag 19 maart 2006 14:56 schreef Furious het volgende:
Mooie folders.
Alleen is de bandwidth exceeded.
[afbeelding]
Heeft iemand deze toevallig?
Op die fiets.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Icoon kopieren naar clipboard
Apple + i op je hdd
Icoon van hdd aanklikken, die krijgt nu een blauwe gloed er omheen
Apple + v
Done![]()
Ja.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:56 schreef Furious het volgende:
Mooie folders.
Alleen is de bandwidth exceeded.
[afbeelding]
Heeft iemand deze toevallig?
Ik heb nu een telefoon die ik als telefoon en iCal-voor-onderweg gebruik. Als daar dan een iPod functie bijkomt, voor een aantal podcast die ik leuk vind, of bijvoorbeeld de hoorspelen van de Hitchhiker's Guide to the Galaxy, dan zou ik dat graag willen. Ik zou er eventueel ook wel een nano voor willen kopen, maar twee apparaten bij hebben, hoe klein ook, vind ik toch niet zo handig.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:44 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik zou hem kopen voor de telefoonfunctie en Apple ontwerp. Ik denk niet dat ik de iPod functie veel zou gebruiken, aangezien ik niet zo'n fan ben van alles in een gadgets.
Verrek! en ook niet rechts van de trash!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:39 schreef Tijn het volgende:
Hey, waarom kun je geen icoontje links van de Finder in je Dock plaatsen?
Hoi, normale zaterdag geweest dusquote:Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Kater. Brak. Blut.
Je tv als Primary Display instellen in het Display venstertje?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:31 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... ik heb net een DVI-naar-video-adapter gekocht om m'n MacBook op de TV te kunnen aansluiten. Dat werkt prima. Maar nu wil ik een film met FrontRow kijken. Hoe stel ik in dat de film op m'n TV komt en niet op het scherm van m'n laptop? Daar hoef ik mirroring toch niet voor aan te zetten mag ik hopen?
Daar zie ik niks staan over primary displaysquote:Op zondag 19 maart 2006 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je tv als Primary Display instellen in het Display venstertje?
Klik eens op 'arrangement'?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar zie ik niks staan over primary displays
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |