Tevens TVP.quote:
Waar staat die?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
[[url=http://static.flickr.com/46/114543207_77857d8642.jpg]afbeelding][/url]
(klik voor groter)
Die heb ik van die site af!
Ik hoop eigenlijk nog steeds op een combinatie iPod/Telefoon. Dan hoef ik maar één apparaat mee te nemen tenslottequote:Op zondag 19 maart 2006 11:03 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar de aankondegingen van begin april. Met een beetje geluk heb ik dan ook weer geld gespaard om dan wat leuks te kunnen kopen.
Hoe verander je 't icoontje voor je HD?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:57 schreef tonks het volgende:
[[url=http://static.flickr.com/46/114543207_77857d8642.jpg]afbeelding][/url]
(klik voor groter)
Die heb ik van die site af!
Dat wilde ik net vragen.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:04 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Hoe verander je 't icoontje voor je HD?
Google'n naar 'osx icons' heb ik me laten influisterenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen.
En bedankt voor die link
Voor mij gaan de geruchten (gelukkig) goed de kant op van een nieuwe iBook serie... Even afwachten maarquote:Op zondag 19 maart 2006 11:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk nog steeds op een combinatie iPod/Telefoon. Dan hoef ik maar één apparaat mee te nemen tenslotte
Ik zou hem kopen voor de telefoonfunctie en Apple ontwerp. Ik denk niet dat ik de iPod functie veel zou gebruiken, aangezien ik niet zo'n fan ben van alles in een gadgets.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk nog steeds op een combinatie iPod/Telefoon. Dan hoef ik maar één apparaat mee te nemen tenslotte
En danquote:Op zondag 19 maart 2006 14:26 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Google'n naar 'osx icons' heb ik me laten influisteren.
Icoon kopieren naar clipboardquote:
Damnquote:Op zondag 19 maart 2006 14:56 schreef Furious het volgende:
Mooie folders.
Alleen is de bandwidth exceeded.
[afbeelding]
Heeft iemand deze toevallig?
Op die fiets.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Icoon kopieren naar clipboard
Apple + i op je hdd
Icoon van hdd aanklikken, die krijgt nu een blauwe gloed er omheen
Apple + v
Done![]()
Ja.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:56 schreef Furious het volgende:
Mooie folders.
Alleen is de bandwidth exceeded.
[afbeelding]
Heeft iemand deze toevallig?
Ik heb nu een telefoon die ik als telefoon en iCal-voor-onderweg gebruik. Als daar dan een iPod functie bijkomt, voor een aantal podcast die ik leuk vind, of bijvoorbeeld de hoorspelen van de Hitchhiker's Guide to the Galaxy, dan zou ik dat graag willen. Ik zou er eventueel ook wel een nano voor willen kopen, maar twee apparaten bij hebben, hoe klein ook, vind ik toch niet zo handig.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:44 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik zou hem kopen voor de telefoonfunctie en Apple ontwerp. Ik denk niet dat ik de iPod functie veel zou gebruiken, aangezien ik niet zo'n fan ben van alles in een gadgets.
Verrek! en ook niet rechts van de trash!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:39 schreef Tijn het volgende:
Hey, waarom kun je geen icoontje links van de Finder in je Dock plaatsen?
Hoi, normale zaterdag geweest dusquote:Op zondag 19 maart 2006 16:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Kater. Brak. Blut.
Je tv als Primary Display instellen in het Display venstertje?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:31 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... ik heb net een DVI-naar-video-adapter gekocht om m'n MacBook op de TV te kunnen aansluiten. Dat werkt prima. Maar nu wil ik een film met FrontRow kijken. Hoe stel ik in dat de film op m'n TV komt en niet op het scherm van m'n laptop? Daar hoef ik mirroring toch niet voor aan te zetten mag ik hopen?
Daar zie ik niks staan over primary displaysquote:Op zondag 19 maart 2006 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je tv als Primary Display instellen in het Display venstertje?
Klik eens op 'arrangement'?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar zie ik niks staan over primary displays
[afbeelding]
Lees het tweede bericht eensquote:Op zondag 19 maart 2006 21:40 schreef editor2 het volgende:
ff heel iets anders:
Wie heeft weleens een Apple-walhala gezien van 3000 iBooks bij elkaar? Ik denk heel weing Mac gebruikers maar scholieren van de Miramar High School in de Verenigde Staten wel aangezien dat de bestelling is geweest van hun school-directie.
[afbeelding]
Enige jammerlijke is dat je in de foto-collage ook zo een lelijke Dell doos ziet. Schijnbaar voor enige evenwicht![]()
Toen je de plaatsjes weg haalde wegens hotlink bescherming had je er even iets meer bij kunnen zetten, nu had ik ook niet gekliktquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Onder Arrangements. Je primaire scherm heeft een wit balkje erboven; dat is je menubalk waar spotlight en batterijstatus o.a. staan.
Ok, ik zal het zo even proberen. Alvast bedanktquote:Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klik eens op 'arrangement'?
Ik heb momenteel geen tweede display om aan te sluiten helaas, dus kan het niet voor je testen.
Bij de PowerBook moest je daar volgens mij een USB device (zoals een toetsenbord of een muis) erin proppen om hem wakker te laten worden. Zal wel hetzelfde zijn bij de MacBook.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef Tijn het volgende:
Even wat anders... een MacBook zou toch ook in lid-closed-mode moeten kunnen werken? Dat je video uit je DVI-port kijkt met het scherm ingeklapt? Hoe werkt dat, want op het moment dat ik m'n scherm dicht klap, gaat m'n computer gewoon in de slaapstand en zie ik mooi niks op m'n TV.
Euh... ok. Das minder. Ik heb geen zin om dingen te gaan zitten omprikken hoor. Dan laat ik 'em wel open met het scherm op de laagste helderheid.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Bij de PowerBook moest je daar volgens mij een USB device (zoals een toetsenbord of een muis) erin proppen om hem wakker te laten worden. Zal wel hetzelfde zijn bij de MacBook.
whehehequote:Op zondag 19 maart 2006 22:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh... ok. Das minder. Ik heb geen zin om dingen te gaan zitten omprikken hoor. Dan laat ik 'em wel open met het scherm op de laagste helderheid.
Is de pc van Swets ook draadloos aangesloten?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:23 schreef E.T. het volgende:
Vraagje, regelmatig gebeurt het dat mijn iMac het draadloze netwerk niet meer kan vinden bij het wakker worden.
Als ik dan op het signaal-icoontje klik en 't netwerk selecteer wordt m'n signaal 5 seconden zwart (als in : goede verbinding) maar meteen daarna valt 't weer weg.
Gebeurt ook wel eens dat ik het netwerk niet eens meer tegenkom in m'n Mac? Dan moet ik netwerknaam en ww opnieuw instellen.
Is echt kompleet willekeurig wanneer het gebeurt volgens mij. Overigens lost het zich meestal wel op als ik Swets z'n pc aanzet die hier vlakbij staat.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
yepquote:Op maandag 20 maart 2006 12:28 schreef XL het volgende:
[..]
Is de pc van Swets ook draadloos aangesloten?
Ook een andere draadloze router dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef E.T. het volgende:
Nu ander draadloos netwerk en af en toe problemen met verbinden (zowel iBook als iMac).
Dus ga je denken aan een Mac-gerelateerd probleem.
Versatel leverde een draadloze modem/router welke niet eens WPA PSK ondersteunde.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:58 schreef XL het volgende:
[..]
Ook een andere draadloze router dan?
Ik ben altijd geneigd om als laatste aan fouten met de mac te denken
Dat is niet waar hoor, ik ben altijd geneigd aan fouten met routers te denken).
Ik los te vaak routerproblemen op door de firmware te vernieuwen, misschien biedt het uitkomst.
Mijn iBookie gaat prima via WPA draadloos.
Heb zelf een hidden SSID in combinatie met WPA en geen enkel probleem.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Versatel leverde een draadloze modem/router welke niet eens WPA PSK ondersteunde.
We hebben nu wanadoo en op de lifebox heb ik uiteraard een router van mijn werkgever aangesloten.
Deze is voorzien van de laatste firmware en geeft zoals gezegd geen enkel probleem met de windows bak. Daarnaast is het zo dat BEIDE Macs problemen geven. Daarnaast is hget zo dat wanneer de Macs eenmaal verbinding hebben het prima functioneerd.
De router is er een met de laatste techniek op draadloos gebied (MiMo), dus dat zou een issue kunnen zijn maar verwacht ik eerlijk gezegd niet. Ik weet niet of ik hidden SSID aan heb staan, anders zou dat nog een probleem kunnen zijn.
Anyway, ik zal de chipsetfabrikant van de router nog even aan zijn staart trekken, misschien dat die weet van een specifiek probleem met Mac Airport extreem clients
Die lifebox staat natuurlijk helemaal los van het probleem, dus die kunnen we uit de vergelijking schrappen.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:08 schreef XL het volgende:
[..]
Heb zelf een hidden SSID in combinatie met WPA en geen enkel probleem.
Heb wel al eens een klant met livebox + wireless router en macs aan mijn balie gehad met problemen. Ben echter zelf niet betrokken geweest bij het oplossen van zijn probleem.
System Preferences -> Sound -> Output ->Balance slider.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef iDex het volgende:
Weet iemand of je je geluid van de apple kan aanpassen?
ik hoor aan een oor heel slecht namelijk en nu wil ik het andere oor dan eigenlijk zachter zetten dat het dan gelijk aan beide kanten is. ik word nu best akelig van het geluidsverschil
En zie boven mij voor de Nederlandse versie.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
System Preferences -> Sound -> Output ->Balance slider.
Systeemvoorkeuren --> Geluid --> Uitvoer --> Balans.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef iDex het volgende:
Weet iemand of je je geluid van de apple kan aanpassen?
ik hoor aan een oor heel slecht namelijk en nu wil ik het andere oor dan eigenlijk zachter zetten dat het dan gelijk aan beide kanten is. ik word nu best akelig van het geluidsverschil
Staat er daar toch bijquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Apple blijft goed in detailsPlaatje?
Heb je dat er net stiekem bij gezet of wilde het de eerste keer niet laden bij mij?quote:
Ik denk het tweedequote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je dat er net stiekem bij gezet of wilde het de eerste keer niet laden bij mij?
http://video.google.com/videoplay?docid=-4662694154560792485&q=pomme+kellyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef Rock-shocker het volgende:
Heheh meteen even geprobeerd en inderdaad, wat vet!
(Tonks waar heb je je avatar nu weer vandaan, ik vind hem ook grappig)
Sommige mensen hebben echt niets te doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef tonks het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-4662694154560792485&q=pomme+kelly
Pomme en Kelly
Zij is echt heeeeeeeeeeel leukquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:38 schreef tonks het volgende:
Uhm hij werkt bij mij ook dat muisje.
En mijn avatar is nieuw!
Die kellly is CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTE!!!!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:23 schreef tonks het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-4662694154560792485&q=pomme+kelly
Pomme en Kelly
15 jaar, kan nog netquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die kellly is CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTE!!!!!!
Was ze maar 20 jaar ouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |