Mag het ook astraal? Of ben je al met Stenny in de weerquote:Op zondag 19 maart 2006 03:17 schreef BaajGuardian het volgende:
morwen ik wil sex met ju :<
lik me hol, ik ben BG, dit is het nieuwe topic klaar, prate gogogoquote:Op zondag 19 maart 2006 03:17 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
dit is ook een troll volgens mij
nej , irlquote:Op zondag 19 maart 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mag het ook astraal? Of ben je al met Stenny in de weer![]()
![]()
morwewn mag ik jou prikken?quote:
Tuurlijk, beeb, we gaan toch trouwenquote:
Dat hoort erbij, tot de dood ons schijtquote:
hahaquote:Op zondag 19 maart 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, tot de dood ons schijt![]()
Is het al kerst. Damn, ik zit veels te lang achter die pcquote:
niet in de vorm zoals ze geprent worden nee...quote:Op zondag 19 maart 2006 03:27 schreef -skippybal- het volgende:
BG geloof je in aliëns??
Is het kerst!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is het al kerst. Damn, ik zit veels te lang achter die pc![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 03:30 schreef BaajGuardian het volgende:
morwen is vast een knappe slanke vrouw <3
Waaaaaat???quote:Op zondag 19 maart 2006 03:32 schreef Cool_Runner het volgende:
huuuu peter beense, kan iemend m van mn beeldscherm poetsen/
ga dood danquote:Op zondag 19 maart 2006 03:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ja nu ga ik echt slapen anders ga ik dood![]()
quote:
Ik ook, lieverd, ik ook, maar mijn vrucht hehquote:Op zondag 19 maart 2006 03:39 schreef BaajGuardian het volgende:
morwen ik wil NU sexen met je :/
lemme eat yer peachquote:Op zondag 19 maart 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, lieverd, ik ook, maar mijn vrucht heh![]()
Ik wil die wel ruilen voor deze:quote:
quote:
ko,m we gaen sexun gogogo lekker m... bloote lichame schure tegemekaar en dikke pioemol en kutjoe pompuquote:Op zondag 19 maart 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, lieverd, ik ook, maar mijn vrucht heh![]()
wat zegt ze?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Vooral als ze naar voren gaat héquote:Op zondag 19 maart 2006 03:47 schreef BaajGuardian het volgende:
qunix omg die avatar bes wel pijpebekju
JA em erin STOUWE Rbbb Rbbb KNNnnnngg jjjjj REHH!! rehreh RRRR.. gnggg spssssquote:
ik wil dat meidju tog zo in de mond pompe he ... teringquote:Op zondag 19 maart 2006 03:50 schreef Qunix het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 19 maart 2006 03:52 schreef Doderok het volgende:
Héla, niemand steekt zijne fallus in mijn avatarke!![]()
eg wel, fet gheylquote:Op zondag 19 maart 2006 03:52 schreef Doderok het volgende:
hoe doe je die sjit eigenlijk?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:52 schreef Qunix het volgende:
[img width=300 height=300]http://xs72.xs.to/pics/06110/rmmi40.gif[/img]
Beter in je avatarke dan ergens anders...quote:Op zondag 19 maart 2006 03:52 schreef Doderok het volgende:
Wanneer die linker een trompetspeler probeert na te doenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:50 schreef Doderok het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-4662694154560792485
Er is een nog betere, staat er een dik menneke op de achtergrond mee te doen. Niet van haar denk ik en ik kom weer eens niet op de titelquote:Op zondag 19 maart 2006 03:50 schreef Doderok het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-4662694154560792485
Charly Lownoise & Mental Theo - Check The Penisquote:Op zondag 19 maart 2006 03:59 schreef Cool_Runner het volgende:
check the penis, dont you want the penis rutututututuuu rutututututuu
LIK< MU BALZAAACKKgg rreh reh reh reh reh reh rehhhhhnggquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 03:59 schreef doka het volgende:
[..]
Zeg uhm, ga eens bij je eigen usertjes posten!
mag daar niet posten van henk, omdat ik teveel gedronken heb.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:59 schreef doka het volgende:
[..]
Zeg uhm, ga eens bij je eigen usertjes posten!
Hier wel hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 04:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
mag dar niet posten van henk, odmat ik teveel gedonken heb.![]()
Tss, waar is je grote mond geblevenquote:Op zondag 19 maart 2006 04:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
mag daar niet posten van henk, omdat ik teveel gedronken heb.![]()
Verder gaat het wel?quote:Op zondag 19 maart 2006 04:02 schreef BaajGuardian het volgende:
NURKRKRNUUURREEEEECKEEEeeeeeeeeeeeeeee.i....gheylekindurzlikkumebenewijdsstlikelikelikelikelikelikelieklielieleilekekekkkkkkkkkkketfffbendornkeuueeeee
quote:
Leuk, mijn favoriete vrouwkes gaan tegen mij samenspannenquote:Op zondag 19 maart 2006 04:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat doka maar lullen joh, wat weet die nou helemaal. niks toch![]()
Sure, en melke danquote:Op zondag 19 maart 2006 04:04 schreef doka het volgende:
[..]
Leuk, mijn favoriete vrouwkes gaan tegen mij samenspannen![]()
melke en steeltje zijn je favo's, dus wat zeur je nou.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:04 schreef doka het volgende:
[..]
Leuk, mijn favoriete vrouwkes gaan tegen mij samenspannen![]()
Gotverdomme wat een gheyle pijpbekjequote:
GAAT GEBEUREN< POPJE, geduldquote:Op zondag 19 maart 2006 04:05 schreef BaajGuardian het volgende:
MORWEN IK WIL EGT TROUWU EN SAX hEBU KK?
Ojaquote:Op zondag 19 maart 2006 04:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
melke en steeltje zijn je favo's, dus wat zeur je nou.![]()
en ik heb geen grote mond![]()
Ik woon in Afrikaquote:Op zondag 19 maart 2006 04:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Doen jullie nog even wat lekker water drinken, voor het slapen gaan straks?
Oja, tijd om over te schakelen naar die smaakloze rotzooiquote:Op zondag 19 maart 2006 04:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Zeg dat nou niet, dadelijk steekt BJ zijn piemol erinquote:
Water is coolquote:Op zondag 19 maart 2006 04:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oja, tijd om over te schakelen naar die smaakloze rotzooi![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dadelijk steekt BJ zijn piemol erin![]()
![]()
Waarom?quote:Op zondag 19 maart 2006 04:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Whehehehehequote:
Trusten dan in de uren die je nog resten deze nachtquote:
Weinig.. maar moeite waardquote:Op zondag 19 maart 2006 04:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Trusten dan in de uren die je nog resten deze nacht![]()
Maar wil zij dat wel?quote:Op zondag 19 maart 2006 04:21 schreef BaajGuardian het volgende:
ik wil morwen nogsteeds nuekun
Morwen is even bezig, geduld en op je beurt wachtenquote:Op zondag 19 maart 2006 04:21 schreef BaajGuardian het volgende:
klotuquote:Op zondag 19 maart 2006 04:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Morwen is even bezig, geduld en op je beurt wachten![]()
En ik vind jou nog steeds leukquote:Op zondag 19 maart 2006 04:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Tuurlijk wel en zeker BG en Snappiequote:
Precies, maar daarna ben ik er weer helemaal voor iedereenquote:Op zondag 19 maart 2006 04:30 schreef Doderok het volgende:
En ze moet eerst werpen...
key dan, afspraakje maken <3quote:Op zondag 19 maart 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
En ik vind jou nog steeds leukIk denk niet dat dat gaat veranderen bij ons
![]()
![]()
Sgoe, ik ga van jou dromen doe jij dat dan ook van mij. Experimentjequote:
fuk drome leds get togethar, en nuekuquote:Op zondag 19 maart 2006 04:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sgoe, ik ga van jou dromen doe jij dat dan ook van mij. Experimentje![]()
Lijkt me best geinig om te kijken of dat lukt>>>>>>>>>>oeps, klaagbaak![]()
Koppige ezelquote:Op zondag 19 maart 2006 04:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
fuk drome leds get togethar, en nueku
En een dikkequote:Op zondag 19 maart 2006 04:43 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga in ieder geval m'n pijnlijke ribbetjes wel naar bed brengen. Ciao!
Nog eenspeciaal voor Morwen
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 04:44 schreef Cool_Runner het volgende:
het was me weer een waar genoegen. succes met neuken baaj![]()
Wat een taal weerquote:Op zondag 19 maart 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
En een dikketerug.
Ik nueck je dadelijk in mijn dromen wel ff![]()
![]()
Hobjequote:
Wat zouden ze daarvan moeten maken danquote:
BG zit nu in de separeerquote:Op zondag 19 maart 2006 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat zouden ze daarvan moeten maken dan![]()
Met of zonder piercing?quote:Op zondag 19 maart 2006 05:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb een heeeeele grote piemol
Nee joh, dat is je neusquote:Op zondag 19 maart 2006 05:02 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb een heeeeele grote piemol
Gewoon even doorposten, is het zo wegquote:Op zondag 19 maart 2006 05:07 schreef Clourhide het volgende:
Ik weet niet wat er precies misloopt, maar layout kan hier wel wat beter.
Blijkbaar heeft het plaatsen van 15 x playbackende breezers een invloed op het bekijken van een topic.quote:
Nee hoor dan moet je in Truth-forum postenquote:Op zondag 19 maart 2006 05:14 schreef Clourhide het volgende:
Aha, iemand reageert.![]()
Ik dacht dat ik nu plots 2 uur in de Internet-tijdsschaal teruggeworpen werd.![]()
Dat doe ik al, en BG ook, maar hij houdt niet van me, zie je...quote:Op zondag 19 maart 2006 05:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee hoor dan moet je in Truth-forum posten![]()
*klikt op naam en leestquote:Op zondag 19 maart 2006 05:17 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Dat doe ik al, en BG ook, maar hij houdt niet van me, zie je...Omdat ik te kritisch ben en zo...
![]()
Ah, het schandelijk misbruik van m'n avatarkequote:Op zondag 19 maart 2006 05:15 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het plaatsen van 15 x playbackende breezers een invloed op het bekijken van een topic.
Dat google-filmpje is wel ontzettendquote:Op zondag 19 maart 2006 05:18 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ah, het schandelijk misbruik van m'n avatarke![]()
np (betekent: "no problem", by the way)quote:Op zondag 19 maart 2006 05:18 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ah, het schandelijk misbruik van m'n avatarke![]()
En gelijk heb je......dat je je mening geeft bedoel ik. Maar ik zie niks verontrustends eigenlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 05:19 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Mijn naam? Nou goed, geen probleem. Ik meen dat ook allemaal.
Nou je kan echt niet alles gelezen hebben op 5 of 10 minuten hoor, da's bullshit.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
En gelijk heb je......dat je je mening geeft bedoel ik. Maar ik zie niks verontrustends eigenlijk![]()
Ja doeg, schijterdquote:Op zondag 19 maart 2006 05:26 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, ik heb nog een drukke restnacht qua neucken dus toedeledokie iedereen![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 05:26 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, ik heb nog een drukke restnacht qua neucken dus toedeledokie iedereen![]()
![]()
Morgen, ok, maar ik ben niet tegen of voor jou hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 05:26 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Nou je kan echt niet alles gelezen hebben op 5 of 10 minuten hoor, da's bullshit.
Kijk maar eens écht naar alle 9/11 topics van de laatste weken.
Truste lieve Morwenquote:Op zondag 19 maart 2006 05:26 schreef Morwen het volgende:
![]()
Zie hierboven.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Morgen, ok, maar ik ben niet tegen of voor jou hoor![]()
Keep your pants on![]()
Byebye![]()
Chronische onwil om te gaan slapen. En jij?quote:Op zondag 19 maart 2006 05:49 schreef Tha_wrecka het volgende:
wild gestapt doka? wat houdt jou hier op fok op dit tijdstip?
En lange ban zal hij krijgenquote:Op zondag 19 maart 2006 07:44 schreef Doderok het volgende:
TS slaapt vermoed ik...
Was één van de meer geslaagde nachtbagger reeksen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |