Ah, het schandelijk misbruik van m'n avatarkequote:Op zondag 19 maart 2006 05:15 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het plaatsen van 15 x playbackende breezers een invloed op het bekijken van een topic.
Dat google-filmpje is wel ontzettendquote:Op zondag 19 maart 2006 05:18 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ah, het schandelijk misbruik van m'n avatarke![]()
np (betekent: "no problem", by the way)quote:Op zondag 19 maart 2006 05:18 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ah, het schandelijk misbruik van m'n avatarke![]()
En gelijk heb je......dat je je mening geeft bedoel ik. Maar ik zie niks verontrustends eigenlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 05:19 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Mijn naam? Nou goed, geen probleem. Ik meen dat ook allemaal.
Nou je kan echt niet alles gelezen hebben op 5 of 10 minuten hoor, da's bullshit.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
En gelijk heb je......dat je je mening geeft bedoel ik. Maar ik zie niks verontrustends eigenlijk![]()
Ja doeg, schijterdquote:Op zondag 19 maart 2006 05:26 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, ik heb nog een drukke restnacht qua neucken dus toedeledokie iedereen![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 05:26 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, ik heb nog een drukke restnacht qua neucken dus toedeledokie iedereen![]()
![]()
Morgen, ok, maar ik ben niet tegen of voor jou hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 05:26 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Nou je kan echt niet alles gelezen hebben op 5 of 10 minuten hoor, da's bullshit.
Kijk maar eens écht naar alle 9/11 topics van de laatste weken.
Truste lieve Morwenquote:Op zondag 19 maart 2006 05:26 schreef Morwen het volgende:
![]()
Zie hierboven.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Morgen, ok, maar ik ben niet tegen of voor jou hoor![]()
Keep your pants on![]()
Byebye![]()
Chronische onwil om te gaan slapen. En jij?quote:Op zondag 19 maart 2006 05:49 schreef Tha_wrecka het volgende:
wild gestapt doka? wat houdt jou hier op fok op dit tijdstip?
En lange ban zal hij krijgenquote:Op zondag 19 maart 2006 07:44 schreef Doderok het volgende:
TS slaapt vermoed ik...
Was één van de meer geslaagde nachtbagger reeksen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |