Jij mag ook meedoen, hoor, mag jij zijn piemolquote:
iedreen is dronkenquote:Op zondag 19 maart 2006 02:52 schreef doka het volgende:
[..]
Manu is ook al een beetje dronken, volgens mij
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laten we dat tot op de BODEM uitzoeken![]()
nog niet helemaalquote:Op zondag 19 maart 2006 02:52 schreef doka het volgende:
[..]
Manu is ook al een beetje dronken, volgens mij
Bijna iedereen, ik nog nietquote:
Skippy, als ik het me goed herinner, ging je roken en daarna slapen. Dus deze post heb ik niet gezienquote:
jaaaaaa hij is heel ingewikkeldquote:
tekstquote:
Ik hbe gejoktquote:Op zondag 19 maart 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Skippy, als ik het me goed herinner, ging je roken en daarna slapen. Dus deze post heb ik niet gezien![]()
![]()
ben je dronken?quote:
Ik kan geen Fransquote:
Phoebe als Ross uitlegt dat hij en Rachel mammie en daddy gaan zeggen omdat ze denken dat Emma gaat pratenquote:Op zondag 19 maart 2006 02:57 schreef Manu82 het volgende:
Is daddy gonna spank me?
Wat is dat?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:58 schreef BONG4002 het volgende:
Zit nu aan de Katjang pedis, god mn tong staat gewoon in de fik!
gewoon een tijdje d'r naar kijkenquote:
Dat zijn die hele hete pinda's, van AHquote:
ik ben dronken strontbezopen, maar ben geen homo, maar I can't affort to have principlesquote:Op zondag 19 maart 2006 02:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben je dronken?
lets get togethaaa, sax
Ik wel, zowel kunnen als kennenquote:
Er komt niks engs uit?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
gewoon een tijdje d'r naar kijken
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 maart 2006 02:58 schreef sig000 het volgende:
De mijne is klein in ontspanning maar heeft wel erg veel groeipotentieel.![]()
Wat hebben die met de lengte van Piemols te maken?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zijn die hele hete pinda's, van AH
Mooiquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Phoebe als Ross uitlegt dat hij en Rachel mammie en daddy gaan zeggen omdat ze denken dat Emma gaat praten![]()
![]()
Ban!quote:Op zondag 19 maart 2006 02:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zijn die hele hete pinda's, van AH
Als je dat spul neemt krimpt je piemel vanzelf welquote:Op zondag 19 maart 2006 03:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat hebben die met de lengte van Piemols te maken?![]()
quote:
Dat je je vijf minuten moet concentreren en je dan EINDELIJK de waterval ziet ipv het wijf op de voorgrondquote:
Okejquote:
Heb ik helemaal voor niks zitten kijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat je je vijf minuten moet concentreren en je dan EINDELIJK de waterval ziet ipv het wijf op de voorgrond![]()
Oeh, dies voor gevorderen. Maar, het is zoiets als "Heeft iemand een idee wat er aan de hand is met dit plaatje, concentreer je vijf minuten en je zal het zien in het midden" Zoietsquote:
Hopelijk heeft hij een uitvaartverzekeringquote:Op zondag 19 maart 2006 03:04 schreef Qunix het volgende:
BG is dood
Dies nog beterquote:Op zondag 19 maart 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat je je vijf minuten moet concentreren en je dan EINDELIJK de waterval ziet ipv het wijf op de voorgrond![]()
Roel uit BB5quote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef -skippybal- het volgende:
Wie kent er mensen met kleine piemols?
Ik ben van de vrije vertalingquote:
wat?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Sodeju, drie uur geweest en ik heb 't gewoon gemist![]()
Als het errug laat wordt, roep ik altijd de tijd omquote:
Alleen hele en soms halve urenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:07 schreef -skippybal- het volgende:
03:07
wel geez dude, geen idee, daar kijk ik niet na, ben geen flikker sorryquote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef -skippybal- het volgende:
Kleine mensen? Of baby's?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef -skippybal- het volgende:
ahh liefquote:
Waar moeten we in hemelsnaam naartoe als hij slaapt en hij geen topiques meer kan openen ?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
BG, zijn piemol in de zwarte zalf aan het zetten?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 03:08 schreef envelopentietenboer het volgende:
[..]
wel geez dude, geen idee, daar kijk ik niet na, ben geen flikker sorry
Bong en ik zijn er nogquote:Op zondag 19 maart 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar moeten we in hemelsnaam naartoe als hij slaapt en hij geen topiques meer kan openen ?![]()
Nee. Ik stel voor dat JIJ er een eentje opent, zo van 'Adoreer hier BG voordat hij een ban aan zijn kont krijgt'. Of zo.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
Waar gaan we zo verder? Want BG is nu overleden dus ja, geen nieuwe TT door hem iig
ah daar was je weerquote:Op zondag 19 maart 2006 03:10 schreef BaajGuardian het volgende:
haha wereldtopic haha
maare ik ben geitebezope
Morwen sex?
ik zou graag rukken maar dat wil niet atm want dat gaat pijn doen naderhand :/quote:Op zondag 19 maart 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
BG, zijn piemol in de zwarte zalf aan het zetten?![]()
Heb je hem ingesmeerd?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:10 schreef BaajGuardian het volgende:
haha wereldtopic haha
maare ik ben geitebezope
Morwen sex?
wees gerust mensju , BG krijgt geen banquote:Op zondag 19 maart 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Ik stel voor dat JIJ er een eentje opent, zo van 'Adoreer hier BG voordat hij een ban aan zijn kont krijgt'. Of zo.
Nee joh?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wees gerust mensju , BG krijgt geen ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |