Dat je je vijf minuten moet concentreren en je dan EINDELIJK de waterval ziet ipv het wijf op de voorgrondquote:
Okejquote:
Heb ik helemaal voor niks zitten kijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat je je vijf minuten moet concentreren en je dan EINDELIJK de waterval ziet ipv het wijf op de voorgrond![]()
Oeh, dies voor gevorderen. Maar, het is zoiets als "Heeft iemand een idee wat er aan de hand is met dit plaatje, concentreer je vijf minuten en je zal het zien in het midden" Zoietsquote:
Hopelijk heeft hij een uitvaartverzekeringquote:Op zondag 19 maart 2006 03:04 schreef Qunix het volgende:
BG is dood
Dies nog beterquote:Op zondag 19 maart 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat je je vijf minuten moet concentreren en je dan EINDELIJK de waterval ziet ipv het wijf op de voorgrond![]()
Roel uit BB5quote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef -skippybal- het volgende:
Wie kent er mensen met kleine piemols?
Ik ben van de vrije vertalingquote:
wat?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Sodeju, drie uur geweest en ik heb 't gewoon gemist![]()
Als het errug laat wordt, roep ik altijd de tijd omquote:
Alleen hele en soms halve urenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:07 schreef -skippybal- het volgende:
03:07
wel geez dude, geen idee, daar kijk ik niet na, ben geen flikker sorryquote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef -skippybal- het volgende:
Wie kent er mensen met kleine piemols?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |