Kleine mensen? Of baby's?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:05 schreef -skippybal- het volgende:
Wie kent er mensen met kleine piemols?
ahh liefquote:
Waar moeten we in hemelsnaam naartoe als hij slaapt en hij geen topiques meer kan openen ?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
BG, zijn piemol in de zwarte zalf aan het zetten?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 03:08 schreef envelopentietenboer het volgende:
[..]
wel geez dude, geen idee, daar kijk ik niet na, ben geen flikker sorry
Bong en ik zijn er nogquote:Op zondag 19 maart 2006 03:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar moeten we in hemelsnaam naartoe als hij slaapt en hij geen topiques meer kan openen ?![]()
Nee. Ik stel voor dat JIJ er een eentje opent, zo van 'Adoreer hier BG voordat hij een ban aan zijn kont krijgt'. Of zo.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:09 schreef BONG4002 het volgende:
Waar gaan we zo verder? Want BG is nu overleden dus ja, geen nieuwe TT door hem iig
ah daar was je weerquote:Op zondag 19 maart 2006 03:10 schreef BaajGuardian het volgende:
haha wereldtopic haha
maare ik ben geitebezope
Morwen sex?
ik zou graag rukken maar dat wil niet atm want dat gaat pijn doen naderhand :/quote:Op zondag 19 maart 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
BG, zijn piemol in de zwarte zalf aan het zetten?![]()
Heb je hem ingesmeerd?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:10 schreef BaajGuardian het volgende:
haha wereldtopic haha
maare ik ben geitebezope
Morwen sex?
wees gerust mensju , BG krijgt geen banquote:Op zondag 19 maart 2006 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Ik stel voor dat JIJ er een eentje opent, zo van 'Adoreer hier BG voordat hij een ban aan zijn kont krijgt'. Of zo.
Nee joh?quote:Op zondag 19 maart 2006 03:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wees gerust mensju , BG krijgt geen ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |