Met jou natuurlijkquote:
Ik had m'n post nog ge-edit, zal 'm hier nogmaals plaatsen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:00 schreef gelly het volgende:
De klacht staat er duidelijk.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.... Alleen dat Oprah auto's weggeeft en je dat niet snapt... Dat noem ik geen klacht. Geef dan aan wat je er niet aan snapt of wat je nu direct als aanleiding ziet om er speciaal een topic over te openen...
edit: Niet iedereen heeft het programma natuurlijk gezien, dus misschien kun je uitleggen wat je met het 'medeleven' bedoelt? Ging Oprah uit haar pannetje, barste ze in tranen uit? Zoiets dus... Voor degenen die het programma daadwerkelijk gezien hebben is het een duidelijke OP, voor degenen die het niet zagen is het wellicht wat handiger als je de situatie uitlegt...
Voorbeeld:
Staat me toch een moeilijke vraag in dat boekje van me, niemand wist het antwoord. Waarom zetten ze er eigenlijk zulke moeilijke vragen in?
Diegenen die het boekje gezien hebben weten waar het over gaat en kunnen meepraten, voor de anderen had ik er beter van kunnen maken:
Ik heb een Irish pubquiz boekje gekocht en nu hebben we vanavond met een groepje zitten quizen. Er stond in dat boekje een vraag. [insert vraag] Daar wist dus niemand het antwoord op. Sjezus, als je het leuk wilt houden moet je natuurlijk wel te beantwoorden vragen in zo'n boekje zetten. Waarom maken ze het nu extra moeilijk?
Snappie?
En dat alles omdat er een topic van je gesloten is?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:03 schreef gelly het volgende:
Rot lekker op prutsmodGeen wonder dat Klaagbaak nog steeds een zooi is.
Weltrustenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat alles omdat er een topic van je gesloten is?
Maar ik rot idd op nu, ga lekker slapen. Truste
Nee, niet alleen daarom. Je laat de verkeerde topics open en sluit goede met een onlogische reden. KLB topics staan vol met offtopic geouwehoer en worden om die reden gesloten. Hoeveel crew is er bezig met het modden van Klaagbaak ? Het is absurd ! Het lijkt degenen die er verantwoordelijk voor zijn geen ene teringmoer te kunnen interesseren zolang ze hun blauwe kleurtje maar houden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat alles omdat er een topic van je gesloten is?
Maar ik rot idd op nu, ga lekker slapen. Truste
We hebben dus allemaal hetzelfde voor ogen, een beter KLB? Als je dan wat minder grof zou zijn tijdens je feedback/kritiek zou er wellicht ook meer cq beter naar geluisterd worden. We zijn absoluut niet doof of blind voor goede input van de user. Zie daarvoor ook eens Ja GVD, lekker thuiskomen zo!! Na de initiële bagger onstaat daar een goede discussie over de zin en onzin van KLB. Al de punten van deze users zijn achter de schermen aangekaart. Een aantal van deze punten zullen meegenomen worden een aantal andere punten zijn niet haalbaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, niet alleen daarom. Je laat de verkeerde topics open en sluit goede met een onlogische reden. KLB topics staan vol met offtopic geouwehoer en worden om die reden gesloten. Hoeveel crew is er bezig met het modden van Klaagbaak ? Het is absurd ! Het lijkt degenen die er verantwoordelijk voor zijn geen ene teringmoer te kunnen interesseren zolang ze hun blauwe kleurtje maar houden.
Het is ook niet de eerste keer dat ik dit soort dingen aankaart en er zijn al diverse topics over volgeluld. En dan kom jij als excuustruus op KLB omdat het zo zielig is na je modwerk op HBB om de crew te verlaten. Ja, dan zakt echt m'n broek af.
Welterusten.
onder welke steen kom jij vandaan gekropen. Je doet net of het ierts van de laatste weken is, en je weet dondersgoed dat KLB al veeeel langer verrot is. En zolang er prutsers blijven komen die KLB als bagger verlengstuk van ONZ blijven zien, zal het niet snel veel beter worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:03 schreef gelly het volgende:
Rot lekker op prutsmodGeen wonder dat Klaagbaak nog steeds een zooi is.
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:38 schreef gelly het volgende:
Kunnen er godverdomme niet eens een paar capabele mods op Klaagbaak gezet worden ?
Donequote:Op zondag 26 maart 2006 14:53 schreef Arcee het volgende:
[MTV] Video Britse band alleen in U.S. af te spelen.
Graag even van spalen spelen maken.
Ik word genegeerd.. Mergen die topics!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:08 schreef Roolio het volgende:
Ligt het aan mij of zijn dit 2 dezelfde topics?
Negerzoen verdwenen
Na negerzoenen ook blanke vla uit handel ?
Mijne was eerder![]()
Sorry, dat ik 'm eerder niet zagquote:Op zondag 26 maart 2006 14:59 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik word genegeerd.. Mergen die topics!
Dank je!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry, dat ik 'm eerder niet zag
fixed
In dat geval, laten we het nog eens proberenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:55 schreef Homdeck het volgende:
The_terminator, dat topic over 1 tegen 100 dat je zojuist gesloten hebt is wel degelijk gegrond. Ik heb het ook gezien en in andere subfora blijkbaar ook, klik
Kan dus best weer open.
oplichters zijn het![]()
Laat nog maar even in KLB staan. Echt onzin is het niet meer zie ik netquote:Op zondag 26 maart 2006 22:55 schreef TC03 het volgende:
Open en schopje ONZ s.v.p.
Oplichterij 1 tegen 100
zelfs dat helpt nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En bans worden niet op het forum besproken dus dan zul je toch moeten gaan mailen
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:58 schreef MLF het volgende:
[..]
zelfs dat helpt niet
48 uur betekent nog steeds 1 week
maar duurt al 9 dagen
zitten fok mods op de pabo ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |