wereld verbeteraar...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Vroeger toen ik nog mod was van een ander forum was het altijd lekker thuiskomen. Ik starte de computer op, pakte een drankje en een sigaretje en begon eens met lekker bijlezen... Heerlijke momenten waren dat.
Tegenwoordig ben ik mod van KLB, als ik thuiskom pak ik wat te drinken en een sigaretje. Dat sigaretje brand weg op de asbak omdat ik er niet aan toekom er een trekje van te nemen. Ik ben namelijk pakweg een uur bezig om alle topics te doorlopen en van bagger te ontdoen![]()
Doe daar verdomme eens iets aan![]()
Zo zou je het ook kunnen zienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef XiChico het volgende:
Jaa dus fok is goed voor je gezondheid
Dát is nou modereren! Ben je niet gewend hé...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Vroeger toen ik nog mod was van een ander forum was het altijd lekker thuiskomen. Ik starte de computer op, pakte een drankje en een sigaretje en begon eens met lekker bijlezen... Heerlijke momenten waren dat.
Tegenwoordig ben ik mod van KLB, als ik thuiskom pak ik wat te drinken en een sigaretje. Dat sigaretje brand weg op de asbak omdat ik er niet aan toekom er een trekje van te nemen. Ik ben namelijk pakweg een uur bezig om alle topics te doorlopen en van bagger te ontdoen![]()
Doe daar verdomme eens iets aan![]()
quote:
begint het toch nog op werken te lijkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dát is nou modereren! Ben je niet gewend hé...
Modereren is ook meeposten, zelf eens een topicje openen en natuurlijk ook bagger verwijderen en notes zetten.... Het verschil met de andere subfora (excl ONZ) is dat de weegschaal hier op KLB doorslaat naar de 'verkeerde' kant.... Verder is het een tof forumquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dát is nou modereren! Ben je niet gewend hé...
Ik stoppen? Echt nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:09 schreef Megumi het volgende:
Dan stop je ermee. Dus wat is je klacht?
Dan krijg ik rook in m'n ogen en dat priktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef MrKickass het volgende:
Doe je je stok voortaan in je mond tijdens het lezen
Zeg hee, klagen doe je maar in KLBquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Modereren is ook meeposten, zelf eens een topicje openen en natuurlijk ook bagger verwijderen en notes zetten.... Het verschil met de andere subfora (excl ONZ) is dat de weegschaal hier op KLB doorslaat naar de 'verkeerde' kant.... Verder is het een tof forum
Ban ze!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik stoppen? Echt niet![]()
Als jullie nou gewoon wat minder baggeren is het probleem ook opgelost![]()
Vroeger, toen zij nog op fok het BB5 en HBB forum deedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:14 schreef hydrah het volgende:
Vroeger, toen hij nog mod was van het forum van Cosmo-Girl of Elle-Girl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |