Of je bent gewoon een vervelende puber met bitter weinig fantasiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
als je aan het rekenen slaat met m'n postaantal en m'n aanmeld datum, zul je zien dat ik alleen post open na er lang over nagedacht te hebben.
Als jij wat beter rond had gekeken in KLB had je dit topic ook gezien => Zo KLB-verkloters, dan maar zo-3quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
als je aan het rekenen slaat met m'n postaantal en m'n aanmeld datum, zul je zien dat ik alleen post open na er lang over nagedacht te hebben.
conclusie: het zijn hoogstaande stukjes proza (door sommigen onterecht beschouwd als bagger) en dus moet je er gewoon vanaf blijven.
als je wat langer in KLB had rondgekeken, dan had je kunnen zien dat het niet meer is dan een veredelde ONZ, ergo baggerposts horen erbij zoals PMS bij vrouwen hoort.
Zoek de verschillenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
Dan maar hier.
Wat is er aan de hand.
KLB verbaggert meer en meer, er staat geen behoorlijk klaagtopic meer tussen.
Hele ritsen users die alleen hun posthistorie in KLB hebben.
hele ritsen users die KLB gebruiken als veredelde ONZ
Hele ritsen users die topics volledig kapen en verkloten.
Hele ritsen users die ongebreidelde en ongefundeerde "kritiek"op de moderatie hebben.
Jullie verkloten de boel, eik horen jullie het op te lossen.
Want je verknalt het voor jezelf, want vanaf nu ga ik ongebreideld bannen..
Het is mooi geweest nu.
kom op zeg, wie neemt yvonne nou serieus?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als jij wat beter rond had gekeken in KLB had je dit topic ook gezien => Zo KLB-verkloters, dan maar zo-3
Waarin Yvonne dít post
[..]
Zoek de verschillen
De mensen die een bannetje van haar hebben gekregen hopelijk welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:17 schreef immortalsean het volgende:
[..]
kom op zeg, wie neemt yvonne nou serieus?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De mensen die een bannetje van haar hebben gekregen hopelijk wel
nu gaan ze vast de tekst aanpassen in die topicquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:09 schreef nikky het volgende:
MLF Algemene Richtlijnen B&H (Faq / Policy)
48 uur
En bans worden niet op het forum besproken dus dan zul je toch moeten gaan mailenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:34 schreef MLF het volgende:
wat een stumpers op fok
kreeg en ban van 48 uur die al 3,5 dag duurt, dus ik stuur een mail, blijkt dat ze zeer goed kunnen rekenen: 48 uur is nl een week
![]()
[..]
heb ik al gedaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En bans worden niet op het forum besproken dus dan zul je toch moeten gaan mailen
je hebt er dus geen reet van begrepen, je gaat derhalve ook niet door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
conclusie: het zijn hoogstaande stukjes proza (door sommigen onterecht beschouwd als bagger) en dus moet je er gewoon vanaf blijven.
als je wat langer in KLB had rondgekeken, dan had je kunnen zien dat het niet meer is dan een veredelde ONZ, ergo baggerposts horen erbij zoals PMS bij vrouwen hoort.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:05 schreef BlueEyed het volgende:
Tha_T , wat is er mis met dit topic? Zet je de vetpan aan, is-ie warm, kijk je in de diepvries,
Lijkt me toch echt wel geschikt voor KLB , of heb ik iets gemist?
En daarnaast is het openen om het openen erg irritant. En zo zie ik dat topic iigquote:
even volledig offtopic: ben jij nou linksdraaiend of rechtsdraaiend ?quote:
Donequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef McCarthy het volgende:
Oxfam Novib, omdat hulp niet helpt :')
Oxfam en Novib met hoofdletters graag
bedankt
McC
Het was idd wel grappig ja....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Thrilled het volgende:
Kom op flugeltje
Wat was nou de grap met dat O RLY?
Dat was een BRILJANT topic, ik lag in een scheur om de vele variatie's , open hem en verplaats hem dan naar ONZ ofzo maar hij is echt leuk
het was zo'n geweldig topic dat zelfs ONZ hem niet wil hebben. Speelkwartiertje is leuk geweets. Het is the best you can get.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:53 schreef Thrilled het volgende:
Kom op flugeltje
Wat was nou de grap met dat O RLY?
Dat was een BRILJANT topic, ik lag in een scheur om de vele variatie's , open hem en verplaats hem dan naar ONZ ofzo maar hij is echt leuk
dus ik zie geen reden waarom hij niet naar ONZ kanquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het was idd wel grappig ja....
Maar:
1. Het was bagger
2. Wat was in hemelsnaam de klacht
3. Het was bagger.
Speelkwartier is geweest en weer voorbij.
de ONZ mods willen het topic niet hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:56 schreef RedFever007 het volgende:
Oke ik ben het met je eens Flugel maar verplaats hem dan naar Onzin wil je? De Jack Bauer variatie was gewoon![]()
Bedankt alvast![]()
dan modereren ze toch niet ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
de ONZ mods willen het topic niet hebben
HEY!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Kan hier een KLB topic over worden geopend dan? Het was toch een 'topic met potentie' IMHOquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nobody stops me, zelfs jij niet Buzzerquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:02 schreef buzzer het volgende:
topic met potentie, maar niet voor KLB. Anders doe je een poging in ONZ....
ik hou je niet tegen.
mijn OP vind ik beterquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nobody stops me, zelfs jij niet Buzzer![]()
.
Omdat ik ook de onaardigste niet ben:
O RLY
![]()
Het greaute ORLY topic![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nobody stops me, zelfs jij niet Buzzer![]()
.
Omdat ik ook de onaardigste niet ben:
O RLY
![]()
Het greaute ORLY topic![]()
er staan bijna 2 topics vol emt die plaatjes, dus je kunt volop leechenquote:
Nee klopt ik ben het ook wel met je eens hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben echt geen zuurpruim, maar het is gewoon geen KLB materiaal, en het zijn topickillers, dus niet gewenst in KLB. En een ieder die een beetje logisch nadenkt weet best dat dat zo is...
Toen mocht TS een nieuwe makenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:30 schreef Razor21 het volgende:
Tieners Voor Geld - Diana
flugeltje (Moderator) - donderdag 23 maart 2006 @ 20:28
Geen flauw idee waar dit over gaat. Ergo: de OP is niet duidelijk....
slotje dus.
en toen???![]()
Kun je dat specificeren?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:35 schreef flugeltje het volgende:
Hmmz, OP bevat niet echt een klacht geloof ik.
Ik doe 'm op slot, mocht TS de OP aan willen passen en het topic heropend hebben hoor ik het wel in het feedbacktopic.
Ja hoorquote:
Vandaar de reacties in het topic ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TS komt niet met een echte klacht waar je op in kunt gaan
Dat is niet mogelijk aangezien dat forum inmiddels in de archieven zit...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Vandaar de reacties in het topic ookRot lekker op naar waar je vandaan kwam zeg.
Kan ik het helpen dat je te simpel bent om de openingspost te snappen ? Ga dingen doen die echt nuttig zijn, offtopic reacties uit een klaagbaak topic halen b.v. Maar dat zal wel teveel werk zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk aangezien dat forum inmiddels in de archieven zit...
En nee, ik verhuis niet naar het archief
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat je te simpel bent om de openingspost te snappen ? Ga dingen doen die echt nuttig zijn, offtopic reacties uit een klaagbaak topic halen b.v. Maar dat zal wel teveel werk zijn.
Het leek Yvonne en Buzzer wel een goed ideequote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:49 schreef gelly het volgende:
Ah, ik zie het al. BB forum. Wat doe je in hemelsnaam op Klaagbaak ?
Modden. En ga slapen ofzo, je voegt niet veel toe namelijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:49 schreef gelly het volgende:
Ah, ik zie het al. BB forum. Wat doe je in hemelsnaam op Klaagbaak ?
Wat snap je niet aan m'n topic ? Er staat toch vrij duidelijk wat de klacht is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het leek Yvonne en Buzzer wel een goed idee
Dus klachten kun je bij hen kwijt....![]()
Waar bemoei jij je mee ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Modden. En ga slapen ofzo, je voegt niet veel toe namelijk![]()
Neuh, niet echt.... Alleen dat Oprah auto's weggeeft en je dat niet snapt... Dat noem ik geen klacht. Geef dan aan wat je er niet aan snapt of wat je nu direct als aanleiding ziet om er speciaal een topic over te openen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan m'n topic ? Er staat toch vrij duidelijk wat de klacht is.
Kennelijk snappen de users die in het topic reageren de klacht wel. Gaat er dan misschien niet een belletje bij je rinkelen dat jij de dombo bent die niet goed leest ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.... Alleen dat Oprah auto's weggeeft en je dat niet snapt... Dat noem ik geen klacht. Geef dan aan wat je er niet aan snapt of wat je nu direct als aanleiding ziet om er speciaal een topic over te openen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |