Vast niet omdat ze deze niet kan betalen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan te bedenken dat Oprah niet eens een mobieltje heeft...
Ja maar jij hebt ook niks te willen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:23 schreef Furious het volgende:
Ik wil ook wel een auto voor niets.
Das een ouwe uitzending.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:18 schreef gelly het volgende:
Het is weer eens zover... De hele zaal bij Ophra krijgt een nieuwe auto![]()
Een Pontiac G6 ofzo, het is iig relatief goedkope reclame voor die fabrikant. Maar moet die kuttige Oprah doen alsof ze zo met de mensen te doen heeft ?
Nobel streven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan te bedenken dat Oprah niet eens een mobieltje heeft...
Heb je hier lang over na moeten denken alvorens je dit postte of niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ook niks te willen...![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Das een ouwe uitzending.
De grap was, dat de bezoekers een stukje later ineens de belasting over dat voertuig moesten betalen. Dat was nogal wat. Ik weet alleen niet wat eruit is gekomen.
Zie edit. Of hierquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat maakt het al een stuk beter.
Hebbie een linkje ?
Ach ja, auto verkopen en geen probleem, houd je nog geld overquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Das een ouwe uitzending.
De grap was, dat de bezoekers een stukje later ineens de belasting over dat voertuig moesten betalen. Dat was nogal wat. Ik weet alleen niet wat eruit is gekomen.
Zo moeilijk was het niet: Google
Als ik het zo even gauw lees, $7.000,- aan belasting, waar is McCarthy!?
Ik denk niet, ik doe...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Heb je hier lang over na moeten denken alvorens je dit postte of niet?![]()
Een hoer van de commercie is het !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SHE het volgende:
Shit wat een drama zeg....een hele zaal krijgt een splinternieuwe auto. Het zou toch verboden moeten worden![]()
En ja, dat geld wat ze van de producent krijgt, stopt ze allemaal in haar eigen zak en ze bouwt daar as we speak haar eigen gouden stad van.
Stelletje afgunstige kutnerds zijn jullie ook. Deze ' hoer ' pompt al decennia vreselijk veel geld in allerhande projecten voor kinderen, daklozen en kanslozen.
Idd bash waardig !
Je zou maar stinkend rijk zijn zeg....een schande is het, een schande !
Het zou wel mooi zijn als een bezoeker daar bij Oprah dan iets zegt als:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:28 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ach ja, auto verkopen en geen probleem, houd je nog geld over
quote:Oprah, I don't even know your name, I'm just here for the presents.
Now let me listen to my mp3-player again, thank you.
Chill men...Take a chillpillquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SHE het volgende:
Shit wat een drama zeg....een hele zaal krijgt een splinternieuwe auto. Het zou toch verboden moeten worden![]()
En ja, dat geld wat ze van de producent krijgt, stopt ze allemaal in haar eigen zak en ze bouwt daar as we speak haar eigen gouden stad van.
Stelletje afgunstige kutnerds zijn jullie ook. Deze ' hoer ' pompt al decennia vreselijk veel geld in allerhande projecten voor kinderen, daklozen en kanslozen.
Idd bash waardig !
Hitler bouwde ook snelwegen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:29 schreef SHE het volgende:
Idd bash waardig !
Ik stem voor de afbraak van alle snelwegen ter wereld! Dit vertegenwoordigt neo-nazistische ideeën!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hitler bouwde ook snelwegen.
Zo, discussie over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |