I'll be the judge of that. Nevertheless vind ik het nog altijd een nietszeggende kutpostquote:Op woensdag 5 april 2006 23:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat een mongool reageert met dat ik een trein moet gaan koppen.
Dan hoef je niet meteen mijn serieuze reactie gaan verwijderen. Dat slaat op de kut van dirk en dirk heeft geen kut.
Dus blijf met je fikken van me posts af, wil je.
Ik vind niet dat ik fout zit.quote:[..]
Je mag ook gewoon toegeven dat je fout zat hoor. Het is menselijk. In plaats van vol zekerheid (ahum) reageren.
Ik vind dit: "Ik refresh gewoon iedere keer de "chatgeschiedenis" die jebt met die persoon. Lukt ook wel aardigquote:Op woensdag 5 april 2006 23:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
I'll be the judge of that. Nevertheless vind ik het nog altijd een nietszeggende kutpost
Het kan me niet schelen wat jij vind.quote:Ik vind niet dat ik fout zit.
Geen haar op mijn hoofd..quote:Op woensdag 5 april 2006 23:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vind dit: "Ik refresh gewoon iedere keer de "chatgeschiedenis" die jebt met die persoon. Lukt ook wel aardig" ook een nietszeggende kutpost.
Kun je hem even verwijderen?
Dat is dan wederzijds. Prettige avond verderquote:[..]
Het kan me niet schelen wat jij vind.
Ach, val dood.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hood..
[..]
Dat is dan wederzijds. Prettige avond verder
Waarom ga je zo lang door zeuren over een verwijderd berichtje? Ik weet verder niet wat er verwijderd is, maar het is vast niet 'zomaar' verwijderd.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:57 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vind dit: "Ik refresh gewoon iedere keer de "chatgeschiedenis" die jebt met die persoon. Lukt ook wel aardig" ook een nietszeggende kutpost.
Kun je hem even verwijderen?
[..]
Het kan me niet schelen wat jij vind.
Waarom? Omdat het niet eerlijk is. En dan vooral niet toegeven dát dat zo is.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom ga je zo lang door zeuren over een verwijderd berichtje? Ik weet verder niet wat er verwijderd is, maar het is vast niet 'zomaar' verwijderd.
Ik reageerde inderdaad offtopic omdat iemand zei dat ik een trein moest gaan koppen, maar toen was ie al bezig met verwijderen. Want ik reageerde na de verwijderde posts pas.quote:Trouwens, ook als je gaat in gaat op offtopic gebagger en flame reacties dan wordt dat natuurlijk ook verijderd
Er is niets fout aan dat bericht, maar als mensen in gaan op offtopic reacties dan wordt dat ook verwijderd. Ik kan mij voorstellen dat je het niet leuk vind dat iemand dat tegen je zegt, maar er sowieso op in gaan is dan eigenlijk al niet zo handig. Dat soort reacties kun je maar beter gewoon negeren. En het is dus blijkbaar verwijderd omdat het een reactie op een andere 'offtopic' reactie was. Als degene die die vervelende opmerking maakte vervolgens weer op jou gaat reageren dan heeft het verwijderen niet veel zin gehad natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:07 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het niet eerlijk is. En dan vooral niet toegeven dát dat zo is.
Alsof ie een hoger persoontje is.
[..]
Ik reageerde inderdaad offtopic omdat iemand zei dat ik een trein moest gaan koppen, maar toen was ie al bezig met verwijderen. Want ik reageerde na de verwijderde posts pas.
En de reactie die ik gaf in dat topic was (lees de OP eens) alleen "oh, ik dacht dat dat aan mij lag"
Dan mag jij mij vertellen wat daar zo fout aan is. Want ik zie het niet hoor.
Nee, je begrijpt mij verkeerd.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er is niets fout aan dat bericht, maar als mensen in gaan op offtopic reacties dan wordt dat ook verwijderd. Ik kan mij voorstellen dat je het niet leuk vind dat iemand dat tegen je zegt, maar er sowieso op in gaan is dan eigenlijk al niet zo handig. Dat soort reacties kun je maar beter gewoon negeren. En het is dus blijkbaar verwijderd omdat het een reactie op een andere 'offtopic' reactie was. Als degene die die vervelende opmerking maakte vervolgens weer op jou gaat reageren dan heeft het verwijderen niet veel zin gehad natuurlijk.
Stond dat bericht van jou toevallig tussen een aantal baggerreacties? In dat geval kan het natuurlijk verkeerd opgevat zijn. En ik zie dat je je bericht alweer geplaatst hebt, dus ik hoop dat we nu eindelijk een einde aan deze lange discussie kunnen makenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:13 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt mij verkeerd.
Die reactie van "oh, ik dacht dat dat aan mij lag" was verwijderd.
Dát is fout. De andere reactie boeit me geen hol.
Nee, het was de eerste reactie.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stond dat bericht van jou toevallig tussen een aantal baggerreacties? In dat geval kan het natuurlijk verkeerd opgevat zijn. En ik zie dat je je bericht alweer geplaatst hebt, dus ik hoop dat we nu eindelijk een einde aan deze lange discussie kunnen maken
buzzer, het waren 2 posts die in eerste instantie werden verwijderd. De mijne (De "oh, ik dacht dat dat aan mij lag") en de ga een trein koppen post. Noem je dat een mass delete?quote:Op donderdag 6 april 2006 07:02 schreef buzzer het volgende:
pffff Sjoem
als er topics worden opgeruimd dmv mass delete, wil het wel eens gebeuren dat er een opstje teveel verdwijnt. Kan vervelend zijn, maar om daar nu zo'n discussie over op te starteten lijkt het me niet echt waard. Waar gehakt wordt vallen spaanders.
Grote kans dat het topic daar op slot gepleurd wordt. Maar ik zal even voor je vragen of ze hem in ONZ willen hebben en verplaats hem dan eventueel wel. Mochen ze het niet willen dan blijft het slotje er gewoon op.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
waarom heb je het ruzie-maak topic niet gewoon verplaatst naar onzin? Begon me net te vermaken met dat volgevreten sekreet (die desondanks wel een geil smoeltje heeft, daar nie van)
ik heb geen idee waar eht precies om gaat, maar ook al verwjider je maar 1 post, de actie heet mass delete, en ik wil eigenlijk alleen maar aangeven dat ik soms per ongeluk ook wel eens post verwijder die achteraf wel ahd kunnen blijven staan. Overigens probeer ik het wel zoveel mogelijk te vermijden, maar in de tijd van het massale gebagger was het dagelijkse kost. Mijn opmerking was dus eigenlijk algemeen van aard, en niet echt toegespitst op jouw post.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:53 schreef Sjoem het volgende:
[..]
buzzer, het waren 2 posts die in eerste instantie werden verwijderd. De mijne (De "oh, ik dacht dat dat aan mij lag") en de ga een trein koppen post. Noem je dat een mass delete?
Dus het is gewoonweg slordigEn het dan niet willen toegeven is laf. En het een kutpost noemen is helemaal idioterij.
Ik laat er altijd een paar staan zodat mensen weten dat ik lang geweest ben. De rest wordt wél gedelete hoor, maar die zie je dus niet meerquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:45 schreef Xebber het volgende:
Kan flugeltje in plaats van elk bericht te 'verwijderen' met "-edit-" niet gewoon die berichten ook daadwerkelijk verwijderen? Dus dat die berichten ook echt weg en niet meer zichtbaar zijn?
Het is zeer storend lezen om elke keer een paar berichten achter elkaar te zien met alleen maar "-edit-" namelijk.
Ik twijfel zelf ook ff, ligt een beetje aan het doel wat je met het topic hebt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
Heej flugeltje, kun je hem dan ff naar een geschikter subforum sturen? Heb keilang gedaan over die zeehondjes uploaden eej!GC of ONZ ofzo?
Ik heb het gevraagd bij de ONZ-mods, nu ff wachten op antwoord.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
Doe dan maar ff ONZ, als ie daar niet overleeft dan kan ie gesloten worden! Weet ook niet precies hoor, wil even de lieve plaatjes delen met een kleine moraal erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |